Skocz do zawartości

mbike

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    107
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.mbike.pl

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Adrian
  • Skąd
    Kraków

Osiągnięcia użytkownika mbike

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Sklep rowerowy mbike w Katowicach przyjmie do pracy sprzedawcę Miejsce pracy: Katowice, ul. Francuska Oferujemy: - pracę w miłej, spokojnej atmosferze - pracę z pozytywnie zakręconymi ludźmi - możliwość realizacji swoich pasji Wymagania: - komunikatywność, - szczegółowa znajomość branży rowerowej, - podstawowa znajomość komputera, - poczucie humoru - praca również w soboty Praca całoroczna - nie sezonowa! Oferty prosimy wysyłać na adres: katowice@mbike.pl Kontakt telefoniczny: 692 329 329
  2. Do którego momentu odczuwasz różnicę w oporze w czasie zwiększania nachylenia ? Nie do końca rozumiem, osiągasz maksymalny "brake", po prawej stronie ekranu w programie Catalyst ? Opona nie powinna się ślizgać na oponie, dociśnij tak aby poślizg pojawiał się ewentualnie tylko przy starcie do sprintu Tak, największa moc generuje się przy największym przełożeniu (prędkości), wydaje mnie się że trening mógłbyś wykonywać na jednym przełożeniu (ewentualnie kilka tylnych biegów). Jak tylko będę potrafił Zapraszam do naszego sklepu, będziesz mógł porównać z innym i-magiciem. pozdrawiam Adrian
  3. Poczty nie będzie, możliwe że będzie podział na kuriera (DHL 19zł/29zł, Siódemka 15/19zł) Jeśli ktoś chce koniecznie kupić u nas jedną dętkę pozostanie mu allegro.mbike.pl. Co do drugiej poprawki, w najbliższym czasie dodamy pod logo taki odnośnik/link - dzięki !!
  4. Niestety o sklep trzeba dbać nie tylko za ladą, jestem zawsze do waszej dyspozycji wystarczy tylko przez przypadek "pomylić" drzwi i zajrzeć naprzeciwko do biura . Błagam tylko nie na Pan, ja jestem taki młody Tak nawiasem, podoba wam się nasza nowa strona www.mbike.pl dzisiaj odpaliliśmy intro ? Poza długością ładowania, jakieś uwagi?
  5. Tak jak napisałem w pierwszym poście, takie siodełka są tylko na mini. Po 30km jazda staje się mocno nie przyjemna = dla mnie niemożliwa. Mimo wszystko wydaje mi się, że jak ktoś chce to da radę się przyzwyczaić (swój tyłek , Łańcuch naciąga się szybciej niż np. 991 hollowpin, jednak 2000km to jest minimum jakie przejedzie się na tym łańcuchu. W teście z magazynu, jest nie do końca ten sam model - dziękuje jednak za zwrócenie uwagi na ten artykuł. Clavicula ?? - Coraz mocniej się zastanawiam
  6. Od zawsze jeździłem na giętych i tak musi zostać , Rower jest codziennie w naszym sklepie (link w stopce) - zapraszam. Na ten rok strzałki są na odwrót, według naszego mechanika powinny być odwrotnie, jednak serwisant Velo (właściciel marki Dartmoor) stwierdził że "testy" fabryki z Tajwanu wykazały, że powinno być tak jak teraz są nadruki. Ja mam jeszcze tarcze z poprzednich lat, dlatego nadruk mam zgodnie z założeniem. Tarcze są OK, jednak 160mm dla stanowczo za mało, przy zmianie amora, do wymiany pójdzie też tarcza (również na Nano). Co do rasty - mam, nadzieje że uda mnie się stonować troszkę z kolorami.
  7. Co do rogów zostałem już oświecony i pewnie będą czarne... albo złote. Innych czerwonych dodatków nie ma , Co do Claviculi, nie wierzę w sztywność i wytrzymałość tej korby, ale ja tylko dojrzeje do projetku 7xxx na pewno znajdzie się w tym rowerze.
  8. Kaseta ok. 500km - nie miałem przygód Sprężynek nie ma (za pomniałem odjąć z zestawienia) Zatyczki są świadomie z innych rogów, ale leży mi znacznie lepiej od innych, Zacisk qr również świadomie, nawet testowałem na imbus (-16g), jednak to nie dla mnie. Koła są często kontrolowane u naszego mechanika, raz dociągane szprychy - brak uwag, przebieg razem z kasetą czyli 500km. Dziękuje za sugestie i uwagi. Moja waga ok. 70kg. Propozycja na inną korbę?
