Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 01.09.2020 uwzględniając wszystkie działy
-
8 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Giant ma, nawet jak na gravela, duży sloping i krotką rurę podsiodłową. Zwróć uwagę, czy w mniejszym rozmiarze masz dostatecznie duży zapas sztycy po ustawieniu siodełka. Na forum mtbr masz wątek z opiniami właścicieli i trochę dyskusji na temat rozmiarów https://forums.mtbr.com/gravel-bikes/giant-revolt-advanced-1089890-5.html1 punkt
-
Trza iść spać. Zobaczymy czyja teoria przeważy ;-)) Pochwal się co wybrałeś.1 punkt
-
Nie ma co się oszukiwać, że tego typu lampki nie będą oślepiać na najmocniejszym, czy nawet średnim trybie... To nie są lampki na miasto - jak masz pustą drogę w środku nocy, to sobie możesz odpalić i 2000 lm, a jak coś jedzie z przeciwka, to na bank oślepisz, chyba że dasz najsłabszy tryb, a tego nie chcesz robić... Jeśli szukasz czegoś na miasto, to z odcięciem1 punkt
-
sam Giant twierdzi że nie .....podają dla L zakres od 179 cm wzrostu. Patrząc na wzrost i długość nogi to zdecydowanie L ;-) Musisz sam podjąć decyzję. Ustaw prawidłowo wysokość siodła....(ciekawe czy zmieścisz sie w zakresie sztycy)....złap za kierownicę i przejedź się dłużej niż dwa metry, przetestuj jazdę w dolnym chwycie i na klamkach. Sprawdź jaką masz odległość czubka buta od opony, to może być problem podczas jazdy w terenie. Sam podejmiesz decyzję.1 punkt
-
1 punkt
-
to rozmiar dla ludzi max 176-178. Mały rower. Zdecydowanie L . Rozmiarówka Gianta jest skopana.1 punkt
-
Często tabelki producentów, w szczególności treka, można sobie wsadzić w buty. Podobnie minutowe przymiarki w sklepie kiedy nigdy nie miałeś do czynienia z rowerem "szosowym" nic nie dadzą, w dolnym chwycie wydaje ci się "za nisko" ale po tygodniu będzie już ok Wybierz biorąc pod uwagę wysokość główki ramy. Pomiędzy ML a L masz 15mm różnicy, ML bardziej sportowa pozycja, L bardziej wyprostowana. Wybierając L wymiana mostka jest pewniakiem, i to raczej na 80mm1 punkt
-
1 punkt
-
Karbonowy Scale i Scale RC mają taką samą geometrię, ale RC ma mostek -8 zamiast +6. A Spark RC ma względem tego jeszcze reach 1cm dłuższy, stack 1cm niższy. Sparkowi bez RC jest bliżej do Scale'a. Nie są to duże różnice i sporo można zmienić samym mostkiem, ale da się odczuć po przesiadce.1 punkt
-
1 punkt
-
O ile pamiętam pozycja na karbonowym Scale'u i Sparku RC jest taka sama. Różnią się natomiast karbonowy Scale i aluminiowy Scale. Zweryfikuj, czy w Twoim rozmiarze jest tak samo. Weź pod uwagę, że połowa różnicy w katalogowej wadze Sparka RC to brak myk-myka i lekkie krosiarskie opony. Pozostałe kilkaset gram to faktycznie rama full karbon i trochę lżejszy ale mało komfortowy SID. Ot, rower bardziej na zawody a nie jazdę po górach. Z drugiej strony w roczniku 2021 Spark RC Team ma chyba dostać Fox'a 34 110mm zamiast SIDa więc może być to alternatywa warta rozważenia. Tylko cena wzrosła o 2 tysiące....1 punkt
-
Klimchuk super, wychowałem się w tym czasie, to się przyjemnie słucha, ale czy taka muza ma przyszłość ???1 punkt
-
1 punkt
-
Tak, ale ja wziąłem Sparka RC Team bo jeżdżę po górach mazowieckich, a nie podbeskidzkich. I fakt, w RC geo jest już agresywna, nawet bardziej niż w aluminiowym Scale'u. Rower fajny, choć zgodnie z prawem malejących przychodów to, że jest 3x droższy nie znaczy, że jazda na nim jest 3x bardziej "łał". Moim zdaniem jeśli rower służy do rekreacji a nie ścigania, to warto dopłacać do funkcji a nie do wagi (w rozsądnych granicach). Funkcjonalnie oba rowery które wrzuciłeś są identyczne, poza manetką XT.1 punkt
-
Ten Awol to trochę niejasna sprawa. Pamiętam to ogłoszenie, wisi już parę miesięcy, dodatkowo wcześniej w opisie miał "Rower posiada przy suporcie tzw. przecięcie gwarancyjne, które zostało naprawione." Czyli pewnie rama reklamacyjna, żeby Spec to zatwierdził to musieli przeciąć okolice suportu i później to ktoś pospawał. Prosiłem zdjęcia tego przecięcia, ale cisza w eterze od tygodni Może jednak się mylę i to było inne ogłoszenie, ale raczej nie kupowałbym wysyłkowo1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Cześć. Nie będę opowiadał całej historii, mimo iż wydaje mi się bardzo ciekawa. Opowiem w dużym skrócie i uproszczeniu co i dlaczego się wydarzyło. W minioną sobotę wybrałem się rowerem na planowany serwis (nowy rower, pierwsze kilometry itp.). Zaskoczył mnie dość mocny i ulewny deszcz. Miałem ze sobą kurtkę niby przeciwdeszczową, koszulkę na zmianę i z ubrań to tyle. Z tyłu przy rowerze nie miałem błotnika, bo wbrew opinii z forum, mój błotnik z tworzywa nie zmieścił się pod bagażnik. Jedyne co miałem to polecana sakwa znanej w środowisku firmy. Jadąc bez błotnika woda z koła wlewała mi się prosto pod kurtkę, a stamtąd droga jest jedna... Spojrzałem jeszcze raz na mój rower, sakwę - i szybko połączyłem kropki. Zdjąłem sakwę z boku, położyłem poziomo na bagażniku, hak zaczepiłem z tyłu, a rączkę do trzymania z przodu. Żeby było stabilniej, zrolowałem kilka razy i zapiąłem za sztycę siodełka. Torba nie spadnie do tyłu/przodu, ale nadal kiwała się na boki. Tutaj pomogła podwójna guma, dołączona opcjonalnie do bagażnika. Gumę przełożyłem przez zaczepy bagażnika i rozłożyłem tak, żeby trzymała sakwę w dwóch miejscach. W ten oto sposób udało mi się dokończyć moją 30km trasę.:) Zdjęcie przedstawiam poniżej. Podsumowując: Prezentowana sakwa świetnie spełnia się w roli błotnika. Oczywiście wszystko co w niej było pozostało w 100% suche. W trakcie jazdy nic się nie przesuwało ani nie spadało. https://zapodaj.net/c90ddee4148c6.jpg.html (na zdjęciu jeszcze nie rozsunąłem gumy ani nie zapiąłem sakwy za sztycą)1 punkt
-
1 punkt
-
Najtańsza wersja Rose Backroad AL na GRX 400 spełnia wymagania i mieści się - jako tako - w budżecie: https://www.rosebikes.com/rose-backroad-al-grx-rx400-2686987 Niestety czasy realizacji będą bardzo długie - to jest de facto chyba preorder modelu 2021.1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00