Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Pewnie interesuje Cię wyższa klasa, ale możesz zerknąć na Uvex Air Wing. Na chudej nastolatce wygląda całkiem zgrabnie 🙂.
  3. Hej Mam wąską twarz i dosyć ciężko dobrać mi kask. W większości kasków wyglądam jak by mi nałożono z 5 hełmów i do tego jeszcze bawełnianą czapeczkę. Dzisiaj odebrałem Lazer Chiru, ale no nie bardzo mi pasuje ze względu na bardzo grube ścianki. Polecicie coś max do 300 zł co jest w miarę zgrabne i nie wygląda jak stodoła na głowie? Kask do MTB.
  4. Linson

    [hamulce] Shimano GRX 600

    Wlasnie mówię o takich "celebrytach" jak Ty zabłysnąć chcesz a nic mądrego napisać nie potrafisz. Pozdrawiam
  5. Sigma Buster 1600: https://allegro.pl/oferta/sigma-lampka-przednia-buster-1600-fl-czarna-17427361400
  6. a ok, bo myślałem, że w pl gdzieś chcesz to kupić, cały czas myślałem, że mówisz o starej wersji trance x, która akurat posiadam, jeśli o nowej to nawet bym się nie zastanawiał, możesz sobie zagraniczne recenzję zobaczyć tego modelu, może nie będzie to najszybszy rower ale jeden z dających największa przyjemność z jazdy, oczywiście bardziej skierowany ku zjeżdżaniu niż podjeżdżaniu.
  7. Jasne https://www.mount7.com/giant-trance-x-1-2024.html
  8. Moim zdaniem, serwis zerowy nowego amortyzatora to aktualnie absolutna konieczność i osobiście zlecam je po zakupie nowego amortyzatora lub roweru. Zbyt mała ilość oleju (a często nawet jego brak), brak smaru na uszczelkach kurzowych czy suche gąbki smarujące to obecnie powszechna norma w przypadku amortyzatorów wyjeżdżających z fabryki, nie wspominając już o tym, że nierzadko zdarzają się opiłki metalu wewnątrz goleni dolnych.. Nie trzeba chyba tłumaczyć jakich szkód mogą narobić podczas pracy amortyzatora, szczególnie takiego z goleniami z anodowanego aluminium czy powłoką Kashima. Kilka przykładów, tak na szybko, z Wichu Workshop @Fonika: ,,1. Komora powietrzna w nowym Pike'u. 2. Po serwisie zerowym. Rozumiem, że producenci nie chcą przesadzać ze smarowaniem komory powietrznej ale bez przesady. 😅 Warto więc poświęcić dodatkowe dwie minuty przy serwisie zerowym i sprawdzić jak to wygląda, bo czasem jest jak na pierwszym zdjęciu - słabo." https://www.facebook.com/[reklama-bez-zgody]/posts/pfbid02MFr85r2fz8eZRHZ6LfGSKmhHA9ioVnXboQqi2BTiPW4KcdnimiEH1CaTVAC3MtkRl ,,Opiłki w oleju ciąg dalszy, tym razem Sid. Miejcie świadomość, że publikowane przez nas zdjęcia to tylko ułamek amortyzatorów które dostajemy, takie Rock Shoxy mamy praktycznie codziennie. To nie jest wyjątek 😔. W tylnych amortyzatorach zdecydowanie rzadziej można spotkać jakieś nieprawidłowości I zazwyczaj nie są one szczególnie groźne dla samego dampera." https://www.facebook.com/[reklama-bez-zgody]/posts/pfbid02eVLcwu1AGAtepMbmGxpSfF4fo7GPMbtwo6atpqJgXVrSfCbiEwmBeQfTtUa3Cs84l ,,A na fotce kolejny nowy Lyrik z masą aluminiowych opiłków. Trochę mnie martwi skala tego zjawiska zarówno w Lyrikach jak i w Zebach, dlatego jeżeli chodzi o Rock Shoxy to naprawdę warto zainwestować w serwis zerowy." https://www.facebook.com/[reklama-bez-zgody]/posts/pfbid02rX5iFWN9mu8g1LAHcKukHFSXBMjD8v5XRCTdGMg5vLZijmnuUHqtT7gJSiG86wLrl ,,Tak może wyglądać kilkumiesięczny Lyrik, który nie przeszedł serwisu zerowego. Mimo kontroli produkcji czasem ktoś ma pecha, a już jeden zbłąkany opiłek potrafi zrobić masakrę z lagi. Oczywiście amortyzator będzie reklamowany - akurat polski rock shox nie robi problemów z tak ewidentną wadą, czego nie można niestety powiedzieć o wszystkich dystrybutorach. 🤦" https://www.facebook.com/[reklama-bez-zgody]/posts/pfbid02KAJB2H1WiCXmnYbaX7LMFinjBAiSuKxqLeyTGa1GhK2W74Q86oEZtHKhNp4D6pwDl ,,Kolejny amortyzator udowadnia, że producenci nie ogarniają kontroli produkcji. 