Skocz do zawartości

[klucze rowerowe] Własny projekt zestawu kluczy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam :P Mam na imie Magda i jestem studentka wzornictwa ASP we Wroclawiu. Na projektowaniu form uzytkowych pracuje wlasnie nad projektem zestawu najbardziej potrzebnych kluczy rowerowych dla rowerzysty w trasie :) Zestaw taki mialby sie zawierac w niewielkiej owalnej raczce i powinien liczyc ok 5-7 kluczy. Maja to byc te najbardziej przydatne w trasie by np dokrecic kierownice, kolo. I teraz prosba do was drodzy rowerzysci ! Chcialabym was prosic o podanie mi numerow kluczy ktore powinny znalezc sie w tkaim zestawie. Te najprzydatniejsze. Ktore klucze imbusowe, oczkowe powinnam tam umiescic? Nie chodzi o to by za pomoca tego przyrzadu przeprowadzic remont roweru, tylko pozbyc sie drobnej usterki :) Czy powinien sie tam znalezc wkretak krzyzowy i plaski? moze jeszcze jakis nozyk?

licze na wasza pomoc i z gory serdecznie dziekuje i zycze szerokiej drogi ! :D

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imbus 3mm, 4mm, 5mm - wystarczą do regulacji hamulców typu V-brake, skręcenie kół, zacisku sztycy, sterów, mostka, kiery, manetek itp.

skuwacz do łańcucha

łyżka do opon, najlepiej sztuk 2

 

W trasie jeszcze nie potrzebowałem innych narzędzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Zaskoczył mnie ten post troszeczkę, ale myślę, że powinna się znalejść łyżeczka do zdejowania opony, wspomniany wkretak krzyżakowy/płaski, wspomniane imbusy w rozmiarze 1,5/2/2,5/3/4/5/6/7/8 mm, klucz Torx (tzw. gwiazdka) i warto by był również rozkuwacz do łańcucha. To takie jedne z bardziej potrzebnych wydaje mi się, oczkowe wydaje mi się, że raczej się nie przydadzą... :) Ewentulanie kwestia większego zestawu to pompka, łatki/uszczelniacz, i inne tam takie bajery :P

Pozdrawiam i powodzenia!

 

P.S widzę, że to tylko ja się tak obijam na studiach :D

RESPECT musi być! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach