Skocz do zawartości

[stery] zintegrowane czy standardowe?


pieter_mtb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

A czy po wygladzie mozna jakos rozroznic , ktore sa zinetgrowane a ktore nie ??

Bo mam stery od kumpla - VP A51A - widzialem je w sklepie internetowym - podpisane jako stery standardowe ( czyli niezintegrowane? ) . Z kolei na jakiejs stronce gosc ospisywał je jako zintegrowane .

Prosze o jakas rade ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebralem stery i sie pogubiem. te czesci ktore sa przy ramie to miski, tak? a pierscien z kulkami ma byc polozony kulkami na miski czy bierznie?

Wydaje mi sie ze kulki maja "biegać" po misce, ale to wtedy nielogiczne troche

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kiedys przez przypadek pomyliłem sie i w miesce suportu wsadziłem odwrotnie, i tak sie wyrobiło ze miska pekła, prawie sie wywróciłem, ale było roboty zeby resztke wykrecic, a jakby w sterach sie pomylic to by chyba starsznie ciężko chodziło wszystko i strzelało, a ja moich starych sterów nie umiem wyregulowac, albo krzywo miski wbiłem aqlbo juz nie wiem co, dokrece wszystko fajnie, chwilke pojezdze i na nowo sa luzy, głupie takie cos jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość pozdrawiam

MAM 2 pytania:

 

1) dlaczego nie wolno dokręcac mocno tego śruby/imbusa u góry steru, przecież teoretycznie można te śrube wkręcić dalej gdy się zdejmnie na chwilę te "przykrywke" zewnętrzną.

W instrukcji przeczytałem, że KATEGORUCZNIE NIOE WOLNO zakręcać na maxa, a ja niestety zwyczajowo dokręciłem i zrobiłem 50 km - czy może to grozić?

 

 

2) i drugie pytanie, to w zasadzie tylko uzupełnienie tego tematu: to które stary sa lepsze, zintegowane czy nie? I czy mozna je zmienić, czy to zależy od główki ramy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zintegrowane nizsze sa ale zazwyczaj wcale nie lzejsze a do tego jednak drozsze i bywaly z nimi problemy ale jakos nie slyszy sie juz o nich ostatnio.

Ta sruba od gory reguluje sie luz trzeba dokrecic ja tak zeby nie bylo luzow a kiera lekko i rowno sie obracala jesli odkreciles na maks to pewnie kiera chodzila bardzo ciezko a do tego mogles uszkodzis kulki lub bieznie choc 50km to nie duzo wiec nie wszystko stracone jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 2 miesiące temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...