Skocz do zawartości

Piooter

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Białystok/Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Piooter

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny Rzadka
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Jaką szerokość masz tego Fast Tracka? ja dotychczas jeździłem na X-kingu i tym nowym Racing Rayu i tak sam nie wiem czy górach dadzą rade. Liczę że jeździć będę raczej wiosna/lato wiec warunki bardziej suche . dla mnie Barzo ma dość podobny bieżnik jak X-king od Continentala i nie jestem przekonany że ma mocno inną trakcję .
  2. Witam wszystkich, W przyszłym sezonie mam ambitne plany na próby pościgania się w naszych polskich górach ( tera to tylko Mazowsze i Kampinos) wiec i technika taka sobie.. Jaką oponę byście polecali jako kompromis wagi/trakcji ? - rower to full MTB 100mm - wiec opony na pograniczu XC/Trail W tej chwili myślę nad : Maxxis Recon - nie mylić z Recon Race Maxxis Ardent Race Schwable Nobby NIC Wolfpack trail Wolfack Race mtb Jeśli macie pomysły na inne modele to słucham
  3. Może źle czytam ale coś mi tu nie pasuje z tym offsetem. Napisałeś że przy 3mm offsecie zębatka była zbyt blisko ramy a jak zmieniłeś na 5 to się oddaliła? Jak to możliwe ?? Przecież offset właśnie przybliża zębatkę do środka osi roweru - czyli do ramy . :):) jak masz zębatkę za blisko ramy to kupujesz z mniejszym offsetem. Panowie mądrzejszy - chyba nie ma zębatek które mają offset w "prawą" stronę ?
  4. Czekamy z niecierpliwością na wyniki Tylko uprzejmie przypominam o takim samym ciśnieniu w obu kompletach:) Tak się zastanawiam czy trzymanie tych samych watów przy powtórkach jest właśnie podejściem. Ja bym celował w ten sam czas/ średnią prędkość i sprawdził czy na lżejszych kołach wyjdą te same waty. Twoja 2 i 3 próba oba bez balastu - ten sam rower - 3proba mniejsza moc( malutko ale mniejsza )- dużo któtszy czas 7:01 / 7:10 . chyba fizyka podpowiada że coś nie halo - mam namyśli że bardzo cięzko uzyskać te same warunki "próbek do badania "
  5. @scaraab a nie lepiej 10-52 od Garbaruka albo właśnie nowego srama 10-52 ? W kilku miejscach czytałem że na 9z słabo już się układa łańcuch ( kwadratowo ) I coś może w tym być skoro ani sram ani shimano nie idą w stronę tak małej 9z zębatki Off-set ustawia linie łańcucha: korba - któryś bieg kasety - masz wtedy prosty łańcuch. Tak czy siak albo na 52z albo na 9/10z i tak będzie przekos. Wiec ja bym chyba nie kombinował. Choć wspomniany Garbaruk niby zmienia offset zębatki wraz z jej wielkością ( nie testowałem ).
  6. Witam - Pacjent FOX NUDE EVOL Trunnion w rowerze Scott Spark RC - 3pozycyjna manetka - Ważne To mój pierwszy full więc nie mam zbytnio doświadczenia. Mam wrażenie że 1 i 2 stopień ustawienia na ten manetce : full open oraz druga niby wersja stłumiona z krótszym skokiem nie wpływają odczuwalnie na pracę dampera. Tak samo pompuje na jednym czy drugim ustawieniu. 3 pozycja -pełna blokada na beton działa super . Moje pytania : 1- czy ta manetka faktycznie dobrze działa? Może trzeba coś dostroić lub w ogóle zajrzeć do dampera - SAG ustawiony ciut więcej niż 25% 2- czy wstawienie Tokenów do komory zmniejszy efekt pompowania na 2 stopniu. - Wiem że same tokeny powodują bardziej progresywna charakterystykę zawieszenia , ale czy wpływają na efekt "bujania" Pozdrawiam
  7. @zekker odnośnie Gdańska to tak na szybko w tamtym roku ponad tydzień na hardtailu góra dół po tamtejszych singlach na poprzedniej wersji XT + tarcze xt i chyba klocki żywiczne i oprócz klocków do wymiany wsio było okej - macie tam genialne trasy Teraz na "Bożę Ciało weekend" ze 3 jazdy na fullu i na ostatniej ( co prawda sam , wiec trochę wolniej - więcej hamowania) w połowie wycieczki smrodek na tylnej tarczy i konsternacja WHY - bo w zasadzie był fragment gdzie cały układ nie specjalnie miał okazję się rozgrzać. W planach zakup lżejszych kół - stad rozkninka czy kupować shimano z IceTech FREEZA czy może iść w zwykły kawał stali - Sram. Wiadomo , przy okazji pewnie kupie nowe klocki z radiatorami ale pozostaje sprawa samych tarcz
  8. Kręci się dość dobrze tak na "oko" A tak ogólnie tarcza Ci nie trze o klocki ? rama na szybko zamykacz pamiętam że za każdym razem jak wyciągałem tyle koło to loteria była czy tarcza się wpasuje pomiędzy klocki czy trzeba będzie regulować zacisk. Druga sprawa to taka że nawet jeśli tarcza na luzie nie trze to jak już siedzisz na rowerze to może być tak że rama pracuje na hakach i w praktyce coś ociera i może stad te odczucia.
  9. Witam wszystkich. Jak w temacie czy ktoś użytkuje hamulce shimano ( moje to najnowsze SLX + SM-RT66 + klocki żywiczne bez radiatorów) ale z tarczami SRAM . Jak współpraca klocek tarcza? jak hamowanie. Dlaczego pytam? Planuje zakup nowych kół wiec nowe tarcze pewnie też będą. Dlaczego nie wybiorę normalnych tarcz shimano? A to właśnie się zastanawiam po tym artykule ( teście) : https://magazynbike.pl/2019/08/14/miara-mocy-hamowania/ Chłopaki z Bika narzekają na IceTech że jednak na dłuższe intensywne hamowania - mogą być problematyczne. Przesiadłem się na fulla i bym chciał pośmigać po górach. testowałem w Gdańsku i zauważyłem że o dziwo coś te SLX coś tak sobie. Samych hamulców nie planuje wymieniać . Pozostają : klocki i tarcze. Nie wykluczam że kupno tarcz np XT Ice tech i nowych metalicznych klocków z radiatorami może załatwić sprawę ale chciałbym posłuchać opinii innych. ps. rower 12kg + ok 86 rowerzysty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...