Skocz do zawartości

ZieleniakRM

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    70
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

953 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika ZieleniakRM

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

16

Reputacja

  1. Widelec kupiłem na targowisku za dwie dychy.
  2. Zawsze myślałem że rower to wolność w każdym tego słowa znaczeniu. Chyba nie dla wszystkich Ale dobra, ten sprzęt musiałem jakoś wypróbować, siodło dałem takie bo takie miałem, i opyle go z nim, następny właściciel sobie zmieni jak będzie chciał. A manetki, no cóż, gieeriksy to droga impreza, klamkomanetki szosowe też. Wiemy jak jest wszystkich się nie zadowoli. Rower może i jest ciężki jak na standardy, Ale można nim pruć przez miasto i szutry jak wściekły, za małą kase a nie za sześć czy siedem tysięcy.
  3. Waży około 12,5 kg. Co do tego jakich rozmiarów człowiek tym może jeździć, to ja mam 176 cm i jeździ mi się dobrze. Takie ramy mają to do siebie że są dość długie.
  4. To jest w planie. Chcę zrobić ze skóry, na szybko owinąłem dętką.
  5. Witam majsterkowiczów. Złożyłem gravela na ramie na koło 26. Wcisnąłem do ramy koło 28 z oponą 42×622. Zastosowałem hamulce tarczowe więc sprawa prosta jeśli chodzi o hamowanie. W ramie są poprzeczki które ograniczają wysokość opony, spłaszczyłem je młotkiem ( przedstawiłem to dokładniej na mym kanale na YT- Projekt Frankensztajn https://youtu.be/KjBebhTJsE0). Widelec alu już 28.
  6. Są dwa rodzaje napinaczy do takich piast. Jeden nawet zastosowany jest w jakimś pod pasionym miejskim ścigaczu z dekatlona, ma jedną rolkę, ustawiasz i dokręcasz śrubę, i jest na sztywno. Drugi wygląda jak tylna przerzutka, są dwa kółka, wszystko na sprężynach, nic nie ustawiasz, sprężyny robią całą robotę.
  7. Napisz jakbyś chciał sprzedać całą tę korbę.
  8. W swoim rowerze mam starą Ultegre 10s, i jeżdżę po górskich szlakach i nigdy mi łańcuch nie spadł. Może masz łańcuch trochę za długi?
  9. Masz wszystkie popychacze? I czy wskaźniki się zgrywają na 4 biegu?
  10. Ta strona ma jakąś przerwę techniczną. Na Stravie mogą być jakieś trasy, w tym rejonie jeżdżą trzebickie Szerszenie, organizują tam maratony, może coś być na ich stronie. Ogólnie świetny teren do jazdy, w szczególności na gravela, kilometrami cągnące się szutry w lasach i czy nie zbyt szerokie asfalty między stawami. Można jechać po prostu na żywioł.
  11. Te są dobre. Jeżdżę na nich już dwa lata, przez cały rok, klocki pasują od Shimano. https://forcebike.pl/produkt/kod-406202b-force-dual-cx-hamulce-tarczowe-mechaniczne-czarne/
  12. Wygląda mi to na to że mimo wszystko na za mocno naciągnięte szprychy. Właśnie przy hamowaniu i ruszaniu działa największa siła. Koło musi być choć trochę elastyczne.
  13. Jak powstało bicie? Bo jeśli od jakiegoś uderzenia które spowodowało deformacje obręczy, i wzięli ponaciągali... No i jest problem. Przy Twojej wadze i precyzji jaką potrzebuje rower szosowy powinni się bardziej przyłożyć. Zmień serwis.
  14. Taki Ulep. A mój gravelo-szosowiec którym jeżdżę czasem ustawki waży 12,5 kg. Ale i pewnie ze trzy razy tańszy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...