  9. Po ok. 1000km i tak już zostało, nie powiększają się, z Rebą nie mam porównania, ale z pewnością jest sztywniejsza. Co do amortyzatora, jest to jedyna rzecz która czekna na wymiane. Jak tylko pojawi się w Polsce Dt Swiss XRC 100 race, będzie w tym rowerze, ma ważyć 1170g...
  10. Kierownica jest lekko gięta, po prostu chciałem szeroką kierownice i rogi, Dlaczego dziwne pod względem ergonomicznym ? a2z - wykonanie mizerne, jak rotaz, ale na razie dzielnie się trzymają. RST - świetny amortyzator, spokojnie można porównywać do r7, sid. Bardzo dobra praca, świetnie działające regulacje, lekki/tani. Złapał jednak szybko luzy, i sztywność nie najlepsza. Mimo wszystko bardzo polecam swoim klientom.
  11. Przypuszczam, że tylko wyjadacze wyczują tłumienie przez tą sztyce:). Ja ze względu na fulla nie mam jak przetestować. P.S. rzuciła Pracuje w sklepie rowerowym... łatwiej o sprzęt (cena na sklepie 6500zł) Mimo wszystko, jednak inny materiał. Jestem wyjątkowo zadowolony, sztywniejsza od authora a-ray i znacznie lepiej wybiera małe nie równości.
  12. Śrubki są alu tylko czarne..., aczkolwiek waga w rozpisce została ze starej przerzutki, przerzutka waży 146g, sorki za kłopot. Wtedy wychodzi z rozpiski 8794g.
  13. Rogi są nowe w rowerze i chyba za namową innych będą złote, wcześniej były boplight'a. Co do kasety, tytanowe zębatki wzbudzają zaufanie, reszta - zobaczymy. Siodełko jest w miarę szerokie (nie widać na zdjęciu) dlatego może tyle waży... mimo wszystko jest strasznie nie wygodne .
  14. Witam Chciałbym przedstawić meride ninety-six, ciężko jest znaleźć w internecie rozpiskę roweru na tej ramie, dlatego mam nadzieje, że kogoś zainteresuje. Wiele części pochodzi z mojego poprzedniego roweru Author A-ray, kilka jest nowych. W rozpisce wersja "light". W teren zakładane są oponki speedking 2.3 (+320g) na dłuższe dystanse siodełko gobi xm (+135g), rzadko blokady skoku na kierownice przodu i tyłu (+130g). Waga ramy i dampera jest orientacyjna (razem ważą 1997g) damper dt xr carbon 190g rama ninety-six team 20” 1807g amortyzator rst f1rst platinium 1496g opona Maxxlite 285 279g dętki Maxxis flyweight 192g tarcze dartmoor nano 162g zaciski kcnc ske wers mtb 46g koło przód ztr race, dt revo, a2z 569g opona Maxxlite 285 284g kaseta Kcnc 11-32 152g koło tył ztr race, dt revo, a2z 690g korba xtr 773g pedały crank 4ti 169g łańcuch kmc x9sl 243g przerz. przód xtr down-swing 128g przerzutka tył x-0, kółeczka kcnc 189g pancerz alligator i-link 57g manetki x-0 191g hamulec przód xtr 220g hamulec tył xtr 239g kierownica guizzo karbon 136g mostek kcnc sc bone 100mm 96g sztyca kcnc ti pro lite 350mm 157g siodło token TK950C 118g zacisk pod. kcnc clamb 24g rogi kcnc bar ends 53g śruby do zac. ti 9g podkładki kcnc hollow 6g kapsel kcnc top cap 7g chwyty author pianka 15g stery kcnc radiant 64g koszyk token 18g razem: 8779g
  15. - Jak widać po Twoich zajadłych postach nie lata - Staram się jak mogę, - fakt nie policzenia ostatnich zacisków niczego nie zmienia. - Na wszystkie pytania odpowiedziałem Co do RST to dlatego znalazł się w rowerze (jak wiele innych części), aby go przetestować... na razie byłem tylko na jednym wypadzie, więc nie wiele mogę powiedzieć. Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia naszej mega produkcji - (chłopaki w sklepie się nudzą - proszę tylko nie skarżyć przełożonym) Waga bez pedałów - 10,54 (jednak biorąc pod uwagę marnej jakości wagę, zastrzegam się +/- 60g) - roweru gotowego do jazdy, mocowaniem licznika oraz magnesem. www.mbike.pl/a-ray/aray.wmv
×
×
  • Dodaj nową pozycję...