Skocz do zawartości

CYBER1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    133
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika CYBER1

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Od poł roku nie założyłem nowego kąta więc coś ci się przedstawia. Że ty jak pisałeś nie umiałeś czegoś zrobić nie znaczy, że inni tego nie potrafią. Tuleje już są w drodze jak przyjadą i zamontuję to wtedy się okaże czy twoje ,,teorie,, są słuszne czy nie.
  2. A sami ważą 100kg niech schudną 30 kg i odrazu 30kg mniej do wytargania. Do motoru są tańsze części niż do roweru.
  3. Motor jedzie szybciej od roweru oraz więcej waży, przy hamowaniu występują większe przeciążenia, jazda w 2 osoby na motorze masa już jest dużo dużo większa niż na rowerze, wpadnij motorem w jakąś dziurę przy 80km/h... Codzienne widzę na Facebooku wahacz pękł,rama pękła , link zawieszenia pękł , damper pękł, rzeczywiście solidne. Oczywiście, że się da tylko amortyzator by ważył ze 2kg więcej niż te obecne i już w internecie był by krzyk ojejku ojejku ile to waży ojejku , prędkość spadła o 20km/h , z tym kowadłem to tylko 10km/h da się jechać itp.... @KSikorski Z tymi tulejami z brązu jest ten problem, że jak ich już w cisnę to nie ma jak ich rozwiercić bo się zedrze ta wierzchnia warstwa.
  4. Tokarz mówi, że się da. U mnie w szkole nie było fizyki. Ja nie ale ludzie tak robią.
  5. PS Bo nie mogę już edytować. W niektórych motorach były tuleje z POM-C w przednim widelcu i się nie rozbijały a siły w motorze działają na pewno większe niż w rowerze. Właśnie jest gdzie opisane jakie wartości sił działają w przednim widelcu w rowerze?
  6. Stąd, że na innych górnych lagach opór jest jeszcze większy. Mniej części zamiennych, większy zarobek,więcej śmieci. @KSikorski Te się nadadzą? https://allegro.pl/oferta/tuleja-slizgowa-pom-lozysko-tulejka-ex-35x39x30-9752914556?utm_medium=app_share&utm_source=facebook
  7. Nie będę kupował następnego amortyzatora w cenie złota, który się wyciera. Po za tym regeneracja wyjdzie taniej niż kupno nowego więc po co kupować nowy i zwiększać góry śmieci , to producenci tak was nauczyli a potem cały świat tonie w śmieciach. A jak nie uda to trudno się mówi. Będę jeździł tylko Rometem który się nie psuje i szybciej jedzie.
  8. Co dowodzi o totalnie niskiej jakości rsa. Amor za 800zł Judy a wychodzi, że to totalny szajs który rysuje się od patrzenia. Nidługo ceny będą kosmiczne a jakość jeszcze gorsza. Stalowe dobrze chromowane golenie są twardsze i trwalsze niż aluminiowe anodowane tylko te w Judy to nawet nie są chromowane tylko pewnie oksydowane albo chromowane chromem dekoracyjnym co znowu dowodzi o niskiej jakości rsa.
  9. Czyli jest wina RS oni specjalnie składają amortyzatory bez oleju i z wiórami by się szybko psuły im chodzi o zarobienie jak największego hajsu, klient ich nie obchodzi. @KSikorski O takie tuleje? https://allegro.pl/oferta/tuleja-slizgowa-pom-lozysko-tulejka-ex-35x39x30-9752914556?utm_medium=app_share&utm_source=facebook Lub takie https://allegro.pl/oferta/tuleja-slizgowa-z-brazu-lozysko-tulejka-35x39x30-9711774622?utm_medium=app_share&utm_source=facebook Przetoczyć z wierzchu i gotowe. Nie spieszy mi się, czasu aż mam aż nadto. Kołkowanie? Kupić się nie da bo rs nie udostępnia części.
  10. Bo taki jeden serwis zawieszeń tak zachwalał te RS, że szok , ogólnie chciałem kupić Duroluxa. To może zlutować? Nie mam TIGa tak to bym zespawał to. @KSikorski A według ciebie rozklepią się? Za granicą sprzedają to raczej nie powinno się rozklepywać bo by z reklamacjami nienadążyli.
  11. No możliwe.Ale z drugiej strony przy jakimś mocnym dzownie pękły by aluminiowe golenie dolne ponieważ , aluminium nie jest tak plastyczne jak stal niż tuleje by się poprzestawiały. Właśnie odkryłem dlaczego regulacja kompresji nie działa... Myślę żeby to skleić klejem epoksydowym albo płynnym metalem, będzie się trzymać czy znowu się urwie? Dokupienie osobnej takiej części graniczy z cudem. Tutaj jest ten oring co uszczelnia niebieskie pokrętło by olej nie wyciekał na zewnątrz? Wychodzi mi z pomiarów suwmiarką , że tutaj powinien być oring 9x4mm (szerokie gniazdo jest).?
  12. Jak by się rozklepywały momętalnie to by ich nie sprzedawali za granicą. https://ndtuned.com/b2b/index.php?route=product/product&path=63&product_id=121&limit=100 Przyszedł obrońca rock shoxa. To też pewnie gościu źle jeździł na rowerze? Jakość RS to śmietnik i tyle. Po 60km lagi totalnie porysowane to ma być jakość ???
  13. 1Napewno? To jak by tamten gwint powyżej miał się uszczelniać by nie ciekło... Muszę pomalować ten korek... 2 Chodzi o to, że ten element jest okrągły i nie ma jak go przytrzymać by odkręcić ten dynsk na klucz 14.
  14. A co ma dbanie do za ciasnych tuleji ślizgowych? Fabryczne musiały takie być a jak widać w powyższym temacie mtbr i temacie o brakujących elemntach w SIDzie jakość i kontrola jakości u RS ma poziom mniej niż zero. Jako, że i tak muszę czekać na nowe tuleje od tokarza to postanowiłem wziaść się za naprawę tych cieknących pokręteł w Chargerze. Jakich wymiarów powinien być tutaj oring bo nie było żadnego a gniazdo na oring jest? Jak odkręcić ten dynsk na klucz 14?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...