Skocz do zawartości

Ranking

  1. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      8 031


  2. wkg

    wkg

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      11 183


  3. KrisK

    KrisK

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      3 807


  4. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      7 662


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12.06.2020 w Odpowiedzi

  1. Bo górskie klimaty na 100,0mnpm: Fajna taka mgła, klimat, cisza, tylko żeby jeszcze nie osiadała na okularach
    10 punktów
  2. Ponieważ jeżeli takowa miałaby powstać, ktoś by już takową stworzył. Fizyka jest jednak bezlitosna - miniaturyzacja przekładni powoduje iż wymaga ona bardzo twardych i masywnych (stalowych) elementów przenoszących moment obrotowy. Więc musi być ciężka. Co więcej - każda skrzynia biegów będzie zawierać conajmniej dwustopniową przekładnię - więc sprawność tego będzie conajwyżej taka jak przekładni łańcuchowej z przerzutkami. W praktyce - Rohloff, Alfine 11 czy podobne rozwiązania to 3-4 stopniowa przekładnia oraz 1.6-1.8 kilo. Oczywiście, możesz powiedzieć, że hipotetyczny uber materiał pozwoli zrobić lżejsze skrzynie, a uber smarowanie pozwoli podnieść sprawność ale... te same materiały podniosą sprawność i obniżą wagę tradycyjnego rozwiązania. Rower to bardzo dojrzała technologia i stosowane rozwiązania są po prostu optymalne dla większości przypadków użycia.
    4 punkty
  3. Bo zarosło, drzew powaliło, jakby tu żadnego szlaku nie było Pozdrow'er
    3 punkty
  4. Jak dla mnie za wyprzedzanie na podwójnej i przejściu do konfiskata pojazdu i kilka lat bezwzględnej kary więzienia. To niczym nie różni się od próby zabójstwa z premedytacją. Dlatego mam na kasku zawsze Soniaka, jak widzę, że coś się kroi ułamek sekundy i włączona. Ostatnio pozbierałem kilkanaście nagrań i odwiedziłem posterunek ( jeszcze przed pandemią ). Nazbierało się wyprzedzanie pod górę na podwójnej, wymuszenia z podporządkowanych, na skrzyżowaniach . Bez skrupułów: Dzień Dobry, mam dla was trochę materiałów.
    2 punkty
  5. @MaxCava tylko wiesz, w porównaniu do ceny innych "suchych" olejków, czyli czerwonego czy "ceramicznego" Finish Line o konsystencji wody i znacznie niższej wydajności 12 zł jest śmiesznie niską ceną. W morzu innych wydatków rowerowych w ciągu roku to nawet nie jest kroplą tylko kropelką Ba - nawet jak jeździłem jeszcze na Rohloffie (tym starym, gęstym, poprzednia receptura) który swoją drogą był mega wydajny to i nieco wyższa kwota rocznie nie była jakoś porażająca. Co zrobić - niektórzy oszczędności popadające w skrajność i tzw. cebulactwo mają we krwi. I widząc jak ludzie potrafią się targować o cenę dętki, na którejś jakiś okropny PRYWACIARZ śmie zarabiać kilka złotych, mówiąc że oni WIEDZO JAK DZIAŁA BIZNES - KUPIĆ TANIJ SPRZEDAĆ DROŻYJ wcale ale to wcale mnie to nie dziwi. Echa słusznie minionego systemu będą się za nami ciągnęły jeszcze na pewno przez parę dobrych lat
    2 punkty
  6. Bo po rzezi sadzonki w rzędach, niedoczekanie moje by oprzeć o nią rower Pozdrow'er
    1 punkt
  7. Patrz na siebie, nie na innych i połowę życiowych problemów samo się rozwiąże. Lubię tak. Chcesz czy nie chcesz to "przymus" każdej osoby będącej uczestnikiem ruchu. Zawsze trzeba przewidywać zachowanie innych.
    1 punkt
  8. Pierwsza setka w tym sezonie, ale za to trochę więcej niż 100 km.
    1 punkt
  9. No to też się kwalifikuje pod bezwzględne więzienie. Jestem w stanie pojąć, że na dwupasmówce z przejściem się ktoś zagapi, ale to jest zwykła bandytka. Ale tu jest drugie dno. Dlaczego rowerzysta się wychylił? No bo był zakaz ruchu dla rowerów. Zakładam ze chciał się dostać na chodnik czy cpr po lewej i skorzystać z bezpiecznej infr. No cóż, nie tym razem... Właśnie to jest pozorność bezpieczeństwa. Żeby tam wjechać musi wykonać absurdalny manewr. Jak już coś takiego robią to tam powinno być wyniesione skrzyżowanie wymuszające zwolnienie. Pod KRK mamy taką ddrkę po złej stronie podjazdu, ale i na początku i na końcu jest właśnie wyniesiony przejazd wiec auta jadą wolno i da sie i wjechać i zjechać z tej ddrki stosunkowo bezpiecznie. Drugą opcją