Skocz do zawartości

[10895g] Author A-ray 2008 - by Adi


mbike

Rekomendowane odpowiedzi

rama - Author a-ray - 2650

amortyza - RST f1 platinium - 1500

stery - Accent airplane - 95

podkładki - no name - 16

tarcze - Dartmoor Nano - 172

adapter - no name - 30

ham przód - Hayes Stroker - 285

hamul tył - Hayes Stroker - 305

chwyty - Author - 25

kierownica - Guizzo karbon - 138

gripy - Sram X-9 - 260

mostek - Boplight team - 115

korba - Shimano SLX - 890

łańcuch - Wipperman 920 - 290

prz. przód - Shimano XT - 143

przerz tył - Sram X-9 - 237

kaseta - Shimano XT - 264

linki - Shimano XTR - 12

pancerze - Author - 40

pedały - CrankBrothers SL - 264

koło tył - Sun Rims, DT rev, Boplight - 840

koło przód - Sun Rims, DT rev, Boplight - 732

dętki - Schwalbe xxlight - 208

opona prz. - Schwalbe Furius Fred 2.00 - 300

opon tył - Schwalbe Furius Fred 2.25 - 400

obejma - Author - 45

sztyca - Author karbon - 250

siodło - Fizik Nisene - 300

 

 

Wiekszość wag części pisałem z pamięci, razem wyszło 10806g :) - rower ważony w całości ważył 10,71kg. Postaram się jutro wypisać dokładniej wagi.

Brakuje, jeszcze pedałów i jednej tarczy, które mają być zamontowane dzisiaj. Rower objechany 22-02-09, pod kopcem Piłsudskiego złamany hak oraz szybkozamykacz z piast boplight'a (wersja sport, nie radze nikomu kupować wersji race) po kilku kilometrach...

 

Proszę o uwagi co można by zmienić/poprawić - sugestie bardzo mile widziane.

 

1.jpg

 

2.jpg

Mimo wszystko trudno utrzymać rowerek na jednym palcu B)

3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brawo za kolejnego fulla!

 

Składany jak sądzę w sklepie grupy Accent? Bo częś ci jakby znajome? :D Waga bardzo ciekawa, choć jak sam piszesz już masz problemy z kołami... kup bolt-ony dartmoora i problem się rozwiąże - kolor dobierzesz B)

 

Tylko dlaczego siodełko jest tak ze 20cm za nisko??? :) I jestem ciekaw działania amorka - to wersja 100mm? Bo jak 80 to do tej ramy to za mało, będzie nerwowa i suport za bardzo się obniży. I jak się mają tarcze Nano, tzn ich sztywność - sam się przymierzałem ale wybrałem Blade :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie koła jak i opony bardzo delikatne, w Wolskim musisz uważać :P

 

Mbike na Łobzowskiej? Jesteś kimś z ich sklepu? Właśnie dziś się do was wybieram :) Widać że rower właśnie tam w całości składany :icon_mrgreen:

 

Waga jest super, ciekaw jestem odczuć jazdy na takim lekkim fullu.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amorek jest 100mm, waga bez przyciętej rury 1514gram, teraz pewnie poniżej 1500g.

Siodełko nisko dlatego, że w domu narzeczona się przymierzała :) .

Zaciski muszą być na szybko zamykacz rower dużo jeździ w aucie (w środku :P,

Siodełko pasuje, ponieważ na ramie są napisy zielone (do wyboru mam żółte,czerwone,czarne, zielone) i według mnie zielone najbardziej pasuje.

Z tarczami Nano nie ma żadnego problemu, są sztywne nie gną się (ale niszczą szybko klocki) to wiem z doświadczenia innych sprzedawców.

Problem był z hakiem w ramie, który wygiął szpilkę - myślę że koła wbrew pozorą dużo wytrzymają.

Dodam, że moja waga oscyluje pomiędzy 65-68kg.

 

Tak, to ten mbike z Łobzowskiej, dzisiaj rower jest w sklepie, więc można zobaczyć :icon_mrgreen:

 

pozdrawiam

Adi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa dobrze, regulacje (kompresji.odbicia) dobrze wykonane chodzą gładko z wyczuwalnymi skokami.

Jest to nowośc na 2009, dlatego znalazł się w rowerze aby się bliżej przyjrzeć "nowej" jakości RST :icon_mrgreen:.

 

pozdrawiam

Adi

 

P.S. Rower jest aktualnie rozebrany, okazało się że rama waży 2755g, czyli Author oszukuje nas na 250g :P waga z damperem.

Wieczorem wrzuce pełną dokładną rozpiskę z wagami.

RST waży 1519g z gwiazdą i przeciętą rurą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładna rozpiska - wyszło jednak więcej - 10895g za kilka dni zdjęcia z terenu ;)

 

rama - Author a-ray - 2755

amortyzator - RST f1 platinium - 1535

stery - Accent airplane - 89

podkładki - no name - 14

tarcze - Dartmoor Nano - 172

adapter - no name - 36

hamulec przód - Hayes Stroker - 289

hamulec tył - Hayes Stroker - 295

chwyty - Author - 15

kierownica - Guizzo karbon - 136

mostek - Boplight team - 123

korba - Shimano SLX - 890

łańcuch - Wipperman 920 - 288

grip przód/linka/pancerz - Sram X-9 - 134

grip tył/linka/pancerz - Sram X-9 - 141

przerzutka przód - Shimano XT - 151

przerzutka tył - Sram X-9 - 227

kaseta - Shimano XT - 264

pedały - Crankbrathers SL - 264

koło tył - Sun Rims, DT, Boplight - 831

koło przód - Sun Rims, DT, Boplight - 698

dętki - Schwalbe xxlight - 212

opona przód - Schwalbe Furius Fred 2.00 - 298

opon tył - Schwalbe Furius Fred 2.25 - 404

obejma - Author - 44

sztyca - Author karbon - 283

siodło - Fizik Nisene - 307

zaciski kół - Boplight - 99

 

10895

 

P.S. Jeśli jest możliwość proszę o zmiane tematu oraz w miarę możliwości pierwszego postu.

Pytanie do moderatorów - dlaczego nie mogę edytować postów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no no, dość egzotyczny model w naszym kraju. Rower złożony na bardzo równomiernym osprzęcie, czekam z niecierpliwością na wrażenia z jazd ;)

 

Full poniżej 11kg to bardzo dobry wynik, mam jednak jedno "ale" - opony. Nie dość, że to praktycznie slick, to tył wagowo rozczarowuje i znikają w oczach. Rozumiem, że na potrzeby rankingu dałeś najlżejsze co mogło być ale nie lepiej być te 100g do tyłu kupując komplet Rocket Ronów?

 

No i oczywiście zawsze da się z czegoś zrzucić chociażby ze siodła dobre 100g, czy sztycy 50-60g :) Ale to Twój rower, taki jaki sobie wymarzyłeś i co mi do tego :P

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi,

Siodełko musi zostać (po prostu dobrze się na nim czuje), ze sztycy/zacisków kół/obejmy zejdę 190g,

O oponie myślałem faktycznie i dam prawdopodobnie do tyłu FF 2.25, (w opisie jest błąd na przodzie jest szersza opona) i bedzie plus 100g.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi,

Jeżeli coś jest zważone w czasie składania i brakuje kilku części możę wystąpić pomyłka DLATEGO za drugim razem wyszło inaczej.

Rozpiska jest super dokładna, faktycznie nie doliczyło ostatniej pozycji w excelu co Pan Martini mógł wywnioskować sam dodając.

