Skocz do zawartości

Ranking

  1. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      2 466


  2. TheJW

    TheJW

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      6 974


  3. Dezent

    Dezent

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      564


  4. Waza

    Waza

    Użytkownik


    • Punkty

      3

    • Liczba zawartości

      1 454


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 13.01.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo jakiś bałwan chciał mi zwinąć nowy rower!
    6 punktów
  2. Bo w końcu przyszły opony... Bo trochę białego szaleństwa
    4 punkty
  3. Bo z żoną zawsze jest ciekawie @kamar59 zapomniałem wczoraj napisać. Masz rację. Chwyty to ESI
    3 punkty
  4. SM-RT86 może są nielekkie, ale to świetne tarcze IceTech, a nie łowickie wycinanki zjadające klocki.
    2 punkty
  5. m0d, pełna zgoda, ale nie deprecjonuj IceTech, nie ekscytuję się % wyliczankami na papierze ile to zyskują na skuteczności względem zwykłych stalówek, tylko cieszę się ich brzmieniem. Jestem trochę pedantem, i do szału doprowadzają mnie wyjące w mokrych warunkach hamulce, w IceTech aluminiowy insert sprawia że dźwięk jest duuużo łagodniejszy, a przy tym to naprawdę dobrze hamujące tarcze.
    1 punkt
  6. Jak widzisz wszyscy wszystko wiedzą tylko konkretnie nic nie napiszą. A to dlatego żeby primo się nie zbłaźnić jakby co, a secundo bo to nie jest odpowiedź typu zero-jedynkowego Za dużo tu czynników, a może być i tak że dana kombinacja zacisków/klocków i nowej tarczy jaką kupisz, choć ta będzie niby mniejsza, to może działać nawet i lepiej. Oczywiście można też przyjąć że jedyną zmienną jest średnica tarczy i się pobawić w matematykę. Zdaje się, że Uzurpator coś takiego kiedyś popełnił. A tak poza tym to tak, ściganty jeżdżą na mniejszych bo mają zawsze te parę gramów lżej A bo to mało takich? No tak, nie ma na czym oszczędzać wagi tylko na tarczach hamulcowych. I jeszcze propozycja "generycznych" chińczyków sprzedawanych pod najróżniejszymi markami (Accent, Dartmoor, Cloud, Clarks, itp.) w typie "wycinanki łowickiej" jak to zauważył Waza. Miałem takie, wrażenia takie -> omijać szerokim łukiem. Tam jest mało właściwej powierzchni hamującej a dużo krawędzi zbierających brud i zdzierających klocki. Za to Shimano XT jak najbardziej, tylko też bez przesady z jakimiś "ajstechami" bo to kolejny pic dla wyznawców "Wagomira"
    1 punkt
  7. w moich rowerach zawsze z przodu miałem 160 mm + klocki metaliczne i nie było problemu. Ważę +/- 80 kg . Moim fulle-m oblatałem całe MTB Sudety i nigdy nie było problemu z siłą hamowania, aktualnie ma HT , śmigam w maratonach ( niestety tych po płaskim :)) i rower hamuje znakomicie. Osobiście nie widzę przeciwwskazań, pz
    1 punkt
  8. Jeżeli nie ważysz dużo i nie palisz teraz tarcz, to możesz spróbować kupić 160mm na przód. Ja jeździłem na zestawie 160/160 i spiekanych klockach RWD Red, to przy dobrze odpowietrzonych hamulcach nie zdarzyło mi się ich zagotować na żadnym górskim wyścigu. Mimo wagi 60kg zdarzyło mi się przypalić tarcze, także jeśli ważysz więcej jak 70kg i nie masz bardzo dobrej techniki, to na przód lepiej mieć ten zapas w postaci 180mm. Różnica w wadze jest niewielka, a uwierz mi, że zagotowane hamulce to nic fajnego.
    1 punkt
  9. Zależy jak jeździsz. Zmieniłbym przód na 160 gdybym ścigał się w płaskich maratonach i XC. W górach raczej odpada. Na długich zjazdach większa tarcza z przodu daje większą pewność, no i mniejsze zużycie klocków, zwłaszcza żywicznych. 160 będzie uzyskiwała wyższą temperaturę i klocki powinny szybciej się zużywać. Jeszcze jakbym jeździł krótkie trasy po górach, to pewnie bym rozważył Sama wymiana klocków na lepsze podniosłaby Ci skuteczność hamowania. Nie napisałeś też czy zmieniasz zwykłą tarczę 180 czy taką z aluminiowym pająkiem. Tarcza tarczy nie równa No i masa własna. Nie zmieniałbym na 160 przy dość wysokiej masie.
    1 punkt
  10. @ACTIVIA Ci najlepiej powie ale wydaje mi się że czarna i złota anoda niema wpływu na działanie. Nowe amowy już nawet nie mają takiego koloru. Jedynie FOX Kashima. Wersja elite jest lżejsza bo ma koronę goleni Hallowtech czyli pustą w środku. Boost to zapewne wiesz że inna szerokość piasty i konieczność jej wymiany lubkoła. No chyba ze przewidujesz wymianę lub składasz nowy.
    1 punkt
  11. Cześć. Wszystkie sześć polskich szlaków rowerowych "nowej generacji" w jednym zestawieniu i z wrażeniami z jazdy po każdym z nich. Nowej generacji, czyli budowanych z dużym udziałem wydzielonych dróg rowerowych, za czym idzie komfort i bezpieczeństwo uprawiania turystyki rowerowej. Na mojej liście: Velo Dunajec Szlak wokół Tatr Blue Velo Wiślana Trasa Rowerowa Trasa Pojezierzy Zachodnich Kaszubska Marszruta Kolejność - według subiektywnej oceny ogólnego potencjału szlaku, stąd chociażby Blue Velo przed małopolską Wiślaną Trasą Rowerową. Kaszubska Marszruta na ostatnim miejscu ("last but not least") ze względu na nieasfaltową nawierzchnię. Warto zauważyć, że - jeśli nie brać pod uwagę Marszruty - wszystkie pięć szlaków to... zaledwie dwa województwa. Z szesnastu! :/ Zapraszam: Rowerem po Polsce. 6 europejskich szlaków rowerowych w Polsce Szy.
    1 punkt
  12. Ja też uwielbiam śnieg. Niestety z racji zamieszkiwania pozostaje ten w kolorze "khaki". ps. Kiedyś było tu ściernisko , …………………………. i nadal jest.
    1 punkt
  13. Niemcy jak już się do czegoś biorą, to na poważnie. Test w magazynie Enduro. Behind the scenes. Tak powinny wyglądać wszystkie testy sprzętu.
    1 punkt
  14. Ten rower nie bardzo pasuje do tematu "przełaj", i w tej kwestii raczej nic się nie zmieni, renowacja fajna sprawa, ale nawet z przełajową oponą to dalej będzie bardzo turystyczna szosówka - taki po prostu Wagant nic dodać nic ująć... Każdy robi to co lubi Czyli bardziej "na przełaj przez renowację"
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...