Skocz do zawartości

[trening] bóle mięśni


pajomcek001

Rekomendowane odpowiedzi

dzisiaj wyskoczyłem na godzinkę na rower i po ok 40 minutach baaaardzo spokojnej jazdy zacząłem odczuwać lekkie kłucia w udach - tak o półtorej dłoni od stawu kolanowego po spodniej strony uda i trochę w łydce. Nie są to jakieś straszliwe bóle, ot po prostu są. Powtórzyło się to już chyba z trzeci raz, zatem chciałbym podpytać co to może być, bo nie bardzo mam pomysł co to? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stara doopa jestem, 49 lat za chwile, ale od dwóch miesięcy systematycznie zajęcia na siłowni (indoor cycling) a od wieków ciągle jeżdżę rowerem, od 2 lat pozbyłem się samochodu, żeby lenistwo nie wygrywało, więc rower to mój podstawowy środek lokomocji.

Nie podejrzewam kontuzji. Zastanawiam się czy to nie jakieś ubytki witamin? Nie mam pojęcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak ze zmianą sprzetu? z Jaką kadencją jeździsz? Ja zimą, gdy często sie przesiadałem trenażer/stacjonarny/rower wyścigowy miałem problemy z dostosowaniem się do wysokości siodelka. Tzn robiłem małe korekty które wymusząły nieco inny ruch nogą niż ten do ktorego byłem przyzwyczajony i często czułem ból pomimo dość niskiego poziomu wysiłkowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja zasugeruję Ci , przy bardzo podobnym podejściu do poruszania się rowerem, żebyś zainteresował się tym czego zaczyna brakować w organizmie ,

zaczynając od magnezu, minimalnej ilości białka, kwasów OMEGA3 - tak ogólnie żeby nie było zupełnego wysycenia, mnie zaczyna wtedy wszystko boleć