Skocz do zawartości

Ranking

  1. Dokumosa

    Dokumosa

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      11 048


  2. woojj

    woojj

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      4 180


  3. Q_u

    Q_u

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      1 841


  4. jaro0011

    jaro0011

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      329


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08.12.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Poniżej dowód jak elegancko wprowadzają w błąd
    2 punkty
  2. Wiadomo, ubezpieczalnie są nastawiane na zysk i zrobią wszystko żeby jak najwięcej zarobić... Co do rachunków za rowerowe rzeczy to ja zbieram i przechowuje. Jakiś czas temu znajomego jadącego rowerem skosił samochód i potem do odszkodowania potrzebował paragony i rachunki za rower, ciuchy, kask itp aby oszacować wartość strat. Trochę się tego nazbierało...
    1 punkt
  3. W przypadku ubezpieczeń, zresztą wszystkich chyba, to tak nie działa... Chyba wychodzi 20% spadku co rok. https://cuk.pl/kalkulator-rowerowy https://iexpert24.pl/produkt/pewnienarower/
    1 punkt
  4. W dzisiejszych czasach wartość rowerów za bardzo nie spada A wartość graweli to chyba nawet rośnie. Jak ktoś kupił 2 lata temu grawela na GRX np za 6 tyś to dzisiaj może go sprzedać drożej
    1 punkt
  5. Sprawdź hak. To najczęstsza przyczyna. U srama dobre efekty daje praca nad kątem opasania.
    1 punkt
  6. nie będzie działało, inne systemy w obrębie grup 10 i 11 b. Jeśli zmienisz manetkę na 11 i przerzutkę 11 np od nx-a to taki zestaw powinien wysterować kasetę 10 (przyblokujesz bieg)
    1 punkt
  7. Ja bym kupił gotowe rozwiązanie w postaci przerzutek w systemie np. Di2 (są zarówno tradycyjne jak i planetarne).
    1 punkt
  8. 1. W przypadku Shimano tak, co do Srama nie jestem pewien. 2. Nie.
    1 punkt
  9. A racja, nie miałem w tym roku ubezpieczenia, bo już ma 5 lat. Ale z tego co widzę na CUK to to co wyżej screen kosztuje u nich 602 zł ( NNW 20k, rower 12500). Także różnica żadna, tyle, że tam za rok 2020 było, ja mówię o aktualnym czasie, więc nie wiadomo, czy nie będzie drożej.
    1 punkt
  10. Rower z 2019 roku, miał jakieś 6-mcy wtedy. Ochrona od kradzieży i wypadku. I zagranica w tym z tego co pamiętam. Ale uznałem że 20% wartości roweru to sporo więc kupiłem sobie nowe koła karbonowe zamiast ubezpieczenia
    1 punkt
  11. Ale oc/nnw to nie są ubezpieczenia "roweru" tylko rowerzysty
    1 punkt
  12. Kupuje w CUK od PZU NNW i OC. Ostatni rok mało jeździłem, więc za 7 miesięcy zapłaciłem 56 zł za to (teraz planuje cały świat bez USA i Kanady i OC oraz NNW jakoś do 50 000 zł oba i wychodzi coś 430 zł za rok ) : OC rowerzysty 30 000 zł NNW rowerzysty 10 000 zł
    1 punkt
  13. iExpert z tamtego roku. To było najlepsze co znalazłem na tamtą chwilę. Szkód nie miałem.
    1 punkt
  14. Zaczyna się wybielanie sklepu. Dokładnie tak samo, gdy ja opisałem z nimi swoją przygodę. 8 dni i brak realizacji zamówienia, to nie jest normalne, nawet przy dropie, coś tam ewidentnie nie gra. Dure, zapytaj oficjalnie na PW o numer zamówienia, a potem weź ogarnij kogoś u siebie, bo nie najlepiej to o was świadczy.
    1 punkt
  15. Bo może jeszcze ubogo ale już po białym do pracy 😁
    1 punkt
  16. Takich pytań w necie naliczyłem na szybko kilkadziesiąt. Pod każdym pytaniem odpowiedzi jasno postawione: 4 tłoczki.
    1 punkt
  17. Wystarczy podczas nawigacji nacisnąć wstecz i pyta czy zakończyć nawigację.
    1 punkt
  18. Preszusowałem dziś kapcie RoRo w niezbyt łatwych warunkach zimowych. Po ostatnich opadach śniegu i roztopach chwycił dziś mróz, więc warunki były dość trudne: -7 stopni C, zamarznięte rozjeżdżone błoto i stary śnieg (wcześniej roztopione), lód, a na tym cieniutka warstwa świeżego zmrożonego śniegu. Kapcie nabite tym razem do 1,6-1,7 bar. W takich warunkach spodziewałem się najgorszego, co najmniej kilku gleb, wielu poślizgów, beznadziejnej trakcji i ogólnie rzecz biorąc - walki o życie, a nie radochy z jazdy. O dziwo, okazało się, że RoRo sprawiły się nad zwyczaj nieźle. Jestem szczerze zaskoczony jakością trzymania tych opon w tak niesprzyjających warunkach. Praktycznie nie zaliczyłem ani jednego uślizgu, za wyjątkiem sekcji z oblodzonymi korzeniami (ale jaka guma na tym dałaby radę...). Na przylodzonych fragmentach szlaków trakcja okazała się być całkiem dobra, w bardziej kopnym (ale zmrożonym) śniegu opony ciągnęły jak traktor i nie zapadały się zbytnio (szerokość robi swoje), nawet po zbrylonym i zlodowaciałym błocie/śniegu dało się jechać całkiem pewnie. Szczerze mówiąc, to na taką pogodę wrzuciłbym raczej Nobby Nic'e (albo coś innego z konkretnym bieżnikiem), ale że nie mam niczego takiego w rozmiarze 650B, to zostały się RoRo. I dobrze, bo sprawdziły się na medal. Podsumowując: niespodziewanie dobra opona na warunki zimowe. Jeśli daje radę w takiej sytuacji, to na mazowieckich trasach racze jnie założę opony z bardziej agresywnym bieżnikiem nawet w trudnych warunkach pogodowych.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...