Skocz do zawartości

nikopol83

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    221
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

513 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika nikopol83

Znachor

Znachor (6/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Cześć Rama została wykonana w Azji jak wszystkie inne podobne , co do jej właściwości to nie powiem nic odkrywczego ponieważ nigdy nie miałem okazji jeździć na prawdziwym Vendżu mogę jedynie porównać ją do innej azjatyckiej ramy RDX XB-10 jeśli chodzi o sztywność węzła suportowego który jest sztywniejszy i masywniejszy w Vendźu wydaje mi się że cała rama jest jakby mniej plastyczna od rdx, może to kwestia ułożenia włókien Toraya T-800 Wykonanie ramy jest w porządku ciężko się do czegoś przyczepić no chyba że komuś przeszkadzają gwinty suportu na BSA co wydaje mi się jest jednak na duży plus. Lakier wybrałem matowy , szczerze mat jest upierdliwy w czyszczeniu Wagowo prezentuje się tak: Rama 1116g rozm.54 widelec 377g, stery 147g oryginalnie wraz z tą nakładką niby aerodynamiczną (po zmianach urwałem 35 g) sztyca 234g zacisk 35g czyli nie dużo i nie mało nie mam odniesienia do oryginalnych części Jeśli chodzi o wygląd to w pełni się z Tobą zgadzam dosyć mocno spłaszczone rury ramy wchłonęły te cieniutkie kółka tu profil 50mm lub 38mm nie mniej ale to z czasem , mostek również będzie zmieniony wraz z kątami włącznie
  2. Witam ponownie tym razem z nowym projektem Część gratów pochodzi z dwóch moich innych rowerów ale będą sukcesywnie wymieniane, pozdrawiam p.s i jednak baranek to fajna rzecz
  3. Witam. Projekt można powiedzieć że jest skończony .... bo została rama z widelcem ... doszedłem do wniosku że pozycja zajmowana na rowerze typu Flat Bar jest na tyle nieaerodynamiczna że nie odczuwam żadnych korzyści podczas jazdy mimo dalszego odchudzania roweru , poszedłem za waszymi radami i zamontowałem kierownicę szosową ...nie ma nic bardziej wygodnego a dodatkowo zysk aerodynamiczny jest ogromny . Tak teraz prezentuje się rower mimo iż waży 7028g plus dodatki czyli 7.6kg a śmiga jak nigdy. Do wymiany na pewno pójdą klamkomanetki , korba ,koła oraz dla mnie nowość przejście z 8rz na 10 rz z zachowaniem jednej koronki Narrow Wide z przodu .
  4. może magiczne 5999g?? nie wiem
  5. To jeszcze nie koniec , zostały jeszcze koła , zaciski i korby i to tyle.... po 3 latach od złożenia projekt zbliża się naprawdę ku końcowi Teraz głównie śmigam na Giant FCR kupionym za 700 zł, co prawda oryginalnie był to Flat Bar Road Bike(z prostą kierownicą) ale dostałem kierownicę szosową z tanimi manetkami st 2300 oraz korbę i przerzutki Ultegra 6500 w komplecie , co prawda wyglądają dość archaicznie ale ładnie chodzi to wszystko, koła zaplotłem na budżetowych obręczach Rigida Flyer i tanich piastach maszynowych, szybka analiza tej ramy pokazała że jest to tak naprawdę Giant Defy z malowaniem FCR , kąty niemal identyczne jedynie detale takie jak otwory na tylny bagażnik , otwory na przednim widelcu i możliwość założenia opon 700x28C odróżniają go od Defy(chyba że w Defy też tak jest???) Rama trochę poobijana ale to szczegół , zastanawiam się nad tym czy nie zacząć kolejnego projektu ... nie będzie to ultra light bo obecnie nie ma czym się pochwalić ok 9100g ale ta geometria można by rzec endurance czyli komfortowa(widać po kątach) bardzo mi pasuje i świetnie czuję się na tym rowerze , nic mi nie przeszkadza w pozycji dla tego zaczynam bardziej go lubić niż RDX który ma jakąś trochę wybujałą jak dla mnie geometrię.
