Skocz do zawartości

lesieque

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    648
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

47 Dobra

O lesieque

  • Tytuł
    Maniak

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Bielany

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To jest wątek w którym pokazujesz rower z założeniem light-bike, czyli rower który odchudzasz, wymieniasz części, bądź składasz finalny rower o niskiej, zazwyczaj ponadprzeciętnej wadze.
  2. Pomysł również o tylnym kole. Jeżeli jest to 3x7 to zapewne jest tam wolnobieg. Niestety to rozwiązanie jest bardzo ciężkie zarówno od strony wagi koła jak i od strony napędu. Z drugiej strony kaseta 7 rzędowa to trudna sprawa wiec być może niezbędne byłoby wybranie 8 rzędów z tyłu ale to wyższe koszty
  3. Porównywanie obydwu napędów nie ma najmniejszego sensu. Piszecie porównując 12 rzędowy napęd srama z 11 rzędowym napędem XT i dziwicie się, że jest taniej. Oczywiście że jest taniej, bo to shimano w 11 rzędach. Napęd o mniejszym zakresie, inne przełożenia na jednym i na drugim końcu. Gdy wchodziły napędy 1x10 większość użytkowników była zafascynowana prostotą, lekkością (niektórym wychodziło o dziwo 400g mniej) i wszyscy zachwalali jaki ten napęd jest super. Jeszcze wcześniej większość osób odchudzających rowery, a jednoczesnie śnigających się w zawodach używało szosowych kaset w celu zmniejsz
  4. Jak sprawują Ci się pedały? Wiem że kiedyś zdarzały się wypiecia podczas mocnych pociągnięć ku górze. Ciekaw jestem czy udało im się to wyeliminować
  5. lesieque

    [9750] Kellys Hacker XT by eldo

    Żeby nie było Wam smutno to macie mój głos (trzeci na nie). Wiem, że geometria ramy bardzo się zmienia po zastosowaniu sztywnego widelca, ale widelec do 29era wygląda bardzo pokracznie.
  6. Te baryłki nazywają się profesjonalnie wałeczkami, a ich kształt podyktowany jest rozmiarem oraz materiałem z jakiego wykonane są pręty siodełka.
  7. Bardzo fajny rowerek, dla mnie brakuje jakiegoś ciemnego akcentu dla złamania bieli. Zdradzisz ile mniej więcej kosztowało Cię złożenie takiego roweru?
  8. Bardzo dziwny rower. Mam wrażenie, że chcąc odchudzić rower jak najtaniej przy jak największym zysku zmieniłeś nieco zastosowanie roweru. Opona w rozmiarze 2.1 jest dość wąska jak na enduro, a obręcze są dość wiotkie i wąskie. Piszesz o tym, że jest mała różnica w szerokości opon jednak musisz pamiętać że przy tak wąskich obręczach zachodzi efekt żarówki i opona źle się układa. Czekamy na zdjecia
  9. Zestaw z zębatką do kasety XT jest słaby pod względem wagi. Ok, dokładamy 60g ale wg tego co przeczytałem na stronie chociażby one up 60 względem kasety 11-40. Możemy zatem stwierdzić, że porównanie GX z XT+44t wychodzi około 100g różnicy jak nie więcej. Jak chcemy lekko to takie rozwiązanie odpada. Już nie mówiąc o tym, że zębatka kosztuje tyle co bębenek. Bębenek kupujesz raz, z zębatkę nawet jeżeli korzystasz z niej jako awaryjne wyjście na trudne odcinki to i tak się zużywa, więc nie jest to jednorazowy wydatek. Jeżeli chodzi o korbę... wpisujesz na ebayu carbon crank/crankset i szukasz.
  10. Chciałbym się z Wami podzielić przemyśleniami na temat lekkiego napędu. Często osoby chcące radykalnie odchudzić swoje rumaki zastanawiają się nad tym jaki rodzaj napędu najlepiej wybrać. Oczywiście czynnikami wpływającymi na wybór jest masa, cena i teren po jakim jeździmy. Obecnie mamy do wyboru trzy grupy napędów. 1x12; 1x11 i 2x10 (wraz z wersją 1x10), ponieważ pierwsza z nich jest nowością i nie ma zbytnio pola do popisu przy łączeniu komponentów i grup to ten rodzaj napędu pominę. Jak widać z powyższej słabej jakości tabeli, najlżej wychodzi napęd na XX1. Niestety jest on jednocześ
  11. Ale chaos. Sam nie wiesz na czym jeździsz i to strasznie przeszkadza. brak danych o szprychach? O nyplach? to kupowałeś używane gotowce czy jak? Opony też coś lekkie. Zwykłe opony w wersji nie TL-ready są strasznie ciężkie do uszczelnienia. Podejrzewam, że masz wersję TL-ready, które wazą coś pod 500g (moja waży 540g) a mleczka masz koło 80ml na koło.
  12. To i ja się pochwalę. Rower nie jest gotowy, bo nie ma hamulców z przodu, nie jest to też wersja finalna, bo chcę aby byl znacznie lżejszy ale i sztywniejszy. No ale taka pogoda i prawie rok nie jeżdzenia, więc musiałem coś pocykać i wrzucić. Panie i Panowie trek SF 9.8:
  13. Do tej korby się niestety nie wypowiem. Miałem model bodajże X12 i byłem zadowolony dopóki nie połamałem zębatki(sic!) a w tym samym okresie nie widziałem złamanego ramienia. Korby aerozine nie są jakieś super, więc po tych incydentach czym prędzej się jej pozbyłem. Jak zależy Ci na wadze to może sram X0? Waga porównywalna lub niższa od XX1 czy a cena używek o połowę niższa (z tym że XX1 jest tylko jednorzędowa) Właśnie sam taką kupiłem i wygląda fajnie. Same ramiona wazą u mnie dokładnie 458. Do tego możesz sobie dobrać pająk w zależności od napędu na 1,2 lub 3 rzędy bez obawy o linię łańcuch
  14. jesteś w miarę lekki, więc spokojnie szukaj czegoś lżejszego. Jezeli rower miałby być tani w utrzymaniu to zdecydowanie lepiej składać koła na zamówienie. Po pierwsze takie koła będą lżejsze niż np fulcrumy w tej samej wadze, a po drugie seryjne koła mają drogie części zamienne. Jeżeli strzeli Ci jakaś szprycha to czasami jest problem ze znalezieniem części zamiennych lub są one kilka razy droższe niż cześci do kół składanych. Myślę, że koła na novatecach i jakieś lekkie ztry i powinno by około 1450g więc naprawdę lekko a przy Twojej wadze wystarczająco sztywno.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...