Skocz do zawartości
Bianchi Intenso CV Custom
kwadrat200
Przez kwadrat200, 15.11.2020
  • 952 wyświetleń
  • 1 komentarz
  • Kolor Celeste
  • Rocznik 2016
  • Waga --
  • Jednostka wagi kg
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis --

Komentarze

kwadrat200

Napisano

Hej,

Bianka to rower, w którego posiadaniu jestem ponad dwa lata (przesiadka z Btwina Ultra 940AF na Ultegrze Di2. Niestety, w tamtym rowerze totalnie nie leżał mi rozmiar i szybko się pożegnaliśmy). Full carbon z 2016/2017 roku na 105, rozmiar 55cm. W momencie kupna wymagał trochę pieszczot (między innymi nowego lakieru), sezon był coraz bliżej i zawsze chciałem mieć rower w kameleonie. Efekt widać poniżej (na zdjęciach nie wygląda tak fajnie jak na żywo. z jednej strony był mega fioletowy, zmieniając kąt patrzenia robił się głęboko zielony).

ggUZLE5.jpgGM3YTcR.jpgwYo7EAp.jpgh5ZWC7D.jpg

Ywt6zMc.jpgfx9sAwE.jpg0TvKxq9.jpgdhZ5EwU.jpg

Poza lakierem wrzuciłem koła Bontrager RL (1500g) z oponkami Continental GrandPrix 5000, owijkę Supacaz Super Sticky Kush. Nowe linki, klocki, reszta roweru była w oryginalnej konfiguracji. Na początku tego roku zaszło kilka zmian:

h6m6Rp7.jpghg2Fy95.jpgVTH5tgA.jpgBvKmCxp.jpg

Frameset dostał nowy lakier. Długo się biłem z pomysłami na malowanie (najpierw wpadła mi w oko różowa Specialissima:

t0BJg4Wh.jpg

  później customowy XR2:

Bianchi-Oltre-Xr2-bikes-of-the-bunch-18.

Kusiła mnie jedna i druga opcja, jednak nie mogąc się zdecydować postanowiłem na klasyczny celeste z dodatkiem czerni. W międzyczasie wjechały kółka carbon, stożek 50mm pod szytkę (1400g) na szytkach Challenge Elite Pro z beżowym bokiem, klocki SwissStop Flash Pro Black Prince. Fotki z przymiarki i składania:

YTh9TJ3.jpgg371Q2y.jpg

bRKcZhy.jpgeKfmmuB.jpg

Sezon przejeżdżony w takiej konfiguracji.

h1UNs4x.jpgnjLpZrM.jpgmVAEQeD.jpg

Rnr5QPh.jpgYztqrR3.jpgkoe4blw.jpg

zkW422r.jpguMyvSYi.jpgCeymxRw.jpg

Niestety, szytki pomimo że świetnie wyglądające - okazały się wpadką. Mega śliskie na mokrym, łapały kapcia za kapciem. Zirytowany pozbyłem się kół, chociaż fajnie niosły (kiedy akurat nie miały dziurki). Rower wylądował znowu na bontragerach - ale nowe kółka już są w drodze (tym razem pod oponkę). Na dniach będzie jeszcze kilka zmian i nowości ;>

0P3bNjS.jpgGPdRpqT.jpg

W tym momencie osprzęt to 105 5800, korba rs500 z kompaktowymi blatami 50-34 (kaseta 11-28). Sztyca, mostek, kierownica i hamulce to Reparto Corse (wewnętrzny brand Bianchi od dodatków). Koła Bontrager, ale na dniach będą wymienione. Czekam oprócz nich na jeszcze dwie paczki, ale to na razie tajemnica :D Mam też kilka planów na dłuższą metę, ale zobaczymy w którym kierunku się zdecyduję. Dajcie znać co uważacie, może jakieś sugestie co do zmian? Konstruktywna krytyka mile widziana. :)

Pozdrowionka

Bartek

Jedna ze zmian, kolejne już odebrane (kolejna, ale można powiedzieć, że dwie :D)

2ACAB3E8-E98E-402F-9BC9-B109F21697AE.jpeg

Oto kolejny element układanki :D

08F6F6BD-5835-4432-A7A6-4996421F04DF.jpeg

Wracam do oponek, ale w tym momencie raczej przełożę GP5000. Gdybym miał kupić nowe to pewnie wjechałoby coś z beżowym rantem (jestem chory..). Naklejki celeste rozważam za to na obręcze. W tym momencie będą białe, zobaczymy - wcześniejsze złote też mi się podobały.

Co do Di2, działa świetnie, ale co do samego roweru przez za duży rozmiar mam mieszane uczucia i to pewnie trochę wpływa na obiektywizm. Niemniej - 105 działa (ostatnio w rowerze zastępczym miałem nawet okazję sporo pojeździć na nowej Sorze z tarczami - naprawdę dawał radę. Wiadomo, że to nie sprzęt do walczenia o sekundy, ale byłem zaskoczony, pozytywnie). Myślę, że powoli będę robił upgrade, ale samej 105 nic nie brakuje.

dzisiaj kilka zabiegów chirurgicznych i blaty już na korbie, tak prezentuje się całość :D

884084CC-FA6B-43E1-BDF9-03D10651EBB8.jpeg

Lecę testować, blaty założone, korba z pomiarem w rowerze (w biegu zmieniałem klocki hamulcowe :icon_lol:) i chwilę się poszarpię z chłopakami, chociaż już jestem spóźniony..

