Skocz do zawartości

[napęd] Koszt usługi


Megamas

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jaka powinna być orientacyjna wycena usługi (części dostarczam sam). Nie chciałbym żeby mnie jakiś serwisant naciągnął na koszty stąd moje pytanie. W zakres usługi by wchodziło:

demontaż: przednia przerzutka, korba + suport (na kwadrat), tylna przerzutka, kaseta, łańcuch

montaż: przednia przerzutka, korba + suport (octalink) , tylna przerzutka, kaseta, łańcuch (ewentualne skrócenie lub wydłużenie o 1-2 ogniwa) - regulacja tego wszystkiego.

 

 

Napisano

 

 

a za samo zdjęcie korby na kwadrat zapłaciłem 30zł. Zajęło to facetowi chwilę dosłownie.....

 

Tobie by to zajęło z tydzień (razem z kupnem ściągacza do korb) i byłoby drożej  

 

 

 

 

demontaż: przednia przerzutka, korba + suport (na kwadrat), tylna przerzutka, kaseta, łańcuch montaż: przednia przerzutka, korba + suport (octalink) , tylna przerzutka, kaseta, łańcuch (ewentualne skrócenie lub wydłużenie o 1-2 ogniwa) - regulacja tego wszystkiego.

 

Stawiałbym, że więcej niż stówa. 

Napisano

Jaka powinna być orientacyjna wycena usługi (części dostarczam sam). Nie chciałbym żeby mnie jakiś serwisant naciągnął na koszty stąd moje pytanie. W zakres usługi by wchodziło:

demontaż: przednia przerzutka, korba + suport (na kwadrat), tylna przerzutka, kaseta, łańcuch

montaż: przednia przerzutka, korba + suport (octalink) , tylna przerzutka, kaseta, łańcuch (ewentualne skrócenie lub wydłużenie o 1-2 ogniwa) - regulacja tego wszystkiego.

Co do korby,kasety i suportu to przyjmuje się za koszt narzedzia zeby Ci samemu nie oplacalo sie zdejmowac:), regulacja i montaz to juz inna sprawa mysle ze 10 PLN od czesci wiec 100 PLN tak optymistycznie;/.

Napisano

Brat mojego dobrego kolegi pracował lub pracuje jeszcze jako mechanik rowerowy w stolicy. I jest tam taki serwis dla nie wiem jak to nawet określić. Ale za przegląd płaci się coś około 200 zł, jeżeli rower wymaga wymiany czegoś to oczywiście dodatkowa kaska leci.

Ja osobiście byłem w szoku i trudno było mi uwierzyć. Spora część klientów to krawaciarze którzy nie mają pojęcia o rowerach a poprostu ich stać.

Napisano

Ale nie patrzcie też pod względem tego że ktoś wam coś odkręci bo ma klucz i kasuje was 20-30zł, problemem jest to że w tych kluczach często zjeżdżają się gwinty/pękają, a jak ktoś jest nie doświadczony to jeszcze może popsuć gwint w korbie bo takie przypadki też się zdarzają. Wspomnę jeszcze o kluczach dynamometrycznych które kosztują po kilkaset złotych a powinno się ich używać przy dokręcaniu wszystkiego. Trzeba zapłacić pracownikowi i wynajęcie lokalu. Więc stąd takie ceny w serwisach a nie inne, no i z dużą rozbieżnością cenową.

 

 

Moim powinieneś poszukać nie najtańszego serwisu, a takiego gdzie będziesz wiedział że Ci dobrze wszystko zrobią. Więc czasami warto dołożyć te parę złotych.

Napisano

Moim zdaniem 100zł to pułap startowy. Z tego co pamiętam to wymiana przerzutki + regulacja to jakieś 20-30zł. Tutaj obie trzeba zmienić i wyregulować to już robi się 40-60zł (zależy od przerzutki). Do tego demontaż koła, wymiana kasety i montaż koła 20zł, rozkucie i zakucie nowego łańcucha (+ ew. skracanie) 10zł. Zdjęcie korby i wymiana suportu oraz montaż korby jakieś 30zł. To lekko od 100 do 120zł. Do tego chcesz tylko samą robociznę, więc nie liczyłbym na jakieś promocje bo odpada serwisowi zarobek na częściach. Poniżej 100-120zł (w dobrym serwisie) może być ciężko.

Napisano

Według cennika serwisu w którym czasami coś kupuje wychodzi że musiałbyś zapłacić 148 zł. Od tego cennika zawsze dają jakiś mały rabacik żeby klienta zachęcić do powrotu.

Także sądzę ze musisz się liczyć z ceną w przedziale 100-150 zł. Ale za nim oddasz rower do jakiegokolwiek serwisu to postaraj się zasięgnąć o nim opinie. Lepiej zapłacić troszkę więcej , ale mieć zrobione raz a porządnie. 

Napisano

ok dzięki za odpowiedzi to już wiem że serwis powinien to zrobić w przedziale 100-200zł. A czy znacie może jakiś warsztat rowerowy godny polecenia w okolicach Wołomina (Zielonka, Kobyłka, Ząbki itp) lub prawobrzeżnej Warszawy?

Napisano

Może ktoś będzie miał podobne pytanie jak ja, dlatego też informuję że za usługę o którą pytałem w pierwszym poście zapłaciłem 70zł (w Zielonce pod Warszawą) w dużym (podobno renomowanym) sklepie rowerowym z serwisem.

Napisano

ja za przełożenie koła na nowe, zamontowanie na nim kasety i tarczy hamulcowej, wymiane korby, manetek i klamek i pełna regulacja zapłaciłem również 70zł.

  • Mod Team
Napisano

@@lukaorlov, to taka głodowa stawka jak na przeplecenie koła itd.... Nie zapomnijmy odciągnąć jeszcze od tej kwoty podatek. No ale jak ktoś lubi pracować za darmo ...

Napisano

 

 

po prostu mi to zrobił po kosztach, po znajomości ; )

 

My tu rozmawiamy o normalnych stawkach , a nie "po znajomości" . Takimi postami tylko wprowadzasz ludzi w błąd. Później nie będą mogli znaleźć serwisu ponieważ w ich mniemaniu wszędzie będzie drogo.

Ja "po znajomości" niejednokrotnie dłubałem przy rowerach znajomych za przysłowiowe "piwko" ;)

Napisano

Cena podana w moim poście była bez żadnych układów i znajomości ani bez żadnego targowania. Po prostu wysłałem zapytanie o wycenę z opisanym zakresem usługi i napisałem które części mam i dostałem odpowiedź że 70 zł. Na jakość usługi nie narzekam, jeżdżę już kilka dni rowerem i wszystko ładnie działa, przerzutki są dobrze wyregulowane.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...