Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Póki co zdecydowanie przeważają głośne, a przynajmniej ja takie mijam. Z mojej perspektywy to była zajefajna decyzja. Nie wiem jak mogłem tyle czasu jeździć z tymi głośnymi, tym bardziej, że w szutrówce mam cichutką... Jedyny minus - na pieszych szlakach ludzie nie słyszą roweru 🙂. Z ciekawości @Dokumosa - Newmena smarowałeś?
  3. chudzinki

    [FAT Bike] Warto?

    @zekker, częściowo masz rację, ale żadne umiejętności nie zastąpią szerokiego kapcia w wielu warunkach. I niech mi tu ktoś nie wyskoczy, że jeździ na 42 czy 50c po Pustyni Błędowskiej, bo już taki gość był i na moją propozycję spotkania się tam zrezygnował 🙂.
  4. Nie wiem o czym piszesz, ale to nieistotne. No nie ukrywajmy tego - jest i to widać po komentarzach 🙂. Ale jeżeli tak bardzo brakuje Ci stopki to montuj...
  5. oo coś takiego mogło by być thx
  6. W poprzednim wpisie zjadło mi komentarz do drugiego screenshota: "Co do nitonakrętek to Chińczycy skomercjalizowali też patent na nitonakrętki z wykorzystaniem śruby, podkładki i nakrętki - dodając łozysko"
  7. @emski ta Apidura nie ma kąta prostego ale może Ci się spodoba: Backcountry Frame Pack (1L) | Mountain Bike Frame Bag - Apidura
  8. wczorajszy UCI - Jenny Rissveds wygrała XCO na Rick XC
  9. Dokumosa

    [rama] na co wymienić

    Pamiętać trzeba, że ten adapter nie zmienia linii łańcucha. Jeśli przód da się zamontować na linii 49mm to świetnie, jeśli nie to trzeba się przyzwyczaić do większych przekosów na większych koronkach w przypadku napędu 1x, w przypadku 2/3x może wyjść jeszcze inny problem.
  10. Zależy od producenta. DT, Newmen, Fulcrum, FSA i pewnie wiele innych oferuje głównie 28. Mavic 24, 28 lub 32.
  11. Dzisiaj
  12. Kiedyś kupowałem pudełkowe i wszystkie (118, 136 czy 138T) były made in Japan. Obecnie OEM i pudełkowe, krótsze niż 138T są podobno Indonesia i żywotność jest słabsza.
  13. Może tutaj coś podobnego jest: Bikepacking Bags Archives - BIKEPACKING.com aaaa.... to stamtąd to zdjęcie z pierwszego wątku Można tam dopytać w komentarzu co to za model...
  14. Dual sport bardzo mi się podoba, ale brak amortyzatora jednak odpada ze względu na teren po jakim planujemy jeździć. Posłuchałem kolegów, zamówiłem po prostu drugi expl540 oba (moj i jej) wyrwałem w decathlonie za 2600 (second life, stan idealny po zwrocie) - chyba nie najgorszy deal dzięki za pomoc!
  15. zekker

    [FAT Bike] Warto?

    Ten materiał zdaje się, że odnosił się do short track-a, nie ma co porównywać z innymi odmianami MTB. Trasy przeważnie są sztuczne i niezbyt terenowe, do tego specyfika wymusza bardzo dużą dynamikę, więc węższe lżejsze, z drobnym bieżnikiem mogą się lepiej sprawdzać. Nie każdy ma takie możliwości, czy ochotę, żeby ograniczać się do jednego wjazdu w teren na wycieczkę. Ja przeważnie mam trasy mieszane i jest przeplot asfaltów z lasami co kilka(naście) km, więc jak najbardziej może to oznaczać 6-7 regulacji ciśnienia jakbym chciał mieć idealnie dobrane. Przypomina mi to trochę sytuację z damperami bez manetki. Jak ktoś się skupia na zjazdach, zabawach w bikeparkach, czy generalnie w górach, to można sobie pozwolić na kręcenie wajchą przy zawieszeniu. Jak się ma obok pofałdowany las, to co chwila się blokuje i otwiera zawieszenie, sięganie gdzieś ręką byłoby mega uciążliwe. Nie bez powodu droppery mają manetki zamiast dźwigni przy siodle. Że jest to kolejny argument przeciwko. Trzeba bardo chcieć, potrzebować takiego sprzętu, żeby się pchać w bardzo wąski rynek.
  16. Spotkało się na imprezie kilku ludków z IT i rozmowy szybko zeszły na tematy komputerowe. Wreszcie któryś z nich zaproponował: - Panowie, porozmawiajmy wreszcie o czymś normalnym, np. o dupach. Nastąpiła bardzo długa cisza… Wreszcie któryś zagaił: - Wiecie, moja karta graficzna jest do dupy...
  17. Tak, po jakichś 150 km przestało trzeszczeć, blat zaprzyjaźnił się z łańcuchem
  18. RabbitHood

    [FAT Bike] Warto?

    Od "mody" do "mody". Dzisiaj jeden Rabi mówi, że szerokie są cool i szybkie, jutro drugi Rabi powie, że są niemodne i wolne.
  19. Ogólnie przy dużym M odradzam tymi ręcznymi zabawkami zaciskać nitonakrętek z nierdzewki - mogą nie ułożyć się dobrze.
  20. Wczoraj
  21. Na ramy z boostem z tyłu to tak do końca bym się nie zamykał... https://allegro.pl/oferta/adapter-piasty-do-ram-boost-baradine-bc-04-17589483191?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_vehicle-parts_moto-acc_pla_high_asp&ev_adgr=vehicle_parts_motorcycle_accessories_high_asp&ev_campaign_id=22917762640&utm_keyword=&gad_source=1&gad_campaignid=22917762640&gbraid=0AAAAAD24kbNvGgUWMRfq0Rb--KgLunXJq&gclid=Cj0KCQjwrojHBhDdARIsAJdEJ_dMXN8vEstOXDyauxikxISH6pS7a2BvJVeT658qmWI5WTBSWjEaTYIaAopOEALw_wcB
  22. Dawno w temacie kół MTB-XC nie byłem, teraz standard to 28 szprych?
  23. nie ... trójkątna zakończona jak na zdjęciu (z kątem "prostym")
  24. @Dokumosa Te z b-d są bezspornie OEM ( w woreczku strunowym) - czy "na oko" jest jakaś róznica między wersjami?
  25. Chyba już tylko pudełkowe cn-lg500 i tylko o dł 138L są prod. JAPAN, które to potrafią zawstydzić trwałością cn-hg901.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...