Skocz do zawartości

KSikorski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3 514
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana KSikorski w dniu 9 Marca 2023

Użytkownicy przyznają KSikorski punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Skąd
    Kielno

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika KSikorski

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Reaktywny
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

1,2tys.

Reputacja

  1. Szedłbym w budowę tego gravela na bazie hardtaila MTB z sztywnym widelcem. Orbea oferuje almę z sztywnym widłem, Scott oferuje scale'a w wersji gravelowej...
  2. Pojawiła mi się potrzeba wymiany kół w rowerze 26" bratanka. Nie sądziłem, że jest już tak słabo z obręczami do 26". Szukałem czegoś tubeless ready z szerokością gotową na godne przyjęcie 2,2"-2,4". Z powszechnie dostępnych najbardziej sensowny jest alexrims MD 23 - tubeless, 23mm szerokości wewnętrznej, tylko waga 500g za obręcz trochę słaba przy tej "wąskości". Po przeglądzie internetu wyszło że są jeszcze DT Swiss E593 z sensowną szerokością, sensowną ceną, ale wagą pod 600g. EX471 spełniał kryteria wagi i szerokości, ale nie spełniał kryterium ceny. Wtem przypadkiem odkryłem że Dartmoor Tomcat są też dostępne jako 26" i oto czekają na zaplot. 169zł brutto za sztukę, 27mm szerokości wewnętrznej, około 455g za sztukę.
  3. Hasło do wyszukiwarki "DU bushing DT Swiss" ?
  4. Ja bym wymienił cały.
  5. Jeśli głębokość osadzenia wielowypustu będzie tożsama, to co najwyżej będziesz miał niesymetrycznie rozstawione pedały. Dla przykładu FC-4700 ma q factor 150mm, a FC-R7000 ma q factor 146mm.
  6. Dziękuję, zamówiłem. Prawdopodobnie sam produkt będzie w porządku, ale ich dokumentacja, a raczej jej brak, jest dramatyczna 😄 Orientujesz się, czy gdzieś da się znaleźć wymiary tych piast DR920 by wyliczyć szprychy?
  7. Potrzebuję kompletu piast 100/135 QR, tarcza na 6 śrub (IS), bębenek HG, 32H, na łożyskach maszynowych. Poleci ktoś coś do 160zł od Chińczyka?
  8. Wciąż nie rozumiem, ale chyba nie ma to znaczenia. Jakiś czas temu kupiłem za półdarmo do roweru Żony komplet kół XLC produkowanych przez Miche. Rozebrałem tylną piastę i stwierdziłem że to ostatni raz jak kupuję włoskie wynalazki. Przykład tych fulcrumów tylko utwierdza mnie w tym postanowieniu.
  9. Hm, a jak się przykręca tarczę bez adaptera? Jeśli da się przykręcić tarczę centerlock, to da się też przykręcić adapter DT Swiss, nie ma opcji inaczej. To jest ta sama nakrętka.
  10. Rozważyłbym budowę na ramie NS Rag Junior. Jest przeznaczona dla użytkowników od 145 do 158 cm wzrostu. https://www.olx.pl/d/oferta/frameset-ns-bikes-rag-junior-CID767-ID15nv7m.html
  11. Klamki i spec ev z manetkami 12 biegowymi na obejmę są zupełnie nie łączalne, próbowałem dwa dni temu. Trzeba by było mieć 20 centymetrowe lub 3 centymetrowe palce.
  12. Tak, Giant robi inaczej niż wszyscy i mają swój własny standard sterów "overdrive".
  13. Tym się różni zawodowiec od amatora, że amator lubi to robić z pietyzmem, a zawodowiec umie to robić może bez pietyzmu, ale wydajnie 😉
  14. Godzina netto mojej czystej robocizny jest tyle warta na rynku pracy i za tyle jestem gotów z zaangażowaniem pracować 8 godzin dziennie. Gdyby to miał być cennik warsztatu na szyld, to jest musiał amortyzować lokal, narzędzia oraz opłacać niezbędne składki i podatki to podejrzewam że wyszłoby dwa razy tyle.
  15. Nie. Problem był z oponą, nie z dętką.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...