Skocz do zawartości

mihau000

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    LSW

Ostatnie wizyty

423 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika mihau000

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

5

Reputacja

  1. Rdzę z odprysków usunąć np. drobnym papierem ściernym wodnym. Jak chcesz je zabezpieczyć to chyba lakierem, ale czy to ma sens? Stal cro-mo nie jest tak mocno podatna na rdzę żeby to teraz żarło na wylot. Do środka ramy polecam Noxudol 700.
  2. W takim razie pokombinuje ze sznurówką @RafalxM Świdnik, lubelskie
  3. No właśnie nie mogę. Tzn. mogę, kości ok (mimo, że siodło jeszcze nie rozbite), ale "czuję" potem wiadome strefy. Oczywiście próbuję obecnie różne ustawienia, cięcie odkładam na koniec
  4. Mam Brooksa w wersji imperial i też zastanawiałem się czy nie powiększyć tego otworu. Warto?
  5. Jak w tytule, sprzedam korbę XT 770 z zębatkami 48-36-26, ramiona 170mm. Korbę kupiłem używaną (z tego co widać - niewiele). Kupiłem ją z zamiarem zrobienia napędu 1x... Niestety okazuje się (wbrew temu co jest w internetach), że korba ta w wersji z zębatką 48 ma dłuższą sztywną oś o jakieś 6mm. Także jeżeli ktoś potrzebuje porządnej korby z takimi zębatkami - zapraszam Suport do korby gratis (wymyłem łożyska i dałem nowy smar, wymieniłem też wszystkie oringi). Mogę rozważyć ewentualną zamianę na taki sam model w wersji 44-32-22 lub trzyrzędowego SLX (cena do dogadania). Chciałbym za nią 230zł, wysyłka w cenie.
  6. Również mam poprzedni zestaw, bez czujnika na baterie za 30zł. I jak za taką cenę to świeci bardzo dobrze.
  7. Xanes łatwo się rozkręca. U siebie wylutowałem te czerwone diody.
  8. Łańcucha z tamtych lat raczej nie znajdziesz, z kasetą będzie łatwiej (jeżeli chcesz oczywiście zachować zgodność z katalogiem). Zębatek osobno też raczej nie, trzeba będzie szukać całej korby z dobrymi zębatkami. Pojawiają się jeszcze czasem na znanym portalu Amortyzator też jakiś retro o skoku maksymalnie 80mm.
  9. Czy ktoś orientuje się co stało się ze sklepem bajkszop.com? E-maile też wracają...
  10. Gdzieś czytałem ze wlać trzeba tylko tyle, żeby olej delikatnie był nad tłumikiem na maksymalnie wciśniętych goleniach.
  11. W manualach marcoków ilość oleju jest zazwyczaj zawyżona. W Z3 z 2000, skok 100mm, wlałem jakoś 90-95ml i jest w porządku. W MX comp air 80mm - 75ml i wydaje mi się, że trochę za dużo...
  12. Może ma ktoś w czeluściach swoich gratów wideł pod koła 26". Musi posiadać piwoty, rura min. 19cm, 1 i 1/8 ahead, stal cro-mo. Mogę rozważyć karbonowy (też piwoty). Wymiar A2C przynajmniej 400mm.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...