😄 Opiłek wbity w ślizg zostawił piękną rysę na ladze, a ilość smarowania w komorze powietrznej nie wymaga komentarza, bo go po prostu nie ma. Niejeden zawodnik miałby już z takim smarowaniem zmieloną uszczelkę." https://www.facebook.com/[reklama-bez-zgody]/posts/pfbid033VZMEexgKCqr3F5DkXmD6y5w7c2bdQJn8ACdQMQZbaajvzGmCj15zoPtDBEhb6Ypl A warto zaznaczyć, że wielokrotnie wspominali, że publikowane przez nich przypadki, to tylko niewielka część takich kwiatków - w rzeczywistości jest ich znacznie więcej i są powszechne. Oczywiście każdy robi jak chce, na pewno są osoby, które go nie zrobiły i nic złego się nie stało, jednak w przypadku amortyzatorów średniej, a szczególnie wyższej klasy, pominięcie serwisu zerowego to spore i niepotrzebne ryzyko. Tym bardziej, że koszt takiego podstawowego serwisu goleni dolnych oscyluje zazwyczaj w okolicach 200 zł, co przy cenie amortyzatora (lub często całego nowego roweru) jest marginalną wartością. Zdecydowanie lepiej zrobić, mieć spokojną głowę i cieszyć się jazdą.
  9. Dzisiaj
  10. A tak w ogóle, obstawiam, że tobie chodzi o trance x ale jeszcze na starej ramie ? Bo nie chce mi sie wierzyć, że tego nowego jesteś w stanie kupić poniżej 9k a przekierowanie z linku jest właśnie do nowego, mógłbyś sobie zweryfikować czy na pewno mówisz o trance ze skokiem 150/140 a nie 150/135 ?
  11. Potrzebuję duużo lumenów w teren, szczególnie na krętych ścieżkach Obecnie mam jakies 2,000 lumenów w 3 lampkach: Lumintop B01 - 500 lumenów - robi za długie i główne światło na drogach publicznych Convoy S21 - starszy brat Convoya S2+ - szeroko, realnie 800-1000 lum w zależności od temperatury Skilhunt H03 - 500 lumenów na kasku do doświetlania zakrętów i patrzenia co jest w krzakach Moja wstępna koncepcja: Lumintop zostaje, Convoy S21 na kask, a na kierownicę dodatkowo: KDLITKER BL70s - jakieś 200zł i deklarowane 3,000 lum na zimno- po rozgrzaniu pewnie zostaje 1,800 lumenów Jakieś inne propozycje? Do około 300zł? P.S. Ostatnia nocna 2.5h przejażdżka po podwarszawskich lasach, zaobserwowane: 2 watahy dzików (z niepokojaco bliskiej odległości), 4 lisy i sarna.
  12. Dzięki za link, Ale to jest blat do napędu 11rz, ja potrzebuję do 12rz. Wiem, że od biedy pasuje ale nie o to chodzi.
  13. A jak zapatrujecie się na kwestie wagi / carbonu? Bo to mnie w radonie najbardziej przekonuje wagę mi podał mi chat gpt Waga zestawu kół Giant TRA (29”, 30-622) Zgodnie z oficjalnymi danymi producenta: Para kół (29”) – 1 947 g, bez taśmy i wentyla Przednie koło – 900 g, bez taśmy/wentyla Tylne koło – 1 048 g, bez taśmy/wentyla
  14. Bo to mój najdłuższy odcinek jazdy rowerem w tym roku.
  15. W moim Trance z 2021 roku, koła ważyły prawie 2,5 kg. Te są niby inne, ale na wagę poniżej 2 kilogramów bym nie liczył.
  16. Za Radonem przemawia lepsze wyposażenie (trzeba by jedynie zmienić dźwignię zmiany biegów na XT), a za Trance'em geometria, dzięki której powinien być stabilniejszy na zjazdach. Niestety, tutaj trzeba wybierać między wyposażeniem a geometrią.
  17. Są pewne granice, których się nie przekracza. Jak było w tym przypadku, niech każdy oceni sam. https://www.olx.pl/d/oferta/rower-sarma-shaman-fast-fatbike-CID767-ID17dsY7.html
  18. W końcu wybrałem rower , wczoraj kupiłem mustanga M5. Dziękuję Wszystkim za pomoc i cierpliwość. Pozdrawiam ! 🍺
  19. https://www.centrumrowerowe.pl/zebatka-rowerowa-sram-x-sync-direct-mount-boost-pd21265/?v_Id=136095&utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gad_campaignid=16059005709&gclid=Cj0KCQjw_L_FBhDmARIsAItqgt7N3qg5KQmZ7X_dRSHfJ1TC3_EbwU_lxHkmJI9xrkohy3QXD3D5-AgaAkdBEALw_wcB Owale tylko aluminiowe widzę.