  6. Witam po krótkiej przerwie , rower sukcesywnie acz powoli przechodzi niewielkie zmiany , ostatnio udało mi się kupić sztycę KCNC Ti Pro Lite Titanium waga 135 g oczywiście po skróceniu , oryginalnie w rozmiarze 31.6 mm (370mm) 152g Aktualizacja: Fork: (Widelec) Carbon 315g (przycięty) 309g Starnut: (Gwiazdka) KCNC Expander 35g Frame: (Rama) RDX X-B10 1133g Brake (Front): Sram Apex 156g Brake (Rear): Sram Apex 150g Brake Levers: TRP RL 950 77g Cables: Jagwire Carbon 84g Cassette: SunRace (21-12 ) 226g Chain: (łańcuch) Shimano hg-53 248g Crankset: (Korby) Shimano SLX 597g Zębatka: Shimano XT 36T 52g Dartmoor Trail Narrow Wide 36T 56g śruby do tarczy: Shimano 22g Suport: Shimano XT 84g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) brak Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XT RD-M771-GS (bez gumowej osłony) 225g Shimano Ultegra 6700 ss 190g Grips: (Gripy) Accent 19g Handlebar: (Kierownica) Amoeba Scud Carbon 25.4mm - 111g Headset: (Stery) Dartmoor Chakra 67g Pedals: (Pedały) Exustar E-PC960 207g Aest YRPD -07T 171g Seat: (Siodło) Selle Italia SLR XP 160g Seatpost: (Sztyca) Amoeba Borla(przycięta + Tuned) 211g KCNC Ti Pro Lite Titanium 31,6/320mm (przycięta) 135g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Boblight 19g Shifter: (Manetka) GripShift Sram MRX 2:1 62g Skewers: (Zaciski koł) Dartmoor 62g Spacers: (Podkładki pod mostek) PRO Carbon 9g( odjęcie jednej podkładki) 7g Stem: (Mostek) KCNC FLY RIDE 70mm/25.4mm 102g Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Ultremo 700x25C 198g Hutchinson Atom Reinforced 700x23 193g Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Ultremo 700x25C 200g Hutchinson Atom Reinforced 700x23 194g Tubes: (Dętki) Schwalbe Light XXX 139g Continental SuperSonic 104g Wheel Front: (Koło przednie) RD Progress Custom 688,5g 673,5g Wheel Rear: (Koło tylne) RD Progress Custom 943,5g 928,5g Licznik – Sigma BC 1009 STS 47g Dodatki Latarka - Emos Creed 112g Lampka tył - Blackbourn Mars 33g Lampka przód - Sigma Micro 18g Koszyk na bidon - Trigon carbon 26g SUMA : 6422 g (z dodatkami 6611 g ) W planach jeszcze parę innych zmian ale to z czasem , pozdrawiam
  7. Wymiana dętek na Conti Supersonic , zysk wagowy 35 g
  8. Update : Zmiana opon Schwalbe Ultremo ZX 700x25 na Hutchinson Atom Reinforced 700x23 zysk wagowy 11g tylna opona Schwalbe po zaledwie 1700 km ma oznaki pękania i rozwarstwiania się , nie polecam tych opon Aktualizacja: Fork: (Widelec) Carbon 315g Starnut: (Gwiazdka) KCNC Expander 35g Frame: (Rama) RDX X-B10 1133g Brake (Front): Sram Apex 156g Brake (Rear): Sram Apex 150g Brake Levers: TRP RL 950 77g Cables: Jagwire Carbon 84g Cassette: SunRace (21-12 ) 226g Chain: (łańcuch) Shimano hg-53 248g Crankset: (Korby) Shimano SLX 597g Zębatka: Shimano XT 36T 52g śruby do tarczy: Shimano 22g Suport: Shimano XT 84g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) brak Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XT RD-M771-GS (bez gumowej osłony) 225g Grips: (Gripy) Accent 19g Handlebar: (Kierownica) Amoeba Scud Carbon 25.4mm - 111g Headset: (Stery) Dartmoor