Skocz do zawartości

Xanagaz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 220
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Xanagaz w dniu 30 Sierpnia 2013

Użytkownicy przyznają Xanagaz punkty reputacji!

2 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Tomek
  • Skąd
    Łódź

Ostatnie wizyty

5 394 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Xanagaz

Znachor

Znachor (6/13)

  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

19

Reputacja

  1. Wcześniej miałeś koralikowe, a teraz założyłeś całe, nazwijmy je, klasyczne? Miałem u siebie podobnie. Zaobserwowałem znaczący spadek siły potrzebnej do operowania przerzutką.
  2. W temacie jest jedna opinia o olejach Zefal, jeździ ktoś na tym? http://allegro.pl/show_item.php?item=2571114969 http://allegro.pl/olej-zefal-dry-lube-oil-125ml-kr-i2574078692.html
  3. Zbyt bajerancki jak na rower do miasta, lepiej nie spuszczaj oka z niego
  4. "A to oznacza, że dla skutecznego odchudzania podstawą jest jeść mało i często. Głodówki jedno dniowe są szkodliwe. Pogłębiają katabolizm, spowalniają przemianę materii i osłabiają cały organizm." http://www.precisionnutrition.com/intermittent-fasting http://www.leangains.com/
  5. Jeżeli Twoim problemem jest zbyt mała podaż białka, a nie chcesz jeść mięsa, to jego dobrym źródłem jest wspomniane białko. Jednakże uważam, że w Twoim przypadku wystarczy trochę więcej jeść i waga nie powinna spadać. W sumie to trochę abstrakcyjne jest bo nic nie wiemy o podstawowej przemianie materi, jak trenujesz, ile kcal spalasz, ile pochłaniasz. Bez tej wiedzy mogę dać tylko jedną radę, jedz trochę więcej
  6. Teraz pojawia sie pytanie. Co spowoduje wiekszy dlug? HIIT przez kilkanascie/dziesiat minut czy jazda kilka godzin w strefie "spalania tluszczu"?
  7. Jeżeli tempo spacerowe jest w tzw. "strefie spalania tkanki tłuszczowej" to jak najbardziej spalasz wtedy tłuszcz. HIIT też spala tłuszcz. Zainteresowane osoby niech poczytają sobie trochę o EPOC (Excess post-exercise oxygen consumption).
  8. Kubek20, tak se tłumacz
  9. Xanagaz

    Tour de Kalonka X

    “Tour de Kalonka” to odbywający się co roku rajd na pożegnanie lata. Zapraszamy Rowerzystów i Piechurów do wzięcia udziału w corocznym rajdzie po najpiękniejszych okolicach Łodzi - Parku Krajobrazowym Wzniesień Łódzkich! http://www.effekt.pl/tourdekalonka/
  10. Xanagaz

    [9309g] NOX Eclipse SLT

    A jak miałaby się zachowywać miękka kierownica? Jak stanę i zablokuje koło tak aby nie chodziło prawo - lewo i zacznę ruszać kierownicą góra - doł (z jednej strony góra, z drugiej dół) to widać jak się rusza, podczas jazdy to zjawisko jest nieodczuwalne dla mnie, no chyba że bym się bardziej na nim skupił i bardziej zwracał na nie uwagę. Ogólnie samo mocowanie 25,4mm z taką lekką kierownicą nie jest sztywne.
  11. Xanagaz

    [9309g] NOX Eclipse SLT

    Po taniości było do pewnego momentu. Za SID z pancerzem i manetką dałem 1300zł. To jest tak jakbyś wyłączył blokadę amortyzatora, teraz działa.
  12. Xanagaz