  20. Ja w swoim trance zaplatałem już 2x tylne koło, z tym, że kupowałem go w okresie największej pandemi i brało się co było, zapłaciłem więcej niż ty obecnie planujesz za naped SX i najprostszą amortyzację, stąd wymieniłem w nim praktycznie wszystko ale właśnie sama rama z zawieszeniem maestro dawała perspektywy, że ma to sens, osobiście do jazdy raczej enduro zdecydowanie bardziej polecam pancerne koła aniżeli skupianie sie na urywaniu wagi, przy ostrzejszej jeździe łamałem co chwile szprychy, obecne mam zestaw dt 240 + fr 541 więc raczej mocno niezniszczalny a kompletnie nie skupiony na urywaniu wagi zestaw i jeździ się naprawdę ok. Sama specyfikacja mestro masz gianta stąd pewnie wiesz, ale daje on odczucia jakby realnie tego skoku było więcej niż w specyfikacji, stąd tez małe trance 29 ze skokiem 115 mm cieszyły się duża popularnością mimo teoretycznie małego skoku. Obecnie wymieniłem całe zawieszenie na liryka ultimate + super deluxa coila działa to genialnie, miałem okazje jeździć na foxie 36 i jak dla mnie spisywał się gorzej, dlatego nauczony doświadczeniem, nie opierałbym swojego wybory stricte na zastosowanych komponentach, które może mają duża wartość ale nie koniecznie w praktyce będą najlepsza opcją.
  21. Ja również gratuluję! Ale za całą pewnością nie zazdroszczę, bo NIGDY w życiu bez przymusu nie wybrałbym się na eskapadę do kraju, w którym panuje taki klimat 😀.
  22. Bo zastał mnie zmrok w lesie.
  23. Do gianta mam zaufanie, bo po prostu mam, korzystałem z serwisu. Mam też cube, który jest bliźniaczy i tu z serwisem, pomimo, że finalnie ok - była masa problemów. tak, dokładnie i właśnie stad też tu pytam, to mi umknęło całkowicie raczej wolę mieć dobrą bazę, z możliwością modyfikacji. Problem w tym, że zaczynałem z budżetem 6000 zł, a kończę z 9000 zł... Dopłata do karbonowego gianta odpada. Reszta i tak pewnie z czasem się zużyje (osprzęt) / trzeba będzie wymienić. "Co będziesz robił na tym rowerze?" Zasadniczo wszystko, od jazdy po asfalcie, po jakieś dróżki, po jurę, po wjazdy na bielsko (podjazdy - maratony), po enduro. Rower praktycznie uniwersalny, wszystko poza bułkami w sklepie (od tego będzie trzeci rower lub może ten). Na tyle ile robiłem research, to potrzebuje all-moutain, i elektryczny giant mi pasuje - używałem go w tych scenariuszach, a to też trance x. "Po zmianie ciężkich kół w Giancie różnica w wadze będzie pomijalna" Z tego co widzę to waga kół ok. 1900-1950g / komplet. Wchodzę na ali i jakieś popularne ponad 2000g. Z kolei te w radonie są lżejsze o 100-150g. Ale nie znam się na tym Stąd pytam.
  24. kipcior

    [hamulce] Shimano GRX 600

    https://rowerek.pl/product-pol-28377-Zestaw-EZMTB-2022-Lite-do-odpowietrzania-hamulcow-hydraulicznych-olej-mineralny-Shimano-100-ml.html Mam taki i dziala, a w zestawie jest olej do shimano. To chinczyk więc pewnie można go też gdzieś na wschodzie znaleźć.
  25. Dzieci wyrosły, czas na porządki. Mam do sprzedania elementy systemu hamax plus. 1. Fotelik. z bagażnikiem https://www.olx.pl/d/oferta/fotelik-hamax-siesta-plus-z-dedykowanym-bagaznikiem-CID767-ID17arU8.html 2. koszyk na kierownicę/bagażnik https://www.olx.pl/d/oferta/koszyk-do-systemu-hamax-plus-CID767-ID17aQ7H.html Jeżeli ktoś zastanawia się czy lepszy fotelik na prętach, czy montowany do bagażnika, to moja odpowiedź brzmi - pręty to złoooo. Wszystkie szczegóły w opisach na oeliksie. Sprzedam za pomocą tej platformy, ale mogę też w jakiś inny sposób, żeby pominąć jakieś pakiety ochronne. Odbiór osobisty (przedmieścia Wrocławia) też jest oczywiście możliwy. Jak, ktoś się zdecyduje na komplet, to cena za taki zestaw – 280 zł + wysyłka. Zdjęcia poglądowe z aluminiowym bagażnikiem.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...