Chakra 67g Pedals: (Pedały) Exustar E-PC960 207g Aest YRPD -07T 171g Seat: (Siodło) Selle Italia SLR XP 160g Seatpost: (Sztyca) Amoeba Borla(przycięta + Tuned) 211g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Boblight 19g Shifter: (Manetka) GripShift Sram MRX 2:1 62g Skewers: (Zaciski koł) Dartmoor 62g Spacers: (Podkładki pod mostek) PRO Carbon 9g Stem: (Mostek) KCNC FLY RIDE 70mm/25.4mm 102g Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Ultremo 700x25C 198g Hutchinson Atom Reinforced 700x23 193g Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Ultremo 700x25C 200g Hutchinson Atom Reinforced 700x23 194g Tubes: (Dętki) Schwalbe Light XXX 139g Wheel Front: (Koło przednie) RD Progress Custom 688,5g 673,5g Wheel Rear: (Koło tylne) RD Progress Custom 943,5g 928,5g Licznik – Sigma BC 1009 STS 47g Dodatki Latarka - Emos Creed 112g Lampka tył - Blackbourn Mars 33g Lampka przód - Sigma Micro 18g Koszyk na bidon - Trigon carbon 26g SUMA : 6572 g (z dodatkami 6761 g )
  9. Cześć Myślałem nad zmianą ale na włókno raczej się nie zdecyduję raczej Kcnc Ti Pro Lite 31.6mm
  10. To jest najświeższa konfiguracja na razie
  11. Trafiłem dobrą ofertę na alle... czyli 180pln za nową ** a starą grupowo **Ultegrę RD - 6700 , cena przystępna biorąc pod uwagę że najniższa znaleziona cena to 224pln plus koszt przesyłki. Zmiana nie tylko uwarunkowana wagą , XT pójdzie do innego roweru, kolejną zmianą była wymiana manetki która po 6 sezonie odmówiła pozycjonowania na 5-6-7 biegu , odczuwałem gorszą pracę już w tym sezonie ale po wymianie przerzutki objawy stały się bardziej odczuwalne , nie wnikam w to ale po zamontowaniu nowej problem zlikwidowałem , zysk wagowy na przerzutce to 35 g miał być dura ace 7900 ale cena najniższa to 469pln i zysk 20 g nie przekłada się na moje pojęcie zdrowego rozsądnego odchudzania. ps. domownicy zapytali się mnie dlaczego ta przerzutka ma damskie imię.... odpowiedziałem że kobiety są ładniejsze
  12. Mój styl jazdy można powiedzieć że jest podobny do 4gotten`a i w połączeniu z kasetą 21-12 powinno wytrzymać jakiś czas. Generalnie nie będzie zaskoczeniem jeżeli powiem że nowe koła będą budowane tym razem na obręczach Kin Lin XR-19W i piastach Bitex Raf i Rar(ewentualnie Novatec ) całość wyjdzie ok 1100pln waga 1398g Nie wiem jeszcze jaką konfigurację wybrać , obecnie jeżdżę na 28 szprychach Sapima przód(2-1.5-2) tył (2-1.8-2 i 2-1.5-2) i jest sztywno, teraz chyba będę celował w 24/24 lub 20/24 Kolejny upgrade czyli klon zębatki bardziej lub mniej zbliżonej do Sram`a XX1 W końcu ktoś pomyślał i wprowadził zębatki Narow - Wide..... ale ja nie pomyślałem kupując wcześniej xt . Stałem się tak oczytany i zmanipulowany opisami tejże ''kosmicznej technologii" że postanowiłem że sprawdzę tą przekonstruowaną zębatkę , faktycznie porównując do xt to profil zębów jest dosyć szeroki , próba na sucho na stojaku i zrzucanie za jednym zamachem 1 na 8 nie powoduje spadku ale dopóki nie sprawdzę tego w praktyce to na razie zostaję człowiekiem wątpiącym. Nie wiem jak ja to przeżyję wzrost wagi o 4 g ...no idzie się popłakać
  13. Cześć , jakiej kasety używasz ??? ja mam dwie zwykłe kasety sunrace i hg50 bez żadnego pająka aluminiowego , ale jeżeli mówisz że 20000 km to chyba mogę spać spokojnie .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...