Wasken Napisano 29 Marca 2015 Napisano 29 Marca 2015 Witam, mam kolejne jedno pytanie. Zależy mi na połączeniu małych oporów toczenia z niezłymi właściwościami terenowymi. Czy połączenie opon Schwalbe Hurricane na tył (26x2.0) i Schwalbe Smart Sam (26x2.1) na przód będzie dobre? Jak takie połączenie będzie się sprawowało na asfalcie? Może znacie jakieś inne ciekawe połączenia opon? Głównie chodzi mi o niskie opory toczenia i stabilność podczas pokonywania zakrętów (głównie na asfalcie). Z góry dzięki za wszystkie rady
Alsew Napisano 29 Marca 2015 Napisano 29 Marca 2015 Takie połączenie brzmi ciekawie... ja Hurricana na mam na tylnym kole, a z przodu Race Kinga i jeździ się super ale w terenie czuć że Hurricane dość szybko traci przyczepność, więc to raczej dobry zestaw na utwardzone trakty.
kateemiak Napisano 29 Marca 2015 Napisano 29 Marca 2015 mieniłem smart samy 2.0 na race kingi 2.1 i niestety te pierwsze były lepsze i na asfalcie i w terenie
mklos1 Napisano 29 Marca 2015 Napisano 29 Marca 2015 @@Wasken, Nie wiem czy w terenie będziesz zadowolony z Hurricane'a. To opona przede wszystkim na asfalt, z opcją lekkiego szutru czy ubitej ścieżki. Kolega miał i kręcił nosem.
kuku83 Napisano 29 Marca 2015 Napisano 29 Marca 2015 Ja również mam Smart Sama na przodzie i także myślę nad dobraniem opony na tył, która będzie posiadała niskie opory toczenia na asfalcie i dawała radę na utwardzonych ścieżkach leśnych, biorąc pod uwagę to ile ważę ok. 94kg. opona musi być wytrzymała. Póki co zdecydowany jestem na zakup Conti Travel Contact, tylko jeszcze zastanawiam się jaką szerokość wybrać ze względu na moją wagę, spójrz może Tobie również przypasuję.
Wasken Napisano 29 Marca 2015 Autor Napisano 29 Marca 2015 Zależy mi głównie na wygodnej, stabilnej jeździe po asfalcie i na niskich oporach toczenia. Opony powinny sobie też radzić w leśnych przejażdżkach, ale mówię raczej o utwardzonych ścieżkach, bez błota. Podobno niektóre modele Continental są marnej jakości i się rozpadają (Race King i X King). A ktoś ma może doświadczenie z Continental Double Fighter 2? Te oponki wpadły mi w oko Domyślam się, że w terenie dużo nie zdziałają ale wydają się mieć niskie opory toczenia i mogą się dobrze sprawować na asfalcie. Tylko chciałbym uniknąć pęknięcia opony podczas szybszej jazdy
fishburger Napisano 29 Marca 2015 Napisano 29 Marca 2015 Ja mam Smart Sama na przodzie i nadającego się w natychmiastowym tempie do wymiany Land Cuisera z tyłu. Czytając dobre opinie w tym wątku: http://www.forumrowerowe.org/topic/161637-28-glownie-szosa-schwalbe-marathon-mondial-performance-czy-cos-innego/?p=1507020zdecydowałem się na tył kupić CONTINENTAL Cyclocross Speed (700x42C) drutową. Dzisiaj zamówiłem na allegro w całkiem dobrej cenie 40 + 13(przesyłka) PLN. Co sądzicie o takim połączeniu Smart Sam tył + Cyclocross Speed tył?
Alsew Napisano 30 Marca 2015 Napisano 30 Marca 2015 mieniłem smart samy 2.0 na race kingi 2.1 To ciekaw bo RK jest tylko 2.0 lub2.2 A ktoś ma może doświadczenie z Continental Double Fighter 2? Te oponki wpadły mi w oko Domyślam się, że w terenie dużo nie zdziałają ale wydają się mieć niskie opory toczenia i mogą się dobrze sprawować na asfalcie. Jak zejdziesz do 2.5 atm to te oponki potrafią pokazać pazur w terenie...
brylek Napisano 31 Marca 2015 Napisano 31 Marca 2015 Od siebie mogę szczerze polecić Schwalbe Mondial. Trochę droższa, ale całkiem nieźle (jak na ten bieżnik) w terenie, na mokrym i na asfalcie. Zero przebić.
kateemiak Napisano 1 Kwietnia 2015 Napisano 1 Kwietnia 2015 To ciekaw bo RK jest tylko 2.0 lub2.2 Jak zejdziesz do 2.5 atm to te oponki potrafią pokazać pazur w terenie... no i się pomylić nie można na asfalt pompuję 3 atm w teren 2.2
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.