to "skręt na dwa" czyli z drogi powinni sprowadzić rowery na prawo i przez przejazd na drugą stronę. Pomijam kilka "błędów" które popełnił. Nie mają one absolutnie go obwiniać, ale to klasyka i warto przemyśleć, żeby być czytelnym na drodze i się zabezpieczyć przed debilami, ale i gapami. Po pierwsze za późno zjechał do lewej. Zawsze jednak dobrze wcześniej zjechać do lewej. Dać sobie czas na obejrzenie i innym na zorientowanie się (np/TEŻ skończenie pisania smsa) Po drugie przed skrętem w lewo, zanim zmienimy pas (zjedziemy na niego) dobrze się jest obejrzeć i sprawdzić, czy nie mamy na lewym debila. To mnie kilka razy uratowało. Po trzecie sygnalizacja. Za długo z tą grabcią jechał. Jako kierowca wolę mieć przed sobą gościa, który zasygnalizuje wcześniej krótko, że skręca i przed skrętem jeszcze, ale jedzie co do zasady z rękami na kierownicy i skupia się na wykonaniu manewru, a nie na utrzymaniu równowagi. Z obserwacji widzę, że jadąc zwyciągniętą ręką nie zerkają do tyłu. Bezpieczniej jest zasygnalizować dwa razy skręt krótko i obejrzeć się z dwa razy, zamiast tylko sygnalizować. Pomijam ze często samo odwrucenie dłowy do tyłu potrafi wystarczyć. Nieraz przy zmianach pasa mnie kierowcy puszczali, zanim zdążyłem zasygnalizować ze chcę go zmienić. Obracałem głowę i widziałem jak mi machają. Mam wrażenie ze odwrucenie głowy jest "lepiej czytelne" przez kierowców niż wyciągnięcie ręki. I jeszcze raz nie pisze tego, żeby rozwiniać kierowcę, bo nie ma takiego bata, żeby coś zmniejszało jego winę. Bardziej, żebyście rozważyli, bo to, co pisze ratuje tyłek na drodze. Zresztą i jak się jedzie samochodem to część z tego warto wdrożyć bo pod takiego barana można się i autem władować.
    1 punkt
  10. @KOKESZ za to powinni ładować dwa lata bezwzględnego więzienia. Choć nie wiem, czy nie powinno być zapisu, że to próba popełnienia morderstwa z premedytacją i nawet więcej bez prawa do warunku i zawiasów. Wszystko rozumiem. Ludzie są omylni zmęczeni i siłą rzeczy popełniają błędy. Życie jest parszywe i jestem w stanie to zrozumieć. Ale wyprzedzanie na trzeciego się nie broni absolutnie. To zwykła bandytka Z PREMEDYTACJą
    1 punkt
  11. 160 powiadasz... moje plany z 150 się zmieniły w 160 ale i u nas z pogodą będzie trzeba powalczyć jeśli znajdę czas A to ostatnio czynnik, który najbardziej obrzydza mi wsiadanie na rower. Jak nie deszcz to skwar i burze... Nie ma tragedii... Ostatnie 110 w podobną robiłem. Powyżej 25/h nie było nawet bardzo czuć, że człowiek w piekarniku jedzie. Inna sprawa, że jakiś tam wiatr był. Tylko zatrzymania przypominały o fakcie piekarnika. Na łeb obowiązkowo szmata. A przed wyjazdem filtr, który i tak niewiele da. Butelka wody do polewania... Na efekty przypieczenia mamy taki żel ZIAJA spot sun.. Najlepszy specyfik, jaki miałem, który ratuje jak się człek już spiecze. Chyba nie ma wyjścia i trzeba się przyzwyczajać. Coraz częściej jest do wyboru piekarnik albo szlauch. Ostatnio to piekarnik szlauch a na koniec gotowanie na parze... Idealna pogoda rowerowa jest tylko w te kilka dni kiedy człowiek musi pracować i nie ma opcji, żeby wsiąść na rower, na dłużej niż 2h Masz rację ze to jakiś spisek musi być. Dodaj do tego też rowerzystów. Na wszelkich ścieżkach ddrkach i innych szlakach, choć i na wsi przy węższej drodze potrafi się taka sierota pojawić nagle po lewej stronie, bo za szybko sobie pojedzie. To chyba ten sam syndrom. Za wąsko im a absolutnie nie chcą zwolnić. W zakręcie droga się strasznie im zwęża więc lądują naprzeciwległym pasie z bezradności.
    1 punkt
  12. To są dwie różne bajki. Masz gravela i fitness. Prostą kierownicę i barana... Nie da się tego porównać.
    1 punkt
  13. Porównujesz dwa różne rowery. Merida nie jest klasyfikowana jako gravel. Na pewno chcesz gravela? Niezależnie od tego Romet na zdecydowanie lepszy osprzęt, więc jeśli nie przeszkadza Ci szosowa kierownica to Romet jest lepszym wyborem.
    1 punkt
  14. Bo jak się nie gna na oślep, to się wypatrzy:
    1 punkt
  15. Nie zaszkodzi zrobić serwis dolnych goleni:
    1 punkt
  16. Bo kolejny fajny widok przykryty chmurami...
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...