Skocz do zawartości

[przerzutka tył] Jaką wybrać przerzutkę do moich wymagań?

ajgor11

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Kilkanaście dni temu spadł mi łańcuch i skrzywiłem wózek mojej przerzutki (alivio nowsza wersja, http://allegro.pl/przerzutka-shimano-alivio-rd-m430-9-rz-czarna-i3231600297.html  ). Moje pytanie jest takie: jaką nową przerzutkę wybrać? Zastanawiałem się nad ponownym kupnie alivio. Może uda się kupić coś z Deore w podobnej cenie?  Najwięcej jeżdzę po asfalcie,chodniki itd. Ale lubię wybrać się do lasu, pojeździć po polnych drogach itd. Maksymalnie mogę wydać 170zł.  

Kilka części z napędu:

-kaseta:shimano cs-hg30-8I (8 rzędów)

-przerzuta przód: shimano alivio

-korba: shimano fc-m131

P.S nie znam się w ogóle w rowerach ,więc jeśli możecie, topowiedzcie czemu akurat ta przerzutka,a nie ta :D

P.S 2 Jeśli mam coś jeszcze podać to mówcie . :P

Napisano

Największa zębatka: 34 zęby

Najmniejsza zębatka: 11 zębów.

Lepiej kupić alivio (tą co miałem wcześniej) ,czy tą przerzutkę co podał Grzeslaw : http://allegro.pl/przerzutka-shimano-deore-shadow-rd-m592-sgs-i3254075298.html  ?

P.S ta przerzutka (  http://allegro.pl/przerzutka-shimano-deore-shadow-rd-m592-sgs-i3254075298.html  )  obsłuży moją 8-rzędową kasetę? Bo na aukcji pisze  9-przełożeń?  

Napisano

Jasne, że obsłuży i jest chyba najlepszym wyborem. Pisze, że 9 przełożeń bo to max jakim da radę. 10-ki już nie obsłuży.

• Mod Team
Napisano

No i długi wózek do kompletu. Każda przerzutka nie nazwana Dyna Sys 10s obsłuży każdą kasetę do 9 rzędów.

• Mod Team
Napisano

Ale w przeciwieństwie do szadoła obsługuje każda kasetę i nie jest delikatna jako kości niemowlaka. Chodzi mi o ten cienki łącznik który często sie łamie. I na pewno nie jest kapryśna jak niektóry modele szadoła potrafią być.

Napisano

Deore RD M-591 ma tą wadę, że strasznie uderza w ramę na wybojach, nie polecałbym jej bo w praktyce nie da się tego pozbyć