 

9AB9080B-DDD2-40FD-8820-86532DE090E5.jpegDBFCB1B8-14BF-422D-A37B-225752E560A5.jpeg9FCC4250-C6B7-4F1A-A5D5-A3F7D92C6D31.jpeg

Hej!

Powoli wpadają nowe graty. Korba kręci się fajnie, ciężko mi się ustosunkować do jazdy na owalnych blatach.. Niby trochę inaczej, ale bez jakichś wodotrysków. :Dpomiar śmiga. :) dojechały nowe koła (postaram się zrobić szerszy opis kół). Zapomniałem napisać do majfrenda, żeby wysłał UD Mat, ale 3k mat też jest spoko. :D 

 

FC144AC7-1BC7-4CA8-8C13-B12A6A9B5DC8.jpeg 1FF8FB68-B391-448C-8AE9-148CB3385ED1.jpeg 756AE934-D10A-4888-981A-44BB46E5781C.jpeg 3B03FF81-6CF9-41C7-B2C9-63649C7C299F.jpeg C423E345-EC4F-44A7-AF6E-8C11BB6E7C26.jpeg A8AD7230-47C3-42C4-BC50-DCABB461E62D.jpeg 5A8FEFA2-E603-47DD-9592-614C9082D655.jpeg

Koła już na furze, obydwa rowery dostały nowe łańcuchy (Bianka dostała czarny KMC, bo złotego nie mogłem nigdzie znaleźć dostępnego.. Ale czarny dobrze pasuje :D). Wpadły też nowe kółeczka przerzutki. Klocki wrzuciłem SwissStop’a, oponki GP5000. Dzisiaj chwilę pokręcone, ale zimno, mokro i błoto, więc kolejne czyszczenie i wjeżdża trenażer. :D

Muszę jeszcze kupić niższą pokrywkę sterów i przyciąć sterówkę. Zastanawiam się czy zostawić białe koszyki na bidony, czy zmienić na czarne.. :D

CA4A6B72-9322-44D4-A03B-365C24AC0872.jpeg7833E9DB-5AC6-41DE-8ABF-786E78E8EB45.jpeg425EDF5C-9AB5-4940-8935-044C68D6D8E1.jpegF5CD0DA7-D72D-4BA4-8659-C81424A62519.jpeg4F2DF52E-8E10-4844-AFAD-3BCF0414F3B1.jpegAEDACD90-14FF-4DBB-AB4E-540C91685A2B.jpeg2B51553B-2DE5-460F-9EEF-B0D3E7BB7982.jpegFA2B7E23-6EAE-485F-8347-12EAEB884F21.jpeg

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Teodoryk
      Rockrider XC 900S
      Przez: Teodoryk · 26.02.2021
      190 /92
    • Hardcore90
      Trek Supercaliber 9.7 AXS
      Przez: Hardcore90 · 26.02.2021
      na razie jest jechane na szutrach i asfaltach czuć, że wybiera. Komfort jest jak najbardziej, trzeba sie jeszcze pobawić reboundem no i wyjechać w teren.
    • marcusling
      Trek Supercaliber 9.7 AXS
      Przez: marcusling · 25.02.2021
      Sztywność sztywnością ale jak z komfortem?. Czy wali po tyłku jak na HT a te 60 mm to prawie nic nie daje? Jak to wygląda w praktyce? Sztywność sztywnością ale jak z komfortem? Czy te 60 mm cokolwiek daje?
    • Hardcore90
      Trek Supercaliber 9.7 AXS
      Przez: Hardcore90 · 25.02.2021
      Pierwsze kilometry za mną. Jest nieźle. W ogóle nie czuć że rower na tylny zawias. Jest naprawdę sztywno.
    • Eathan
      Marin Rift Zone Carbon 2
      Przez: Eathan · 20.02.2021
      Wiosna idzie. Pora na modyfikacje: 1. Nowe koła - zamówione w daveo.pl Piasty DT 350 Straight Pull 28h Boost Microspline Obręcze DT XM481 29er 28h Szprychy DT Competition Waga około 1860gramów 2. Opony  VITTORIA Barzo G2.0 29x2.25 TNT, 3. System tubeless oparty o rozwiązania Milkita  System Milkita do tubelessów.=> https://bike-rs.pl/pl/producer/milKit/110   Jeszcze nie podaję różnic wagowych, bo do pełni szczęścia brak mi
    • woojj
      Kona Honzo
      Przez: woojj · 19.02.2021
      widzę że jest nowa pasja do kręcenia.....zaczątki youtubera
    • Sobek82
      Kona Honzo
      Przez: Sobek82 · 18.02.2021
      https://youtu.be/yrY8i6cH2kY
    • Sobek82
      Kona Honzo
      Przez: Sobek82 · 17.02.2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...