Skocz do zawartości

scaraab

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    121
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10 Neutralna

O scaraab

  • Tytuł
    Pro

Ostatnie wizyty

683 wyświetleń profilu
  1. Piszę o swoich doświadczeniach. A trwałość jest miłym dodatkiem przy mojej eksploatacji. Być może ktoś skorzysta w moich doświadczeń.
  2. Gościu (autorze tego posta) żyjesz? To pytanie serio!
  3. "Drugą opcja to użycie miernika jako źródła mocy w aplikacji (zwift, trainerroad etc.) i to działa to ok" - nieco wolniejsza spoko. Zwłoka " z przodu" to też "zwłoka z tyłu" - będzie się zgadzać. Mam zwift na Windows. Tu też mogę to przestawić na moc ze stages?
  4. Odgrzeję własnego kotleta. Opinię końcową KCNC pora napisać. Użytkowałem ją niecały rok. Dlaczego tak krótko? Bo nie wytrzymała moich obciążeń i po drugim łańcuchu nie za bardzo rokowała na trzeci. Głównie górne cztery przełożenia. Więc wystawiłem na licytacji z łańcuchami. Odkupiono ją ode mnie świadomie aby sprawdzić czy będzie użytkownikowi pasować jej stopniowanie. Jeśli chodzi o moje spostrzeżenia: - słaba trwałość w porównaniu do SRAM - nawet strasznie słaba: łańcuch ją wyrabia zbyt szybko: rocznie przejeżdżam na MTB ok 5tyś km z czego ok 2tyś race. Teraz wróciłem do starej SRAM XX1 10-5
  5. Hej. Kupiłem okazyjnie trenażer jak w opisie. Dział świetnie zmienia obciążenie płynne zgodnie ze strava ( na razie to środowisko). Sądziłem że mocometr jest już w trenażerze i że na jego podstawie podawany jest opór. Kolega który mi go sprzedawał powiedział jednak że nie ma mocometru w tym modelu tylko opór i generowana moc jest obliczana z kadencji i prędkości wg. jakiegoś wzoru. Powiedział też że można dokupić mocometr do tego trenażera osobno i wpiąć tak aby jak najdokładniej odwzorować pracę podczas treningu. Czy ktośz Was przerabiał ten temat i może wskazać czy to prawda? Czy i gdzie moż
  6. Chciałbym mieć tyle czasu na szukanie problemu tam gdzie go nie ma... (dętki). Nawet oryginalnie zwinięte sprawdzam aby się nie przejechać na zawodach/wycieczce. Nie jestem ich adwokatem, choć akurat bikestację lubię - kilka kompletów kół najwyższej półki, serwis kół wygląda tak że jak poprosiłem o wymianę szprych na inne, bo płaskie było słychać - klikały pod obciążeniem, po roku, to dostałem ją za darmo. Gest handlowy. Mimo że od nich tego nie wymagałem bo wiem jak jeżdżę i mówiłem ile zawodów w jakich warunkach zrobiły. A mimo to. A co do zatrudnienia i bałaganu: znam marże w sieci na częś
  7. możliwe że masz rację... W motoryzacji też im mniejszy off-set tym większe oddalenie koła. Więc w drugą stronę: musiałem zmniejszyć off-set aby oddalić koronkę od ramy o 2mm.
  8. hejka No więc jestem po zmianach. Oto wnioski: -kaseta ładnie starannie wykończona, jakość waga na najwyższym poziomie; -już wiem dlaczego czołówka ma największy blat 46 z tyłu: wystarczy na większości zawodów ; - postawiłem, po naszych rozmowach, że przednia koronka będzie miała 34 zęby: i to był dobry wybór, natomiast należało jednak zmienić offset na 5mm a nie pozostawiać 3 bo skończyło się na podkładce dystansowej. 34 offset 3mm była już zbyt blisko ramy nie chciałem ryzykować ramy. Teraz suma offsetu to 5mm i jest ok, pomimo zwiększonego przekosu łańcucha. Podjeżdżałe
  9. Spotkałem się z oboma przelicznikami. Czy to będzie 4 czy 1/4 wiadomo o co chodzi jak dla mnie. Ale spoko - jesteś drugą osobą w takim przeliczaniu, wcześniej spotkałem się po razie z oboma. Zdanie mi się wyrabia... To Sram 2019r XX1. Rower kupiłem w kwietniu 2019. Nic to: raczej nikt takiego SWAP-a nie robił, będę pierwszy. Po przyjrzeniu się się wózkowi kupię 12 zębów i zobaczymy. Co do 36: jak będzie zbyt ciężko to kupię 34. Przy takiej inwestycji jedna zębatka mniej czy więcej... Po roku jazdy mam najbardziej zużyte trzy najtwardsze przełożenia, a łańcuch dopiero 0,25... Więc jak
  10. tak, te ale występują jako 12,14,16 zębowe a ja nie wiem które. Chłopcy z r2 wskazali mi trzy rodzaje ale nie uściślili które będą najlepsze i ile zębów będzie potrzebne. A potrzebne będą bo prawdopodobnie ich konieczność wynika ze zwiększonego obwodu koronki 52 wobec 50. Tegoroczny sram wprowadził 52 i przyznał że przebudował wózek aby przerzutka ogarnęła 52 zęby. Więc pewnie tu jest clou problemu. Podtrzymuję więc pytanie: które kółeczka i czy ktoś się już z tego doktoryzował?
  11. ok. spoko. tarcza to nie problem. Jeden klucz i już. W napędzie 3x10 przy tarczy 42 do 11 masz przełożenie 0,26 którego używam często. Przy 36 do 9 wychodzi 0,25 a 36 do 10 ok 0,28 więc wolę 36 do 9 tym bardziej że gradacja jest 9-10-12 itd. i teraz górny zakres: 3x10 mam młynek o przełożeniu 1,5, przy 32/50 jest1,56 dla mnie zbyt miękkie szczególnie przy przeskoku 42-50. Więc 36do 52 to 1,44 wystarczające na płaskich, czasem w górach może braknąć ale można tarczę wymienić i będzie. Mam mtb 29cali. Wiem czego potrzebuję, tu nie jest wymagana dyskusja. Wiem że blat/oś używa się rzadziej ale na
  12. hehe. Dmuchniesz pod wiatr i pomożesz sabace... ;P
  13. Zamierzam dokupić alternatywę dla 32/10-50. Konkretnie 36/9-52 na płaskie wypady. Wypatrzyłem to: https://r2-bike.com/KCNC-Cassette-12-speed-9-52-Teeth-for-SRAM-XD-orange ale ponoć trzeba wymienić górne kółko przerzutki na asymetryczne. Przerabiał ktoś taki temat u siebie? O co chodzi? ach i jeszcze jedno pytanie: jeśli wymieniam w korbie zębatkę na 36-tkę to czy muszę zachować offset dotychczasowej 32-ki czy go jakoś korygować? O co chodzi z off-setem w napędach 1x?
  14. W "burzy mózgów" przyszło mi coś jeszcze na myśl: mały smartfon większość obsługuje ant+ więc wszystkie czujniki parujesz, aplikacja choćby bezpłatna strava, chwytak na kierę i masz wypas nawet z muzyką ze spotify. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...