Skocz do zawartości
  • 0

[Rower]Kross Level A2 2011 + modyfikacje


Gumis0303A2

Pytanie

Witam,

chciałbym Wam zaprezentować swój pojazd po modyfikacjach :)

 

Rama Kross Level A2 2011

Amortyzator - SR Suntour Epicon 100mm LOD '11

Hamulce - Shimano BR-M445

Obręcze - DT Swiss XR 400

Piasty - Novatec D711/D712

Szprychy - Sapim Race

Nyple: Sapim Polayx Alu

Dętki: Ritchey Ultralight 120g

Przerzutka przód - Shimano Altus

Przerzutka tył - Shimano Alivio RD-M430

Korba - Shimano FC-M311 Altus 42/32/22T

Kierownica - KCNC SC Bone 670mm, rise 15mm, 31.8mm (skrócę do 640mm)

Sztyca - Smica Comp 27.2x 350mm

Zacisk sztycy - Accent

Mostek - Smica Pro Comp 100mm, 31.8mm

Stery - VP-A45AC

Opony - Kenda Karma 2.0 Kevlar

Kaseta - CS-HG 40 32-11

Łańcuch - Shimano HG-50

Manetki - Shimano Alivio SL-M410 8 rzędów

Chwyty - Dartmoor Race

Pancerze - Jagwire

Suport - VP- BC 73

Pedały - VP

Klamki - BR-M445

Siodło - San Marco Power Ponza

 

W najblizszym czasie do roweru dołączy siodło Boplight Race lub SL C2 Gel flow, i wlałsnie nie wiem na które się zdecydować. Rozum i d..a podpowiada Selle Italia, natomast waga przemawia za Boplight. Może doradzicie ? ;)

 

Na napęd też przyjdzie czas ;P, ale napierw musi zawitać lepsza pogoda bez sniegu, mrozu i soli, które niszczą bardzo napęd ;] Prawdowpodobnie będzie to napęd 3x9 w takiej konfiguracji:

korba SLX

Kaseta SLX

Manetki Deore XT

Obie przerzutki Deore XT

 

Na wiosne założe równiez buty i pedały SPD- 540, będę sie uczył na nich jeżdzić ;)

 

Przy wymianie poszczególnych częsći waga jest dla mnie istotna, jednak nie "mimo wszystko". Obecnie nie wiem ile waży moj bike, ale sądze, że w okolicach 11,8 KG.

;)

 

Edit: zapomniałem o fotkach. Oto one: Picasa Web Albums - Paweł Michoński - Kross Level A... robione za pomocą telefonu z Very Good Aparat 2.0, wiec jakość kiepska ;D

 

Pozdrawiam, Paweł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Wygoda oczywiście przede wszystkim. Odnośnie SI C2 znalazłem kilka opinii, natomiast o siodłach Boplight'a nie ma opinii prawie wcale. Wziąłem na celownik te dwa modele ponieważ pasują mi pod względem wygląd/cena/ waga. Obecnej "desce" brakuje wg. mnie jedynie dziury, bo gniecie w wiadomo co... ;].

 

Też mam obawy co do pierwszych jazd na SPD, ileż to razy zdarzyło mi się podeprzeć nogą, a jak sobie pomyśle, że noga obezwładniona i lecę jak kłoda to strach w oczach ;p Jednak będę próbował jazdy w SPD. :D No risk, no fun ! :D

 

Miło, że się podoba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za opinie :)

 

Jedyne co mi się nie podoba to komin i gięta kiera, pasuję do siebie jak pięść do oka.

Giętą kierownicę założyłem kilka dni temu, wcześniej jeździłem na secie Boplight'a, czyli kiera flat 580mm+ Rogi i okazało się, że kiera za krótka, bo tylko 540mm po założeniu rogów wychodziło, a rogi jednak za krótkie (na razie sobie zostawię, może się jeszcze przyda). Ogólnie lubię proste kiery, ale nie takie wąskie.

Komin nie wygląda za dobrze, ale musi zostać. Sterówkę mam uciętą na 20cm, pod mostkiem nie ma podkładek, wiec musi być jakakolwiek regulacja.

 

co do SPD, to ja nie zaliczyłem na samym początku ani jednej gleby.. a nie przepraszam, jedną jak stałem w miejscu :D

Wiadomo, że w miejscu najtrudniej zachować równowagę, wiec gleba się nie liczy chociaż mogła wyglądać ciekawie :P

 

Boplight Race lub SL C2 Gel flow??????----- Mam to drugie i jest bardzo wygodne. boplighta widziałem i macałem i wygląda na straszną dechę a różnica w wadze to 80-100gr tylko

Fajnie, że się wypowiedziałeś i rozwiałeś wątpliwości :) Nie ma magi, czym lżejsze, tym większa decha ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nabyłem drogą kupna napęd Dyna- Sys :)

 

korba: SLX M660 175mm 44-24T

manetki: XT M770

kaseta: XT M771-10 34-11T

łańcuch: XT HG94

p. tylna: XT M773

p. przednia: SLX M661-10

pedały: PD-M540

 

Potrzebuje jeszcze nowych pancerzy od przerzutek... i kluczy, bo chcę sam wymienić napęd:D

 

Mam problem z kołami, szczególnie tylnym, przy mojej wadze 78kg i dosyć ostrej jeździe po lesie, kamieniach, korzeniach na stromych krotkich zjazdach tył się krzywi. Składałem je w bikestacji i czuć było, że szprychy są słabo naciagniete. Poźniej dałem koła na poprawkę do lokalnego serwisu i nawet robota wyladała na porządnie zrobioną, ale centra zrobiła się jeszcze większa po jeździe w tym samym lesie ;D do 2.5 bara upuszczam cisnienie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...