siimon Napisano 7 Marca 2013 Napisano 7 Marca 2013 Już się w sumie zdecydowałem na rogi PRO/Smica ale jeszcze jedna rzecz mnie zastanowiła a ciężko to poznać po zdjęciach. Po zamontowaniu te rogi są pod kontem prostym do kierownicy czy ostrym? dzięki
kubbak Napisano 7 Marca 2013 Napisano 7 Marca 2013 Niekoniecznie, wszystko zależy od kierownicy i samych rogów. Ja mam kierownicę wygiętą 9* do tyłu a rogi PRO XCR są zakrzywione do wewnątrz pod kątem 10* i praktycznie jest to ustawienie proste.
Ted07 Napisano 7 Marca 2013 Napisano 7 Marca 2013 Możecie podać jakiś link do proponowanych rogów. Ja posiadam prostą kierownicę i przydałby mi się dodatkowy punkt trzymania.
kubbak Napisano 7 Marca 2013 Napisano 7 Marca 2013 Ja mam takie http://allegro.pl/listing.php/search?category=16462&sg=0&string=pro+xcr Są super, choć mogłyby być odrobinę krótsze.
siimon Napisano 7 Marca 2013 Autor Napisano 7 Marca 2013 http://aljot.pl/uplo...iale-czarne.jpg Jeżeli są ustawione do wewnątrz to kupuję
kubbak Napisano 7 Marca 2013 Napisano 7 Marca 2013 Musisz się dopytać bo te wyglądają na proste lub z bardzo małym gięciem.
siimon Napisano 7 Marca 2013 Autor Napisano 7 Marca 2013 To są różne? Zdjęcie dałem przykładowe. Może ktoś ma takie rogi z prostą kierownicą i mógł by się wypowiedzieć?
kubbak Napisano 7 Marca 2013 Napisano 7 Marca 2013 Ritchey np. ma proste i gięte, te na zdjęciu wyglądają na proste lub z małym gięciem. Lepiej dopytać, żeby nie było problemów z odsyłaniem.
marpok Napisano 7 Marca 2013 Napisano 7 Marca 2013 Może ktoś ma takie rogi z prostą kierownicą i mógł by się wypowiedzieć? Mam takie (czarne) na prostej KoryakPro, ida pod malym katem do wewnatrz.
vwothyn Napisano 7 Marca 2013 Napisano 7 Marca 2013 Accent Grayfish - w zestawie z flatbarem, jak widać na zdjęciu są skierowane do wewnątrz.
grzechu83 Napisano 8 Marca 2013 Napisano 8 Marca 2013 Zwróć też uwagę, że są 2 rodzaje gięcia rogów - jedne mają proste "wyjście" z kierownicy i dalej są podgięte do środka (jak na foto powyżej), a inne mają otwór na kierownicę pod kątem, więc są proste, ale zakładane pod kątem. Accent Airplane są takie na przykład. Zwykłe proste oczywiście też.
Mod Team Franio Napisano 9 Marca 2013 Mod Team Napisano 9 Marca 2013 Ja mam Boplighty, które same w sobie są proste, ale otwory na kierownice mają właśnie pod kątem, przez co i tak są minimalnie skierowane do wewnątrz.
Lumperator Napisano 10 Marca 2013 Napisano 10 Marca 2013 Zwróć też uwagę, że są 2 rodzaje gięcia rogów - jedne mają proste "wyjście" z kierownicy i dalej są podgięte do środka (jak na foto powyżej), a inne mają otwór na kierownicę pod kątem, więc są proste, ale zakładane pod kątem. Accent Airplane są takie na przykład. Zwykłe proste oczywiście też. Rogi zakładane pod kątem mają pewien minus - źle się łączą z chwytami (zwłaszcza przykręcanymi). Robi się tam nieprzyjemna przerwa. O wiele wygodniejsze są rogi zaginane, choć wagowo ustępują. A tak przy okazji, jakie polecilibyście rogi do kierownic z większym back sweepem (9-10 stopni)? Chodzi mi o zwykłe rogi, żadne super ergo pozawijane jak w trekkingach
kubbak Napisano 10 Marca 2013 Napisano 10 Marca 2013 Lumperator - PRO XCR. Maja zagięcie 10* do wewnątrz. Mam je przy kierownicy z 9* back sweepem właśnie.
Lumperator Napisano 11 Marca 2013 Napisano 11 Marca 2013 Lumperator - PRO XCR. Maja zagięcie 10* do wewnątrz. Mam je przy kierownicy z 9* back sweepem właśnie. Masz na myśli standardowe czy te smukłe karbonowe?
kubbak Napisano 11 Marca 2013 Napisano 11 Marca 2013 Teraz mam takie Rogi PRO XCR Super Light 60g czarno-czerwony !!! (3086889973) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. A do nowego roweru chce kupić już tylko bez tych czerwonych wstawek.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.