Skocz do zawartości

KSikorski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3 890
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana KSikorski w dniu 9 Marca 2023

Użytkownicy przyznają KSikorski punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Skąd
    Kielno

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika KSikorski

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Reaktywny
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

1,3tys.

Reputacja

  1. Pewnie to jest przyczyna dla której wyprzedają to co zostało i wygaszają ten model.
  2. W czasach przed brexitem ramy on one cieszyły się dobrą renomą, tyle mogę powiedzieć.
  3. Ta rama nadaje się w praktyce tylko do skoków i dziwnych pomysłów. 65 stopni na sterach i 130mm skoku widelca w ogóle nie koreluje z spokojną jazdą w terenie. Za podobne pieniądze w Polsce kupisz accent peak, przeznaczony dokładnie do takiej jazdy jaką opisujesz .
  4. Kupię ramę KTM scarp, który miał premierę w okolicach 2016 roku. Nazw było kilka, sonic, prime i pewnie jeszcze jakieś. Charakterystyczne dla tej generacji był boost 148 w połączeniu z imperialnym damperem 165x38 i skokiem 90mm tył/100mm przód. Interesuje mnie rozmiar 17" w carbonie.
  5. Ja bym powiedział że spectral 125 to rower do mocnej jazdy po za górami. Dajmy na to takie Trójmiasto. Są trasy z przelotami po 7 metrów, ale korzeni jest mało, kamieni w praktyce nie ma w ogóle. Zatem trzeba wytrzymać łupnięcia wynikające z prędkości i grawitacji, ale nie trzeba wybierać nie wiadomo jakich nierówności.
  6. W widelcach do grawitacji nie ma blokady, jest regulacja kompresji. Blokady bywają w lepszych wersjach damperów do grawitacji - tak zwany "climb switch". Jedyna sytuacja w której blokada widelca na sens to ugniatanie na stojąco podczas sprintu. Spectral nie jest projektowany do takiej jazdy. Do wspinaczki równym szutrem można zablokować damper i przywołany spectral ma taką możliwość. Przełącznik "firm" widoczny na poniższym zdjęciu:
  7. Tyle że aluminiowe ramy speca robi Merida... 😉
  8. Rzecz w tym, że w specu to żadna nowość. Kilka ostatnich generacji w ramach epic`ka można było wybrać ramy aluminiowe i carbonowe. Teraz aluminiowego epic`ka nazwali chisel. Po za rozróżnieniem nazwy platformy aluminiowej i kompozytowej - nic nowego.
  9. Wyższość aluminium nad carbonem objawia się tylko w jednym aspekcie - możliwości niemal nieskończonego recyklingu. Carbon to w zasadzie taki sam problem jak eternit.
  10. Rama chisel z damperem waży około 2,74kg, to by znaczyło że sama rama waży około 2,4kg. Tyle samo co NS Synonym cały w carbonie.
  11. Polecam zakupić sobie pancerz OT-SP41 w wydaniu Y6YE98010. Jest to odcinek 2100mm pancerza, który ma na końcu zakutą stalową końcówkę. 100% szczelne i niełamliwe. Nasuwane końcówki, zwłaszcza plastikowe i w ramie z wahaczem, będą się łamały, a pancerz będzie się w nich przesuwał ku górze, co skutkuje upośledzeniem pracy.
  12. Specyfikacyjnie nie ma się do czego przyczepić
  13. o tym że w istocie to może być bardzo sztywny rower, tyle że za mało napompowany.
  14. Jak by co to dziś byłem w sklepie i chisela w Polsce są się kupić w cenie zbliżonej do tej z zza granicy.
  15. Zimóweczka? Mam słabość do starych authorów, kupiłem w 2005 nówkę sztukę za wszystkie posiadane oszczędności, dla 17 latka dorobek życia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...