Skocz do zawartości

szakq

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 186
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kraków

Ostatnie wizyty

3 999 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika szakq

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. lepiej jest jak nie dotyka cala powierzchnia od razu obreczy a dobra modulacja polega na latwosci w dozowaniu sily hamulca czyli kombinacji sztywnosci ramienia V-ka odpowiedniej sztywnosci szufladki klocka rodzaju materialu klocka hamulcoweo rodzaju obreczy pancerza,linki i klamki
  2. znaczenie ma takie ze wersje z piwotami sa trudne do znalezienia cisnienie w komorze negatywnej zmiejsza skok(im wieksze tym amorek mniej sie rozprostowuje ze tak powiem)
  3. mniejszy daje sztukoany walseni dlatego jest sztukowany ma tez ten plus ze najbardziej brudzi sie jego ost fragment i mozna go latwo i niedrogo stosunokowo wymienic co poprawia kulture pracy.minus jest ten ze sie szybciej brudzi niz pelen pancerz ktory od poczatku ma gorsze wlasciwosci jednak utrzymuja sie one duzo dluzej bez zmian-remedium jest polaczenie tych dwoch rodzajow tj pancerz w kawalkach i rurki uszczalniejace pomiedzy nimi,ewentualnie pelne ale naprade dobre pancerze-z teflonem w srodku i na lince kapitalny wplyw na opor ma takze: calkowita dlugosc pancerza sposob jego prowadzenia,zwlaszcza w ramach FS moze miec niesamowice pokrecony przebieg
  4. dlaczego dziwne?wczesniejsze marzochi np z1 z 2003 roku mialy skok taki ze korona dotykala(przy dobiciu) goleni dolnych-przy marcochach to norma
  5. Ando ul madalinskiego leja motorexa madrze gadali i 30 to nie 80 jak w secesji czy bikershopie co mnie przekonalo ostatecznie
  6. a na strone marzochi wejsc i sciagnac instrukcje nie byloby latiwej?pozatym powienienes dostac gruba ksiazeczke razem z nim i tam tez powinno pisac... tak na szybko rzucilem okiem i wg mnie powinienes dac 40PSI lub po prostu napompuj mu z 45 i popuszczaj wedle uznania dopuki nie bedzie dosc miekki dla ciebie
  7. tak ale wymiana z olejem marcocha kosztuje 80 a z motorexem 30 jest roznica jakby nie patrzec powiedzieli ze bedzie dobry czyli zakaldam ze wiedza jaka lepkosc(to oznaczaja wlasnie te cyfry5-10choc bywaja tez inne) wlac(taka jak orginalny)i ze nie pogryzie sie on w jakis sposob z teflonem marcocha itp. wlasnie wrocilem z przejazdzki po serwisie i nie widze duzej roznicy w dzialaniu widac stary olej nie byl jeszce taki zly choc czarny jak smola przynajmniej w jednej goleni(tej ze sprezyna).niestety w serwisie wlewaja standartowa ilosc ktora nie wiedziec czemu przy mojej 90kg osobie jest zbyt duza i amor nie ma pelni skoku(maks 85)bede musial mu ciut odlac przy okazji tak aby 95 wykorzystywal.
  8. jak mierze od konca uszczelki do poczatku korony to wychodzi mi 115 no moze 117mm PS.wlasnei wrocil z serwisu i ma swierzy olej zobaczymy czy jest jakas roznica(olej motorexa)
  9. dlugosc goleni gornych dla skoku 85 to 105 bodajze dla 105 to 115 a dla 120 125 jesli mnie pamiec nie myli ale nie mam swojego amorka akurat przy sobie wiec dokladnie ci nie powiem
  10. szakq

    [Koła] klasy LX/XT

    ja mam mase z ciuchami i plecamkiem pewnie ze 100kg a jezdze na 32 i dosc lekkich obreczach(szprych competition)i daja rede nie sadze aby byl problem chyba ze ten lekki freeride to taki prawdziwy lekki freeride a nie szybsze xc to wtedy co innego
  11. tylko po co na allegro jak w centrum rowerowym sa po 900-920zł
  12. wow dobry sklep znalazles ja u mnie w miescie widzialem ostatnio takiego jak twoj za 1300bodajze...
  13. jako ze wszystkie MXy rocznikowo maja ta sama konstrukcje zewnetrzna jako ciekawostka to foto sam bylem w szoku ze moj amorek potrafi cos takiego wytrzymac....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...