Skocz do zawartości

[do 2600,-] MTB UNIBIKE Rocznik 2012 czy 2013. Model FLITE


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Czy warto dopłacać do modelu 2013 UNIBIKE FLITE ? Proszę o jakieś argumenty do swojej wypowiedzi. Dodam iż różnica między modelami w moim przypadku to 300 zł.

 

Dane techniczne

Rozmiar 17", 19", 21"

Kolor CZARNO-BIAŁY MAT

Rama 26" / ALU 6061 / HYDROFORMING / CIENIOWANA / MĘSKA - 17", 19", 21"

Widelec SR SUNTOUR XCR / BLOKADA HYDRAULICZNA Z DŹWIGNIĄ NA KIEROWNICY / SKOK 100MM

Komplet sterowy AHEAD FSA ZS-4D / 1-1/8" / WEWNĘTRZNY

Kierownica UNO GRADE 2.0 / RISER / 31.8MM

Chwyty VELO / ALU LOCK

Wspornik kierownicy UNO GRADE 2.0 / 31.8MM

Wspornik siodła UNO GRADE 2.0

Siodło FI'ZI:K NISSENE

Pedały VP / ALUMINIOWY KORPUS I RAMKA

Manetki SHIMANO ALIVIO M430

Przerzutka przednia SHIMANO ALIVIO M430

Przerzutka tylna SHIMANO DEORE SLX M662

Hamulce SHIMANO DEORE M596 (HYDRAULICZNE)

Dźwignie hamulca SHIMANO DEORE M596

Kaseta / Wolnobieg SHIMANO ALIVIO HG50-9 / 11-32T (9-biegów)

Łańcuch SHIMANO HG53

Mechanizm korbowy SHIMANO ALIVIO M430 / 44X32X22T / OCTALINK

Środek Suportu SHIMANO OCTALINK ES25

Obręcze MACH 1 NEO DISC / CZARNE

Piasty SHIMANO ALIVIO M435 / 32H / CZARNE

Szprychy SAPIM / NIERDZEWNE / CZARNE

Opony SCHWALBE RACING RALPH / 26X2.10 / ZWIJANE

Dętki SCHWALBE / SV

Wyposażenie DZWONEK, ODBLASKI

Ilość biegów 27 Rok 2012

 

Dane techniczne

RAMA: 26" / ALU 6061 / HYDROFORMING / CIENIOWANA / MĘSKA - 17", 19", 21"

WIDELEC PRZEDNI: SR SUNTOUR XCR / BLOKADA HYDRAULICZNA Z DŹWIGNIĄ NA KIEROWNICY / SKOK 100MM

KOMPLET STEROWY: AHEAD FSA ZS-4D / 1-1/8" / WEWNĘTRZNY

MECHANIZM KORBOWY: SHIMANO ALIVIO M430 / 44X32X22T / OCTALINK / OSŁONA

SUPORT: SHIMANO OCTALINK ES25

PRZERZUTKA PRZEDNIA: SHIMANO ALIVIO M430

PRZERZUTKA TYLNA: SHIMANO DEORE SLX M662

DŹWIGNIE PRZERZ./HAMULCA: SHIMANO ALIVIO M430/DEORE M596

KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO ALIVIO HG50-9 / 11-32T

ŁAŃCUCH: SHIMANO HG53

PIASTY: SHIMANO ALIVIO M435 / 32H / CZARNE

HAMULCE: SHIMANO DEORE M596 (HYDRAULICZNE)

OBRĘCZE: MACH 1 NEO DISC / CZARNE

SZPRYCHY: SAPIM / NIERDZEWNE / CZARNE

OPONA PRZEDNIA / TYLNA: SCHWALBE RACING RALPH / 26X2.10

DĘTKA: SCHWALBE / SV

BŁOTNIKI: -

PEDAŁY: VP / ALUMINIOWY KORPUS I RAMKA

KIEROWNICA: UNO GRADE 2.0 / RISER / 31.8MM

CHWYTY KIEROWNICY: VELO / ALU LOCK

WSPORNIK KIEROWNICY: UNO GRADE 2.0 / 31.8MM

WSPORNIK SIODŁA: UNO GRADE 2.0

SIODŁO: FI'ZI:K NISENE

PODPÓRKA: -

BAGAŻNIK: -

OŚWIETLENIE: -

INNE: DZWONEK

LICZBA BIEGÓW: 27

KOLORY: CZARNO-BIAŁY Rok 2013

Napisano

amor i osprzęt jest taki sam różnicę jaką zauważyłem to to że rocznik 2012 ma zwijane opony i jak sądze jest tańszy od swego młodszego brata więc zdecydowanie wybrałbym 2012 chyba że malowanie Ci bardziej odpowiada z 2013 i masz chęć do tego dopłacić

Napisano

No kurcze też mi się tak wydaje, więc pytanie czy to ten samo model czy błędy w opisach ? A może ja coś nie dopatrzyłem. Ma to jakieś "właściwości" że jeden to model 2012 a drugi 2013 ? Pomijając fakt że 2012 był wcześniej składany ?

