Nie rozumiem jak można powiedzieć cokolwiek dobrego o tych hamulcach. Konstrukcja jest tak beznadziejna, że trudno spodziewać się sprawnego działania nawet świeżo po naprawie.
nie odsuwaj klamki maksymalnie bo właśnie dlatego nie możesz odpowietrzyć hamulca. Ustawienie klamki na maksymalny skok dotyczy k24, a Ty takiej regulacji nie masz.
Wielka szkoda, że wysokość wymagań wobec pracownika nie idzie w parze z pensją. Nie sądzę, żeby ktoś znający się na rzeczy wykonał regulację przerzutki za złotówkę podczas gdy sklep kasuje od klienta za tą usługę 15 zł. To chore.
odkręć przewód hamulcowy od klamki. Wsadź szprychę w imadło. Na szprychę "nabij" klamkę. Szczypcami do pierścieci segera ściśnij pierścień blokujący tłok. Szprychą wypchnij tłoczek.
Robota średnio trudna i raczej bezcelowa - ten hamulec jest bardzo awaryjny i niewdzięczny w użytkowaniu.
jeżeli od razu wypłukałeś układ to powinno być ok. Trzeba porządnie przelać zacisk, przynajmniej 10 razy. Trzeba przy tym wielokrotnie wypompować i wcisnąć tłoczki.