Skocz do zawartości

[1200 zł]Rower crossowy - Merida Crossway 10-V?


Rentier

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem zupełnie zielony jeżeli chodzi o rowery.
Potrzebuję rower do jazdy głównie w mieście, czasami leśne drogi, trasy kilka-kilkanaście kilometrów.

Przedział cenowy jak w temacie.
Myślałem o rowerze Merida Crossway 10-V natomiast na forum spotkałem się z opinią, że w tym przedziale cenowym mozna kupić rowery z lepszym wyposażeniem. Dlatego prosiłbym o propozycje innych rowerów i dlaczego ten. Pozdrawiam ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałeś rower z lepszym wyposażeniem za podobną cenę. Jeśli interesują cię jeszcze jakieś opcje, to musisz dokładniej napisać czego szukasz/czemu nie Lazaro, wtedy będzie wiadomo co jeszcze można ci zaproponować :)

 

 

Ten rower lazarao jak najbardziej w porządku, chciałem zapytać czy jeszcze są jakieś inne propozycje w tym przedziale cenowym. I w sumie to zupełnie się na tym nie znam i jeśli możesz to chętnie się dowiem czym ten rower jeżeli chodzi o wyposażenie różni się np. od tego, który ja podalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

czym ten rower jeżeli chodzi o wyposażenie różni się np. od tego, który ja podalem.

Właściwie każdą część napędu ma o kilka klas wyżej i w ogóle jest KING OF THE ROAD :D

A tak na poważnie, to to co napisałem to prawda :D Nic lepszego w tej cenie raczej nie znajdziesz, a już na pewno nie u renomowanych firm, gdzie płacisz część sumy za samą markę. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie tylko, czy na pewno potrzebujesz Lazaro Integral (Alivio :)) ?

Może założyłeś taką kwotę bo tak jest intuicyjnie, że na pewno na rower trzeba wydać co najmniej tysiaka. Ja przy takiej wycieczkowej jeździe tylko po mieście kupił bym tańszą wersję Lazaro jest poniżej 900 zł i tak by wystarczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie tylko, czy na pewno potrzebujesz Lazaro Integral (Alivio :)) ?