 

EDIT :

 

A te zwijane opony to mi dużo dadzą ?

Napisano

nie wiem czy rocznik 2013 też nie ma zwijanych musiałbyś się dowiedzieć pozwolę sobie wyrazić moje własne zdanie nie warto dopłacać do nowego rocznika jak starszy jest taki sam a opony zwijane mają mniejszą wagę niż drutowane co przekłada się na wagą koła

Napisano

Jak to jedyna różnica to lepiej szukać 2012 bo za oszczędność 300 zł mogę sam zakupić opony, ich cena to max 150 zł więc i tak 150 zł w kieszeni. Pytanie tylko ile zaśpiewają za przegląd początkowy (nie "0") bo rower chce kupić w sieci z dostawą...

Napisano

No kurcze też mi się tak wydaje, więc pytanie czy to ten samo model czy błędy w opisach ?

 

Bierz rocznik 2012, resztę przeznaczysz na dodatki, bo zapewne coś będziesz chciał dokupić.

Napisano

To na bank. A co z tym przeglądem ? Może ktoś się wypowiedzieć ? Wg. karty gwarancyjnej ten przegląd to 15% ceny roweru - szczyt głupty w czystej postaci.

Napisano

muszę Ci powiedzieć że sam kupuję rower przez internet z realizacją na początku kwietnia i na razie się nie przejmuję a sklep w Warszawie a są osoby które kupują z Niemiec :whistling: głowa do góry i jak Ci się rower podoba to go bierz i pomykaj na nim jak najwięcej i obyś nie musiał korzystać z gwarancji :woot:

Napisano

No tak, ale przezorny... Przegląd i tak muszę zrobić bo to jest do gwarancji. Co do kupna, kupił bym, ale czekam na info o dostępności. Modele z 2012 już ciężko znaleźć.

Napisano

porozmawiaj z sprzedawcą czy jest możliwość w Twoim mieście bądź jak najbliżej zrobić przegląd bądź dogadaj się niech Ci da rabat abyś mógł zrobić płatny przegląd w miejscu zamieszkania powinien pójść Ci na rękę :thumbsup:

Napisano

Właśnie jestem w trakcie rozmów z jednym sprzedawcą. O dziwo w niedzielę nawet odpisują. Jak się potwierdzi to będę 200 zł do przodu, przegląd płatny. Co prawda nie jest on za darmo, ale i nie jest 15% ceny roweru. Na chwilę obecną pisze że jest to koszt 100 zł. Tak czy siak, jak się uda wszystko, będę bliżej zapoznany Zygmuntem I Starym :laugh:

Napisano

Jestem byłym użytkownikiem flita z 2012 i z tego roku polecam bo to ten sam rower co z 2013 tylko, że tańszy ;) różnią się tylko siodełkiem (model ten sam, ale wersja inna). Zaoszczedzoną kase proponuje wydać na epicona, którego polecam z całego serca bo różnica jest kolosalna w porównaniu do xcra :)

Napisano

Jeśli mam być szczery to zaoszczędzoną kasę planuję wydać na klucze do drobnych napraw, oświetlenie itp. Nie ruszam nic z podzespołów, bynajmniej na czas gwarancji. Opcjonalnie pójdą do wymiany opony jak pisałem wcześniej. Ale dzięki za info, będę miał to na uwadze.

 

Tak czy siak, pierw muszę dostać owy rowerek aby zacząć myśleć o oszczędnościach :P

Napisano

ja bym racing ralpha nie zmieniał sa w miarę dobre i są zwijane na początek wystarczą zresztą pojeździsz to zobaczysz ale rozważyłbym propozycje Wiatera ws. epicona z porównaniu z xcr to o kilka klas wyżej a xcr sprzedaj i kilka złociszy Ci się zwróci ale to Ty decydujesz

Napisano

Pomył pewno dobry lecz dopóki będzie gwarancja to nic w nim nie zmieniam. Nie znam się na serwisowaniu roweru a nie chcę nic sknocić aby nie mieć później problemów. Jak na razie czekam na odpowiedź w sprawie dostepności roweru w jednym ze sklepów wysyłkowych.

Napisano

Wybaczcie że post pod postem ale chciałem lekko odświerzyć temat.

 

Wypadło na model 2013, minimalna różnica między 2012 którego już nie było. Przymiarkę zrobiłem do roweru i mam wrażenie że jest za mała ta 17, tzn. w FUSIONIE ramę miałem prosta a ta jest pod lekkim kątem w dół (może dlatego?). Jak ustawię rower między nogami to mam ok 5 cm od krocza do ramy, czyli chyba jest ok, nie ? Co prawda siodełko jest w ciul za wysoko ale to sobie wyreguluje. Proszę o poradę czy jest ok czy zwrot i na ramę 19" się przystawić ?

Napisano

19" to już naprawdę duża i długa rama, jeśli Fusion 17" był ok, to Flite 17" na pewno nie będzie za mały.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...