maslopi Napisano 27 Kwietnia 2013 Napisano 27 Kwietnia 2013 Witam po raz pierwszy!Chciałbym na majówkę sprawić sobie nowy rower, bo mój, komunijny, jest już w opłakanym stanie.Interesują mnie właściwie tylko crossy. Początkowo zdecydowany byłem na unibike'a, konkretnie xenona, bądź też zethosa, ale są bardzo ciężko dostępne, a o zobaczeniu ich przed kupnem na śląsku nie ma co marzyć. Mój budżet to powiedzmy 3-4k, przy czym jestem początkującym rowerzystą i nie wiem czy jest sens celować w górną granice widełek?Moje dwa typy:http://www.merida-bikes.com/fi_fi/bike/2012/10/Hybrid/Crossway+500-Dhttp://www.kross.pl/pl/2013/cross/evado-5-0Oba w podobnych cenach. Prosiłbym o pomoc w wyborze z nich bądź też zaproponowaniu czegoś spoza tej dwójki. Z góry wielkie dzięki za pomoc!Pozdrawiam,maslopi
maslopi Napisano 28 Kwietnia 2013 Autor Napisano 28 Kwietnia 2013 Podbijam dodając pytanie:Dużo tracę nie kupując w tej cenie Xenona od Unibike?
Rulez Napisano 29 Kwietnia 2013 Napisano 29 Kwietnia 2013 A do którego z tych rowerów się przymierzałeś ?
maslopi Napisano 29 Kwietnia 2013 Autor Napisano 29 Kwietnia 2013 A do którego z tych rowerów się przymierzałeś ? Problem na śląsku jest taki, że właściwie nie mam gdzie przymierzyć się do tych rowerów. Przymierzyłem się do Kross'a evado 4.0 - najwyższy model w większości sklepów, a na meride jeszcze nie usiadłem, ale to zweryfikuję wiedząc już czy i ewentualnie jak bardzo jest lepszy od kross'a. A może warto kupić 900-d? Albo po prostu jakąś inną markę. Chciałbym przedewszystkim jak najlepszą i najlżejszą ramę w tej cenie (do 4k), generalnie chciałbym mieć świadomość, że kupiłem najbardziej opłacalny rower. Dzięki za odzew!
Rulez Napisano 29 Kwietnia 2013 Napisano 29 Kwietnia 2013 Nawet jeśli któryś jest lepszy, to co z tego jeśli będziesz się na nim gorzej czuł, Merida jest nieco lepiej wyposażona, jednak w czasie jazdy raczej nie zauważysz różnic w pracy napędu (rowery mają podobne manetki).