Skocz do zawartości

KrissDeValnor

Mod Team
  • Liczba zawartości

    7 490
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana KrissDeValnor w dniu 21 Listopada

Użytkownicy przyznają KrissDeValnor punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Thorgal

Ostatnie wizyty

12 500 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika KrissDeValnor

  1. Tak na szybko, bo idę spać i nawet wszystkiego nie widziałem : https://www.cyclingabout.com/new-32-mtb-gravel-bikes-32-inch-wheels/ - jest i grawel z bezkolizyjnym Lefty'm (nie ma podkowy), jest i enduro mullet PS tu jest fajne porównanie rozmiarów kół i np. zdolności pokonywania przeszkód (im większe koło, tym bardziej "wypłaszcza" przeszkody) : https://www.cyclingabout.com/29-vs-32-wheels-whats-the-fastest-wheel-size-science/
  2. https://www.cda.pl/video/18275822b7/vfilm Widziałem już nieco treści na tym kanale (na YT), ale tego się nie spodziewałem
  3. Ja się zastanawiam, gdzie jest granica sensowności pod względem użytkowym - czy to już jest górna granica pod kątem korzyści w stosunku do wad (jak w porównaniu 29" vs. 26") ? 36" to już raczej dla dwumetrowców i na w miarę proste trasy, bo w ambitnym i bardziej technicznym sporcie bez szans (konstrukcja co najmniej kilka lat starsza)... Na zdjęciu 36" vs. 28"
  4. https://portal.bikeworld.pl/artykul/testy_i_nowosci/nowosci_sprzetowe/20434/stoll_p32_pierwszy_seryjny_rower_xc_na_kolach_32_wchodzi_do_sprzedazy W kwietniu ma być dostępna M-ka, a w czerwcu L-ka. Widelec upside-down. Czy takie rowery się w ogóle przyjmą ? A może ze względu na ceny jednak nie ? PS niedawno czytałem o tym BMC z nietypowym mostkiem (co prawda na innej stronie, i opinie testerów były na plus - podobno nawet gdy nie wydawał się szybszy, to poprawiał czasy mniejszego koła) : https://telefony.co.pl/nadchodzi-era-32-cali-bmc-testuje-prototyp-roweru-xc-na-gigantycznych-kolach-32123309.html
  5. Kolejny artykuł : https://www.focus.pl/artykul/ratio-mech-brytyjska-przerzutka-mechaniczna
  6. Lepiej porównaj długość nowego amora do starego (albo raczej sztywnego widelca)... Koło pewnie jeszcze 26" ? No i prosta główka ramy.
  7. Dwa na pewno grubo poza budżetem (DT Swiss F232 One, Fox Factory SC), a kolejne dwa prędzej, czyli Reba vs. Fox Rhythm - ten drugi dużo lepiej pracuje, ale jest droższy w serwisie, no i mniej sztywny, ale tego nie zauważyłem w praktyce (ważę 72 -75 kg).
  8. @Turysta05 Jeżeli przy spokojnej jeździe (a tak chyba jeździsz ?) wykorzystujesz 80 -100 mm skoku, to masz pewnie tzw. bujaka - kanapowca (za niskie ciśnienie) Jaki masz SAG - 30 -40% ? Mam kilka amortyzatorów, które przy SAG'u +/-20%, raczej nie przekraczają 70 -80% skoku, i uważam to za poprawne (łatwy teren, styl jazdy momentami nieco agresywny, sporadyczne zeskoki 20 -40 cm). U Ciebie procentowo może nie ma wielkiej różnicy (ugięcie podczas pracy/nominalny skok), tyle że trzeba brać poprawkę na to czym i jak jeździsz (Twój rower to zdradza).
  9. @Turysta05 Wykorzystałeś chociaż z 50 mm skoku ? Wydaje mi się, że sam opisywałeś swoją jazdę jako spokojne turlanie, a 140 mm amor powinien służyć do czegoś innego - przynajmniej w teorii...
  10. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia:- pkt 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu- podobny temat już istnieje- narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności.Zasady pisania na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/
  11. Przecież na środku to już nówka jest semi-slick No raczej nie na zimę - wiem, bo jeździłem. @TheJW ma większego skill'a, więc jego opinia nie jest do końca miarodajna
  12. Trzeba dodać, że tytułowe amorki mają golenie 30 mm średnicy, czyli ze wskazaniem raczej dla lżejszych osób, zwłaszcza przy w miarę ambitnej jeździe. @Turysta05 No offence, ale czy tego "chińczyka" ktoś porządnie przetestował w terenie ? Mam podejrzenie graniczące z pewnością, że jednak nie
  13. Ja też już nie mam miejsca, dlatego zostaje piwnica Ja mam (licząc tylko 3 ostatnie rowery) napęd 1x12 (10-51), z różnymi blatami - 32, 34, 36 (fabrycznie tak montowali) W najnowszym są karbonowe koła z oponami 2.35", i to co chciałem sprawdzić, czyli rama nietypowej budowy (górne rurki tylnego trójkąta nie stykają się z podsiodłówką). Wydaje mi się, że jest różnica na plus - porównując do karbonowych ram o typowej konstrukcji (mam takie 2). Zamiast ulepszać coś co już posiadam, wolę kupić coś nowego, lżejszego, z większym potencjałem (być może w niektórych aspektach tylko w teorii - mykmyka nie przewiduję, a do full'a chyba jeszcze nie dorosłem)...
  14. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  15. To trochę tak, jakby pytać fana motoryzacji "po co ci 5 samochód sportowy ?" (a niektórzy mają więcej)... Tym razem pojawiła się myśl o innym typie roweru (no gravel ), więc może byłoby to jakieś usprawiedliwienie @michalr75Jak jesteś ciekawy, to pisz na priv - myślę, że na dojazdy do roboty mógłby się przydać (zamiast męczyć retro MTB), a cena raczej nie do pobicia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...