Skocz do zawartości

bulens7

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jestem tutaj nowy, zwracam sie o pomoc, gdyż poszukuje mechanizmu napędowego do czterokołowego roweru, tzw. Gokarta. Jestem zielony w tych sprawach wiec nie za bardzo orientuje sie gdzie moge dostać częsci do tego pojazdu prosze o pomoc, zdjęcie pojazdu w ZAŁĄCZNIU ;)

post-170769-0-39501100-1388236813_thumb.jpg

• Mod Team
Napisano

Poprawiłem temat ... następnym razem zakładaj poprawnie bo dostaniesz po łapach.

Coś więcej na temat tego gokarta ... to dokładnie taki jak na zdjęciu czy to zdjęcie orientacyjne. Można tam wsadzić nawet i napęd 3x10 że będzie sie można tym rozpędzić do niezłych prędkości ... ale żeby odpowiedzieć na twoje pytania musimy wiedzieć dokładnie jak to cudo wygląda.

Czy tam jest jakaś przejednania czy napęd idzie bezpośrednio na zębatkę na osi, i napędzane jest tylko jedno koło ?

Napisano

Korba wygląda na staruszka mocowanego na klin, suport Thompsona. Do dostania w sklepach z częściami do starych Rometów i innych tanich mieszczuchów lub prosto z takiego roweru. Zębatka pewnie przyspawana, ewentualnie przykręcona do osi. O ile części to pikuś, o tyle demontaż starej i montaż nowej może nastręczyć problemów. Łańcuch zapewne jednorzędowy.

Ale to wszystko tylko domysły. Bez dokładniejszych zdjęć więcej nie potrafię powiedzieć.

• Mod Team
Napisano

Ma pewnie zębatkę (wolnobieg) zaspawaną na osi łączącej oba koła.

W tej sytuacji by nie skręcał ... ciekawe która opcja lepsza :D

Ja kiedyś odnośnie 4 kołowego pojazdu wymyśliłem coś, co można by od biedy nazwać mechanizmem różnicowym, opartym o 2 wolnobiegi napędzające oba koła :P

Jakby 1 koło było napędzane to by jeździł w kółko