    [9309g] NOX Eclipse SLT

    Rower przejechał długą drogę Chwyty i korki - Bontrager XXX Lite 18g Dętki - Chaoyang CYT 0.65mm 1.9-2.125 251g Hamulce 789g Przód 386g: Formula ORO K18 (zacisk z klamką i przewodem) - 244g Adapter - 20g Śrubki - 23g Tarcza - 88g Śrubki do tarczy 11g Tył 403g: Formula ORO K18 (zacisk z klamką i przewodem) - 254g Adapter - 26g Śrubki - 24g Tarcza - 88g Śrubki do tarczy 11g Kaseta - Shimano SLX CS-HG80-9 11-28T 231g Kierownica - KCNC Dark Side 25,4mm 60cm 135g Kolo przednie 654,5g ZTR Olympic 32H - 336g Novatec NT-D711 - 140g Sapim Laser 261mm + nyple polyax 12 mm (139,5g + 31g)- 170,5g Opaska - 8g Koło tylne 785,5g ZTR Olympic 32H 32H - 334g Novatec NT-D712 - 273g Sapim Laser 261mm + nyple polyax 12 mm (139,5g + 31g)- 170,5g Opaska - 8g Korba+suport - Shimano Deore XT FC-M760 886g - mała tarcza - Shimano XT 22Z 20g - średnia tarcza - Shimano SLX 32Z 61g - duża tarcza - Shimano SLX 44Z 84g Łańcuch - Shimano XTR CN-7701 106 ogniw 272g Manetki - Shimano Revoshift SL-RS41-3 108g - Shimano XT SL-M770 (bez monitorka) 119g Mostek - KCNC Fly Ride 25,4mm 90mm 114g Opona przód - Continental Speed King Supersonic 2.1" 400g Opona tył - Continental Speed King Supersonic 2.1" 404g Pancerze i linki - Nokon 80g Pedały - Shimano Deore XTR PD-M959 348g Przerzutka przednia - Shimano XTR FD-M953 34.9mm + redukcja 120g Przerzutka tylnia - Shimano XTR RD-M971 200g Rama z hakiem - NOX Eclipse SLT 1424g Rogi - Smica 62g Siodło - SLR Carbonio 175g Stery - Accent Airplane 93g gwiazdka - ujęta w wadze amortyzatora śrubka i top cap16g łożyska 61g miski 16g Sztyca - Accent lite carbon 27,2mm 350mm 180g Widelec - SID WC + manetka + bieżnia 1362g Zacisk - ZOOM CF 19g Zaciski kół - Dartmoor bolt-on 68g (32 przód + 36 tył) Osłona przed łańcuchem - Author ASF-15 11g 9309g Zmieniona została sztyca z ZOOM na Accenta oraz koła i hamulce (szerzej w opisie). Rower postawiłem na koła w zimę 2009 roku. Początkowe założenia kształtowały się wokół kosztów - miały być jak najniższe, wręcz budżetowe. Wygląd nie miał większego znaczenia ("wiejski wygląd skutecznie kamufluje potencjał drzemiący w jego wnętrzu ... pozory mylą powiedział jeż schodząc ze szczotki ryżowej " siwy-zgr, "faktycznie wygląda okropnie, ale za to nieźle wyposarzony.." Bartex88), ale na pewno rzucał się w oczy. Na szczególną uwagę zasługiwały niebieskie pancerze Powalały. Poprowadziłem je na całej długości linki (później to miało swoje odzwierciedlenie w pancerzach Nokona), aby zyskać skuteczną ochronę przed błotem i kilka punktów w poziomie lansu oczywiście . Warto również wspomnieć o wirtuozerii taśmy izolacyjnej koloru niebieskiego i czerwonego dobranego na podstawie tego co aktualnie znalazłem w szufladzie. Oprócz ciężkiego fulla chciałem mieć lekkiego ściganta, powoli pomysł wchodził w życie. Wszystko zaczęło się od ramy NOX Eclipse SLT, którą kupiłem u dystrubutora Poisona, obecnie Bike Arena, pod uwagę również brałem ramę tej marki (E605) oraz kilka innych. Jednak cena i waga NOXa zostawiła konkurencję w tyle. Po zamówieniu ramy przerzuciłem graty z mojego poprzedniego roweru, łódzka ekipa go na pewno pamięta Większość osprzętu była kupiona specjalnie dla NOXa, m.in. korba XT wyrwana za śmieszne pieniądze (zobaczyć ile), pedały XTR również po taniości (do dziś nie mają luzów), przerzutka przednia i tylna (w poprzedniej ramie przerzutka była mocowana na hak dokręcany do ramy w miejsce gdzie jest ośka koła, mordęga jeżeli chodziło o poprawne założenie koła...). Przez długi czas jeździłem na kasecie siedmiotrybowej Acera - chwalę sobie . Łańcuchy Accenta, najgorszemu wrogowi nie polecam, rozciągały się jak guma, siodło SLR również kupione po taniości - czyli jak na razie budżetowo, sztyca ZOOM która zdobyła wieu fanów. W sumie jeździłem na trzech sztycach ZOOM, dwa razy wysłałem ją na gwarancję i dostałem nową, trzecią zmieniłem na prawdziwy karbon (chociaż i tak do końca nie jest sprawna bo ma luzy na łączeniu pseudo karbonu z jażemkiem). Wspomnę o amortyzatorze który to kupiłem za 50zł, aby w niedługim czasie zastąpić go Marsem z 2001 roku (nazwanie go amortyzatorem to nadużycie ). Oraz inne rzeczy pokroju sterów Accent Airplane czy klamek, konkretnie jednej klamki FR5 bo druga przez jakiś czas to chiński LEECHI (tak jak owoc "liczi"). Z tego wszystkiego powstała pierwsza wersja NOXa. W miarę odkładania pieniędzy i zużywania części wymienione zostało koło, potem drugie koło, klocki, druga klamka, przerzutki, pancerze itd. Wszystkie poprzednie wersje prezentuje na poniższych zdjęciach (zmajdę post na bikestats to podlinkuje )). Ostatnie zmiany to przejście na hamulce tarczowe (poniżej 500zł), co pociągnęło za sobą zmianę kół (ZTR Olympic za 130zł na CRC ) i kupno prawdziwie karbonowej sztycy bez offsetu. Swoją drogą dobrze trafiłem z wyprzedażą na CRC pod zmiany w osprzęcie. Brak offsetu w sztycy siłą rzeczy zmienił moją pozycję na rowerze na taką która mi bardziej odpowiada - krótsza górna rura ramy. Póki co siedzi się bardzo dobrze, no może poza "deskowym" siodełkiem . Jedynym postrachem przeszłości jest przednia manetka zmiany biegów - stare Shimano, jako że ma mikroindeksacje - zostało. Możliwe, że kupię coś od Srama jako przypieczętowanie równowagi w klasie osprzętu. W przyszłości postawię na sztywniejszą ramę oraz na mocowanie kierownicy 31,8 mm. Jako, że ramy karbonowe w przystępnej cenie i wadzę będą kosztowały niewiele więcej niż NOX nie ma się nad czym zastanawiać. Mocowanie oversize na pewno polepszy sztywność kokpitu co przełoży się na pewniejszą jazdę. Teraz czekam na to co przyniesie przyszłość. Karbonowy sztywniak, twentyniner, full? Zależy od funduszy i chęci jazdy
  13. Za######iste pianki, how much ;] ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...