zukos Napisano 9 Stycznia 2014 Napisano 9 Stycznia 2014 Witam, Przepraszam jeśli taki był już temat na forum, ale sam go nie odnalazłem. Jestem w pełni laikiem jeśli chodzi o rowery i mam problem z Kross Level B2. Otóż na podjeździe nie mogę zrzucić biegu na przedniej tarczy. Łańcuch jakby się zacinał i trzeszczy po czym spada z zębatki. Z tyłu działa wszystko bez zarzutu. Podobnie na płaskim i na zjazdach. Byłem regulować, ale to nic nie pomogło. Bardzo byłbym wdzięczny za pomoc.