Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Z tyłu jest cisz i działa idealnie, niestety tarcza z tyłu to 180.
  3. Większość tarcz ma bicie, ale zazwyczaj na tyle małe ze da się zacisk wyregulować. Ale czasem na tyle duże że się nie da. \jeśli z tyłu jest ok i tarcze tej samej wielkości możesz tarcze podmienić i zobaczyć jaki to da rezultat.
  4. No bo to napędy MTB, a Ty chcesz praktycznie prawie szosowego. Fabrycznego z takim napędem nie kupisz raczej, pozostaje wymiana napędu. Blat 36-38T i z tyłu jakiś set DH z małą kasetą szosową i przerzutką z krótkim wózkiem. Nie musi to być 11 czy 12 rzędów, może być i 10, lżej będzie i łańcuch bardziej wytrzymały.
  5. Gdy kręciłem kołem i świeciłem lampką na zacisk to można zaobserwować bicie tarczy.
  6. Czy tarcza ma bicie?
  7. tu jest wszystko wyjasnione
  8. Moim zdaniem nie pytaj tutaj, pytaj Gregorio, Spider Suspensions itp.
  9. Dzisiaj
  10. O to właśnie mi chodziło. A mamucie kasety to co to znaczy? Że duże? Z dużą ilościa zębatek? Ja chciłbym nowy rower MTB na którym uzyskam przełożenia jak na moim starym a jednoczesnie będe miał korbę z jedną zębatką ze wszelkimi jej zaletami. Bo zalety też mają takie napędy. I jeżeli osiągnę takie przełożenia jak na strym to jestm usatysfakcjonowany. Mój przedział cenowy to 3000-4000zł. I co ciekawe po analizie napędów w rowerach MTB w tym przedziale zauważyłem że najczęściej wstawiają właśnie blaty 32. I wtedy z tyłu kaseta powiedzmy od 11-42 do 11-50. A nieliczne mają blaty 34 i wtedy zawsze widzę kaseta 11-50 albo 10-51. Aż takich zębatek nie potrzebuję . A nie widze nigdzie żeby fabrycznie wstawiano blaty np 36 a kasety maksymalnie do 11-42 ??
  11. Zazwyczaj jak posmarujesz na górze to przy wsuwaniu sztycy i tak się rozejdzie po całości.
  12. Cześć wszystkim? Mam pytanie odnośnie amortyzatora FOX, dodam że jest to mój pierwszy amortyzator tej marki. W nowym rowerze kupionym online mam problem z zaciskiem hamulcowym, nie można go ustawić w takiej pozycji aby nie ocierał o tarczę. Dzisiaj podszedłem do tematu jeszcze raz i po zdemontowaniu całego zacisku zobaczyłem coś czego wczoraj nie zauważyłem, a mianowicie amortyzator ma chyba naprawiany otwór pod śrubę zacisku? Czy może to być problemem w precyzyjnym ustawieniu zacisku, oraz czy to normalne że w nowym rowerze montuje się naprawiany amortyzator? c
  13. Czyli musisz zwrócić uwagę na dwie rzeczy : 1. jeżeli koniecznie MTB, to musi/powinien (w pierwszym poście napisałem dlaczego) mieć miejsce na większą zębatkę (co w przypadku blatów 36, czy 38 może nie być zbyt często spotykane) 2. jeśli będzie cross, gravel, czy fitness, to trzeba sprawdzić ile jest miejsca w ramie na szerszą oponę PS gdybym nie lubił terenu, to nie jeździłbym raczej MTB
  14. Byłbym ostrożny z wyborem gravela, zwłaszcza jeśli wcześniej nie jeździłeś - także od tego zacznij. Dorzucę : https://www.cube.eu/pl-pl/cube-nulane-c-62-slt-greensmoothie-n-green/156500 z elektroniką, i o 1/3 tańszy, ale o 1 kg cięższy : https://www.cube.eu/pl-pl/cube-nulane-c-62-slx-electricblue-n-blue/156400
