Skocz do zawartości

Andrew

Elita
  • Liczba zawartości

    2 758
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    22

Ostatnia wygrana Andrew w dniu 20 Sierpnia 2012

Użytkownicy przyznają Andrew punkty reputacji!

5 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Nowa Sól

Ostatnie wizyty

14 471 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Andrew

Wschodząca gwiazda

Wschodząca gwiazda (8/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

322

Reputacja

  1. Nie rozumiem jak można powiedzieć cokolwiek dobrego o tych hamulcach. Konstrukcja jest tak beznadziejna, że trudno spodziewać się sprawnego działania nawet świeżo po naprawie.
  2. Tłok mógł się zaciąć z powodu zabrudzenia, ale przesuwanie koła w bok spowodowane jest niewłaściwym naciągiem szprych.
  3. nie odsuwaj klamki maksymalnie bo właśnie dlatego nie możesz odpowietrzyć hamulca. Ustawienie klamki na maksymalny skok dotyczy k24, a Ty takiej regulacji nie masz.
  4. Andrew

    [krzywa tarcza] SM-RT76

    Nadaje się już tylko do śmietnika.
  5. Wielka szkoda, że wysokość wymagań wobec pracownika nie idzie w parze z pensją. Nie sądzę, żeby ktoś znający się na rzeczy wykonał regulację przerzutki za złotówkę podczas gdy sklep kasuje od klienta za tą usługę 15 zł. To chore.
  6. normalna sprawa. Spróbuj lekko odkręcić regulator pad contact.
  7. często w takim przypadku warto zeskrobać farbę z zacisku w miejscu kontaktu z podkładkami. Jeżeli to nie pomoże - zmień podkładki na nowe.
  8. Andrew

    [Reba RL] - rysa na ladze

    nic trudnego, jeśli ma się drugą całą górę.
  9. Andrew

    [Avid X0] Klamka

    odkręć przewód hamulcowy od klamki. Wsadź szprychę w imadło. Na szprychę "nabij" klamkę. Szczypcami do pierścieci segera ściśnij pierścień blokujący tłok. Szprychą wypchnij tłoczek. Robota średnio trudna i raczej bezcelowa - ten hamulec jest bardzo awaryjny i niewdzięczny w użytkowaniu.
  10. ja mam klamki 985 XC i nie mam powodu do narzekań. Przód z tarczą 180mm i klockami metalicznymi powinien wystarczyć każdemu do XC.
  11. Bardzo fajnie opisane. Zrobiłeś wszystko zgodnie ze sztuką.
  12. da się jeździć bez sprężynki, jedynie klocki mogą dzwonić/wypaść na dziurach
  13. będzie działać, ale zdecydowanie inaczej niż w oryginale. Takie rozwiązania do mnie nie przemawiają.
  14. Andrew

    [odpowietrzanie] avid elixir 1

    mosiężne końcówki powinny mieć dłuższe i węższe szyjki. http://allegro.pl/zestaw-do-odpowietrzania-avid-juicy-elixir-xx-full-i4117983548.html
  15. jeżeli od razu wypłukałeś układ to powinno być ok. Trzeba porządnie przelać zacisk, przynajmniej 10 razy. Trzeba przy tym wielokrotnie wypompować i wcisnąć tłoczki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...