joker1309 Napisano 9 Lipca 2013 Napisano 9 Lipca 2013 Witam, czytając forum w cenie do 1200zł zawsze polecane są 2 rowery: -Kands energy 1300 -Lazaro evolution v3 Wedłóg informacji od użytkowników rowery pochodzą od jednej firmy. jednak są 2 wersja Kands: -VB : http://allegro.pl/kands-energy-1300-vb-wysoka-polka-full-alivio-2013-i3374645803.html -DB : http://allegro.pl/potwor-a-nie-rower-kands-1300-dysk-alivio-i3372754922.html i jedna Lazaro: -http://allegro.pl/lazaro-evolution-v3-full-alivio-amor-z-blokada-m-i3384151043.html Mógłby ktoś napisać jaka jest różnica miedzy Kands VB a DB, który lepiej się sprawuje i jak mają sie oba do Lazaro ? Z góry dzięki, mam nadzieje że temat przyda się wiekszej ilości ludzi chcących kupić rower .
makog Napisano 10 Lipca 2013 Napisano 10 Lipca 2013 Kands - VB ma hamulce typu V-brek, natomiast DB mechaniczne tarczowe, to taka podstawowa roznica pomiedzy tymi dwoma modelami. Co do roznicy pomiedzy Lazaro a Kands to Kands ma nieco inny ksztalt ramy i piasty w kolach shimano a Lazaro Joy-tech, inny roznic nie widze, wsztkie te rowerki maja ten sam naped z grupy Alivio, czyli juz dosc przyzwoity. Mnie osobiscie bardziej podoba sie ksztalt ramy w rowerku Kands. Mechaniczne tarcze ponoc z tego co czytalem szalu nie robia, ale moga byc dobra baza pod przejscie na hydrauliki, no ale wiaze sie to z kosztami, jakimi to nie mam pojecia, na pewno do wymiany wtedy sa klamki zaciski i pewno jeszcze jakies duperele. Dobre V-ki tez daja rade, zalezy w jakim terenie bedziesz jezdzil. Do celow typowo rekreacyjnej jazdy V-ki na pewno wystarcza, ewentualnie zmiana na jakies dobre klocki ( cena jakies 30 zl).
tobo Napisano 10 Lipca 2013 Napisano 10 Lipca 2013 Wspominane "koszty" to oczywiście koszt zakupu hamulców hydraulicznych. Koła w rowerze z hamulcami tarczowymi mechanicznymi są kompatybilne z tarczówkami hydraulicznymi - przejście z hamulców obręczowych v-brake na tarczówki wiąże się ze zmianą kół na kompatybilne czyli z zakupem całych kół lub ich przerabianiem - zmianą piast i przeplataniem kół. Hamulce Saccon nie kojarzą mi się zbyt dobrze, jeśli miałbym mieć rower z v-brake'ami to chciałbym nawet podstawowe ale Shimano. Taka zmiana nie jest jednak drogą inwestycją.
makog Napisano 10 Lipca 2013 Napisano 10 Lipca 2013 Wspominane "koszty" to oczywiście koszt zakupu hamulców hydraulicznych. Koła w rowerze z hamulcami tarczowymi mechanicznymi są kompatybilne z tarczówkami hydraulicznymi - przejście z hamulców obręczowych v-brake na tarczówki wiąże się ze zmianą kół na kompatybilne czyli z zakupem całych kół lub ich przerabianiem - zmianą piast i przeplataniem kół. To wlasnie mialem na mysli ze rowere z tarczami mechanicznymi jest juz dobra baza do modow na hydrauliki. A co do kosztow takich modow to juz nie mam pojecia, czasem na forum ludzie sprzedaja uzywki, mozna sie pokusic o taki zakup. Decyzja oczywiscie nalezy do kupujacego rowerek, chcial poznac roznice pomiedzy tymi modelami, wiec chyba te odpowiedzi rozwialy juz wszytkie watpliwosci jakie mial autor tego zapytania.
joker1309 Napisano 10 Lipca 2013 Autor Napisano 10 Lipca 2013 przed kliknięciem "kup teraz" odstrasza mnie tylko jedna rzecz, mianowicie że jest to jakaś totalnie nieznana firma, nie wiadomo tak naprawde kto robi te rowery : d
joker1309 Napisano 10 Lipca 2013 Autor Napisano 10 Lipca 2013 i chyba mi nie powiesz że ta strona/firma wyglada na wiarygodna ( 0 informacji ) w porówninu do : -http://www.unibike.pl/ -http://www.kross.pl/ -http://www.limber.pl/ : )
Tadeus Napisano 10 Lipca 2013 Napisano 10 Lipca 2013 Ale o co w ogóle chodzi? :)Na forum masz dziesiątki wieloletnich użytkowników tych rowerów, w tym sporo ludzi, którzy na rzeczy się bardzo dobrze znają. Poza tym te firmy i tak tych rowerów nie produkują, tylko składają z gotowych części (coś co nie wymaga specjalnych umiejętności - potrafi to robić duża część forumowiczów). Skoro wolisz ufać bardziej ładnym stronom www, niż użytkownikom tego forum i faktom bezwzględnym (spisowi zainstalowanego tam markowego sprzętu) to po co w ogóle pytasz tu o rower? Znajdź jakiś model na ładnej stronie znanej firmy i bądź szczęśliwy Jednym z powodów, dla których rowery Transrower przy podobnym osprzęcie są dużo tańsze jest właśnie brak wydatków między innymi na klasyczny marketing, sponsorowanie drużyn sportowych, wystawy i inne fajerwerki. Jak widać po setkach egzemplarzy, które schodzą na aukcjach jak świeże bułeczki jest to strategia mimo wszystko skuteczna i obecnie Transrower w internecie jest prawie wszędzie i produkuje pod wieloma markami
joker1309 Napisano 10 Lipca 2013 Autor Napisano 10 Lipca 2013 Ale o co w ogóle chodzi? Na forum masz dziesiątki wieloletnich użytkowników tych rowerów, w tym sporo ludzi, którzy na rzeczy się bardzo dobrze znają. Poza tym te firmy i tak tych rowerów nie produkują, tylko składają z gotowych części (coś co nie wymaga specjalnych umiejętności - potrafi to robić duża część forumowiczów). Skoro wolisz ufać bardziej ładnym stronom www, niż użytkownikom tego forum i faktom bezwzględnym (spisowi zainstalowanego tam markowego sprzętu) to po co w ogóle pytasz tu o rower? Znajdź jakiś model na ładnej stronie znanej firmy i bądź szczęśliwy Jednym z powodów, dla których rowery Transrower przy podobnym osprzęcie są dużo tańsze jest właśnie brak wydatków między innymi na klasyczny marketing, sponsorowanie drużyn sportowych, wystawy i inne fajerwerki. Jak widać po setkach egzemplarzy, które schodzą na aukcjach jak świeże bułeczki jest to strategia mimo wszystko skuteczna i obecnie Transrower w internecie jest prawie wszędzie i produkuje pod wieloma markami i to mnie przekonało : ) Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.