bulens7 Napisano 28 Grudnia 2013 Napisano 28 Grudnia 2013 Witam, jestem tutaj nowy, zwracam sie o pomoc, gdyż poszukuje mechanizmu napędowego do czterokołowego roweru, tzw. Gokarta. Jestem zielony w tych sprawach wiec nie za bardzo orientuje sie gdzie moge dostać częsci do tego pojazdu prosze o pomoc, zdjęcie pojazdu w ZAŁĄCZNIU
Mod Team Puklus Napisano 28 Grudnia 2013 Mod Team Napisano 28 Grudnia 2013 Poprawiłem temat ... następnym razem zakładaj poprawnie bo dostaniesz po łapach. Coś więcej na temat tego gokarta ... to dokładnie taki jak na zdjęciu czy to zdjęcie orientacyjne. Można tam wsadzić nawet i napęd 3x10 że będzie sie można tym rozpędzić do niezłych prędkości ... ale żeby odpowiedzieć na twoje pytania musimy wiedzieć dokładnie jak to cudo wygląda. Czy tam jest jakaś przejednania czy napęd idzie bezpośrednio na zębatkę na osi, i napędzane jest tylko jedno koło ?
Schwefel Napisano 28 Grudnia 2013 Napisano 28 Grudnia 2013 Jakby 1 koło było napędzane to by jeździł w kółko Ma pewnie zębatkę (wolnobieg) zaspawaną na osi łączącej oba koła.
Scarper Napisano 28 Grudnia 2013 Napisano 28 Grudnia 2013 Właśnie nie, te auka na akumulator dla małych dzieci, mają naped tylko na 1 koło. I jadą prosto.
Fenthin Napisano 28 Grudnia 2013 Napisano 28 Grudnia 2013 Korba wygląda na staruszka mocowanego na klin, suport Thompsona. Do dostania w sklepach z częściami do starych Rometów i innych tanich mieszczuchów lub prosto z takiego roweru. Zębatka pewnie przyspawana, ewentualnie przykręcona do osi. O ile części to pikuś, o tyle demontaż starej i montaż nowej może nastręczyć problemów. Łańcuch zapewne jednorzędowy. Ale to wszystko tylko domysły. Bez dokładniejszych zdjęć więcej nie potrafię powiedzieć.