  15. Wczoraj
  16. Witam. Po upadku na rowerze Giant Revolt 2 (2021) złamał mi się hak/wieszak przerzutki.
  17. Sprzedam siodełko ERGON. Model SM Comp Men. Wersja comp charakteryzuję się największą ilością wypełnienia, co gwarantuję komfort. Rozmiar S/M. Szerokość 144mm. Rozstaw guzów kulszowych 9-12cm. Waga 270g. W zestawię adapter do montażu akcesoriów. Możliwa wysyłka. 190 złotych. Więcej zdjęć: https://www.olx.pl/d/oferta/siodelko-ergon-sm-comp-men-CID767-ID17kRew.html?bs=olx_pro_listing
  18. No niestety tam się wszystko wymieliło w drobny mak, tj. łożyska w bębenku. Wewnętrzne tuleje powycierane. Wżery na pierścieniu redukującym także. Obraz nędzy i rozpaczy. Jeździł do ostatka, aż do kompletnej agonii, przyznaje. Plus typowe zadziory na wielowypustowym alu korpusie bębenka - ale to już pikuś i norma. Nie do odratowania w tej formie.
  19. Nie wiem po co sobie odbierać radość z życia gravelem na glacensis. 😉
  20. Moj chyba lekko ponad 9kg wazy ale bez promki takie to kolo 12tys tylko ze 1 blat z przodu, wolalbym blaty z przodu Teraz jest sporo promocji. Dla max 10kg to szukaj carbonu
  21. Jw. a tutaj ta dokumentacja https://www.dtswiss.com/pmt/00/00/00/00/00/00/00/10/00/00/00/85/8/MAN_WXWXXXXXX1610S_WEB_ZZ_001.pdf Mam XR 331 i na oponach 40mm jeździłem na max 4,5 bar. Nic się nie działo. Acz zwykle mam mniej.
  22. Jeśli masz zapadki to dlaczego by nie wyserwisować tego na nowych łożyskach?
  23. Wg dokumentacji producenta obręczy dla opony 36mm to maksymalne ciśnienie na dętce to 5,7bar a na bezdętce 4,4bar.
  24. Rower zamówiony w lipcu dotarł z kilkutygodniowym opóźnieniem. Po montażu w serwisie okazało się, że rama i koła były uszkodzone i nie nadawały się do naprawy. Rower odesłałem natychmiast, a do sprzedawcy dotarł po 3 dniach roboczych. Sprzedawca zobowiązał się natychmiast wysłać nowy egzemplarz. Minęło już ponad 6 tygodni – nie mam ani roweru, ani zwrotu pieniędzy. Zdecydowanie nie polecam tego sprzedawcy i odradzam zakupy.
  25. Przełożenia 42/14 do 34/21 to zakres 3-1.6, albo jakieś 185% zakresu. Liczmy 200 dla równego rachunku. Zakładając, że przechodzisz z 26" na 29", identyczny zakres przełożeń uzyskasz na 32/11 do 32/22. Po wuja miłego chcesz 1x12 na mamucich kasetach? Lubisz płacić duży hajs za przywilej używania połowy kasety?
  26. A no to „niestety” wiadomo, stąd trudno o dopasowanie „zamiennika”. Ale liczyłem, że jakieś bębenki 3-zapadkowe z obecnej (współczesnej) produkcji mieszczą się we wspomnianej średnicy kołnierza zapadek, tj. tych 28 mm. Mam świadomość, że większość obecnych bębenków na kołnierzu ma coś ponad 30mm☹️🙁😞. Liczę na to, że się coś znajdzie-dopasuje😇. Bębenek to Gipiemme z koła Gipiemme Techno 300, włoska produkcja. Bardzo żadkie „ustrojstwo”😌.
  27. Czyli mój stan wiedzy jest taki na chwilę obecną że najlepiej gdyby blat miał 34 lub 36 zębów. A kaseta nie więcej niż 11-46. Bo większe zębatki nie będą wykorzystane. No najgorsze że nie mam gdzie się tym przejechać bo nie znam nikogo z takim rowerem. Najlepiej było by wsiąś i zobaczyć jak to wygląda na jakimś kilkunasto km odcinku płaskim. Póki co zbieram informacje. Patrzyłem na rowery typu cross ale ja nie lubię cienkich opon takich poniżej 2 cali szerokości.
  28. Marka kross mnie nie przekonuje, oraz waga tego modelu, powyżej 10 kg, a inny model do np 7000 zł z noszą wagą, konforową pozycją do jazdy znajdziemy?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...