Roxon Napisano 17 Marca 2014 Napisano 17 Marca 2014 Witam Chciałbym na wstępie podkreślić że jestem typowym świeżakiem w temacie rowerów. Chciałbym kupić rower crossowy w przedziale cenowym 1000-1200 zł. Nie dość że nie znam się na osprzęcie, to na dodatek nie wiem jaką ramę wybrać. Według różnych źródeł rower crossowy był raz podpinany pod mtb, a innym razem pod trekking. Całkowicie zbiło mnie to z tropu. Być może dodatkowo będziecie wstanie mi doradzić w wyborze wielkości ramy. Wzrost: 182 cm Długość nogi od podłoża do krocza: 82-83 cm Tak więc wertując allegro w poszukiwaniu jakiegoś modelu dla mnie znalazłem taki jeden model: http://allegro.pl/niepokonany-szybki-cross-28-kands-maestro-gratis-i4051533232.html Co o tym sądzicie? Ewentualnie byłbym wdzięczny jeżeli podalibyście własne propozycję Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Tadeus Napisano 17 Marca 2014 Napisano 17 Marca 2014 No i wybrałeś najpopularniejszy rower w tym segmencie cenowym. Jest jeszcze Lazaro Integral, z tej samej fabryki. Oba będą dobre jak za te pieniądze. Tabelkę z rozmiarami masz najczęściej na stronie z rowerem - strona o mnie sprzedawcy. Jeśli dobrze pamiętam będziesz między 19 a 21 cali.
Roxon Napisano 17 Marca 2014 Autor Napisano 17 Marca 2014 Tadeus, a powiedz mi jak to w końcu jest z tymi tabelami? Rower crossowy będzie podlegać pod wielkości ramy mtb czy trekking?
Tadeus Napisano 17 Marca 2014 Napisano 17 Marca 2014 Tabele się różnią Ta, o której mówię miała osobno kolumnę na rowery o kole 28 cali. Ostatecznie najlepiej jest zajrzeć do Strefy Testów tego forum. Tam jest temat użytkowników Kands Maestro - już wielokrotnie widziałem tam pytania o rozmiarówkę.
firefoks Napisano 17 Marca 2014 Napisano 17 Marca 2014 Normalnie przy tym wzroście też brałbym 21 cali ale podobno te Kandsy mają długą ramę (górną rurę) więc wybór między 21 a 19 cali nie jest taki oczywisty...