Skocz do zawartości

Ranking

  1. nhandu

    nhandu

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      286


  2. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      2 029


  3. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      880


  4. pawel2208

    pawel2208

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      932


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 25.03.2019 w Odpowiedzi

  1. 7 punktów
  2. Bo trawing w odpoczynku na roweringu
    5 punktów
  3. 5 punktów
  4. Czas wrócić do jazdy, choć jeszcze występują ataki zimy.
    4 punkty
  5. Bo płuca charczały Girona MTB Challange - 1-wszy etap
    3 punkty
  6. Bo za znakiem już zbierałem tylko szczękę.
    2 punkty
  7. Po prostu Hawk Hill, jeszcze pachnący nowością :) Cholera, jak to fajnie zjeżdża...
    2 punkty
  8. 2 punkty
  9. 2 punkty
  10. 2 punkty
  11. Wykarczowanych i ogrodzonych przez nadleśnictwo, lubię się zatrzymać w miejscu gdzie nie ma na tę chwilę wyrębu Pozdrower
    2 punkty
  12. W dobie swobodnie dostępnych inwerterów liczy się zapał i chęci a nie wiedza i doświadczenie ... Co to tam takie pękniecie ... zejdzie się do piwnicy, pospawa, wzmocni i będzie gitarra za kilkanaście zeta ... Kto by się tam przejmował obróbka termiczną okolic spawu czy mechaniczną otworu pod sztycę. Jest to najbardziej obciążony węzeł ramy, spawanie i obróbka tego miejsca zgodne ze sztuką za 150 - 200 ziko ? ... NIE MA SZANS . Pozdrawiam
    1 punkt
  13. Nie, tylko w Gyio, Essen dopiero do mnie przyszły. Są identyczne. Przepraszam, te pierwsze mają brand GUB!
    1 punkt
  14. Mam 9 cm. Poprzednio miałem XL i były okapinkę za duże. Te są L i po winny być w sam raz, jak się rozciągną. Ale, ten typ rękawiczki sprzedają pod kilkoma brandami. Ja mam dwa Gyio GUB i Essen.
    1 punkt
  15. bo żyć się chce. W oddali hale m.in DHLa i UPSa - jak coś kupujecie z BikeDiscount to często klamoty jadą właśnie temtędy.
    1 punkt
  16. Bo nie ma lekko Ja tutaj zaliczyłem zanurzenie buta w błocku ale spoko, na koniec buty umyłem w strumieniu (czyt. prawie udało się przejść na sucho).
    1 punkt
  17. Zostaw. To niczemu nie przeszkadza, a tak jak już ktoś wyżej wspomniał - wypolerujesz, a po sezonie będzie to samo, bo surowej stali w tym miejscu nijak nie zabezpieczysz.
    1 punkt
  18. akurat mam pod ręką takie CST Pika 38c, więc zmierzyłem i potwierdzam, mają 34-35 mm szerokości max. Jak już o tych oponach mowa, to może mi możecie doradzić -- zakładam nowe koła do mojego turystyko-gravela i mam akurat na stanie dwa komplety opon: te CST Pika 38C, oraz Schwalbe Smart Sam 35C (oba komplety nowe). Zaletą tych CST jest to że maja jakąś wkładkę antyprzebiciową, 'jaskółki' niestety mam w gołej wersji perfomance... Macie jakieś doświadczenia z tymi oponami? które lepiej założyć do jazdy powiedzmy 50-50 szosa/bezdroża?
    1 punkt
  19. Nikt z forum u kuuka w głowie nie siedzi. Wyrażaj się precyzyjnie, to nie będzie takich wątków, które potrzebują dwa dni, żeby ustalić o co autorowi chodzi. Nic tam nie musisz zmieniać.
    1 punkt
  20. Mam wrażenie jakbysmy podpierali to drzewo
    1 punkt
  21. 1 punkt
  22. Chrzest bojowy zaliczony, także mogę się pochwalić Bazą był Soil 2.0, została tylko rama i kokpit, koła na bazie novatec XD642/D771 i Alexrims Volar 2.5, nieumiejętnie zaplecione przezemnie o dziwo dobrze się trzymają, opony CST Rock Hawk przeżyły spotkania między skałą a obręczą bez problemu, a i przyczepności nie mam co zarzucić Manitou Mattoc nie ma co przedstawiać, znacznie lepszy od czegokolwiek innego, szczególnie przy mniejszym skoku (140mm) tłumienie dobicia się przydaje, nawet duże dropy nie dają o sobie znać. Damper miał być McLeod, ale przypadkiem odkryłem sr Duair, działa milion razy lepiej niż Monarch z puszką Debonair, i do tego wreszcie przy 25% sag'u jestem w stanie użyć pełny skok (monarch ostatnie 4mm tłoka miał tylko dla ozdoby). Zarówno kompresja jak i powrót są w pełni sterowane podkładkami, więc długie zjazdy, tj gorący olej, nie są mu straszne. Dodatkowo przy długości 200x57 skróconej do 195x53 rama ma trochę większy skok i nie dobija boostera tylnego trójkąta do rury podsiodłowej. Sztyca z zewnętrznym prowadzeniem pójdzie out na rzecz OneUp'owej ze skokiem 150mm jak budżet pozwoli. Weekend spędzony w Rudawach Janowickich, pierwszy dzień trochę niewypał z powodu deszczu i pół metrowej czapy śniegowej skrywającej najciekawszy szlak, Skalnik, mimo wszystko trochę się udało pojeździć i przy okazji łożyska suportu i stery Token dostały mały sprawdzian szczelności. Drugiego dnia na Sokoliku rower i jeździec zaznał prawdziwych brutalnych zjazdów a'la kamień na kamieniu przy nachyleniu 40%, tam dopiero udało się znaleźć limit możliwości roweru, tj miejscami 140mm z przodu było trochę mało, mi to akurat pasuje bo wymaga więcej uwagi od kierującego Ogólnie jestem zadowolony. Propsy dla tego kto odgadnie szczyt widoczny w tle Nie zjedzcie mnie za zbyt dużo zdań pls.
    1 punkt
  23. Bo się zagapił na wysokie góry.
    1 punkt
  24. Bo wiosna coraz bliżej, a co za tym idzie, wypad na Jurę można powoli obmyślać
    1 punkt
  25. 1 punkt
  26. Bo dwa w jednym.Tyniec i w oddali Bielany.
    1 punkt
  27. Bo to drzewo przyciąga jak magnes.
    1 punkt
  28. Bo weekend dzień wcześniej rozpoczęty: Więcej: http://beskidtrail.pl/wielka-racza-x2/
    1 punkt
  29. Rzeczywiście w niedzielę było ładnie. Z perspektywy Beskidu Małego tak to wyglądało.
    1 punkt
  30. Czołem, witam brać rowerową. Od dawna obserwuję ten wątek i wszelkie rowery nietypowe kusiły mnie niezmiernie. W końcu mogę pochwalić się własnym, stalowym i nietypowym, gravelowo- wyprawowym Marinem Four Corners. Na zdjęciu rower w swoim naturalnym środowisku:
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...