W sumie pozostaje mi zaprosić do Krakowa, jeśli ktoś nie ufa wyliczeniom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat dotyczy liczb a nie emocji - dlatego proponowałbym pisac mniej chaoteycznie niż na poczatku, no i na pisaniu "z wagi" a nie "z głowy". no chyba że nie zależy ci na liczbach to wtedy z nich zrezygnuj a pytań jak powyżej nie będzie wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu chciałem się pochwalić rowerkiem, a nie wszystko miałem poważone, tyle.

Nie zadajesz pytań tylko stwierdzasz.

 

P.S. Jeżeli temat jest w złym dziale, proszę przenieść do innego działu np. "Wasze Rowery" czy do klubu Author'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inni zadają pytania - wiesz mi to lata szczerze mówiąc, bo ja nie pilnuję działu lekkości, ale dla innych to kwestia ambicjonalna.

jeśli zamierzasz kontynuować swoje działanie w tym temacie w przyszłości to bądź precyzyjniejszy - to jedynie sugestia jeśli nie chcesz odpowiadać na pytania co do których odpowiedzi są teoretycznie oczywiste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego mbike, mam pytanko. Możesz coś więcej napisać o tym RST? Stoję właśnie przed wyborem R7 Elite absolute 100 a RST First Platinum 100. Jak się toto sprawuję, czy dużo na nim przejechałeś i jak go oceniasz w porównaniu do innych na których jeździłeś..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inni zadają pytania - wiesz mi to lata szczerze mówiąc, bo ja nie pilnuję działu lekkości, ale dla innych to kwestia ambicjonalna.
- Jak widać po Twoich zajadłych postach nie lata
jeśli zamierzasz kontynuować swoje działanie w tym temacie w przyszłości to bądź precyzyjniejszy
- Staram się jak mogę, - fakt nie policzenia ostatnich zacisków niczego nie zmienia.
to jedynie sugestia jeśli nie chcesz odpowiadać na pytania co do których odpowiedzi są teoretycznie oczywiste.
- Na wszystkie pytania odpowiedziałem

 

Co do RST to dlatego znalazł się w rowerze (jak wiele innych części), aby go przetestować... na razie byłem tylko na jednym wypadzie, więc nie wiele mogę powiedzieć.

 

Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia naszej mega produkcji :confused: - (chłopaki w sklepie się nudząB) - proszę tylko nie skarżyć przełożonym)

Waga bez pedałów - 10,54 (jednak biorąc pod uwagę marnej jakości wagę, zastrzegam się +/- 60g) - roweru gotowego do jazdy, mocowaniem licznika oraz magnesem.

 

www.mbike.pl/a-ray/aray.wmv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Jak widać po Twoich zajadłych postach nie lata

- Staram się jak mogę, - fakt nie policzenia ostatnich zacisków niczego nie zmienia.

- Na wszystkie pytania odpowiedziałem

 

Co do RST to dlatego znalazł się w rowerze (jak wiele innych części), aby go przetestować... na razie byłem tylko na jednym wypadzie, więc nie wiele mogę powiedzieć.

 

Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia naszej mega produkcji :P - (chłopaki w sklepie się nudzą:) - proszę tylko nie skarżyć przełożonym)

Waga bez pedałów - 10,54 (jednak biorąc pod uwagę marnej jakości wagę, zastrzegam się +/- 60g) - roweru gotowego do jazdy, mocowaniem licznika oraz magnesem.

 

www.mbike.pl/a-ray/aray.wmv

zajadłe posty? mógą być zajadłe. jeszcze nie zaczałem w ten deseń.

 

wiesz, mogę odpowiednio "zmontować" treść tematu tak by trzymała się faktów.

 

to ciut ciekawe jak się coś próbuje zrobić na siłę - na przykład z za dużo zrobić mniej. stare przysłowie głosi: z......... bata nie ukręcisz.

 

proponuję jeździć bez pedałów, utrzymasz wagę. gotowy do jazdy jest bo przy odpowiedniej wysokości siodła można korzystać z odpychania się stopami.

pozbądź się siodła, zacisku i sztycy - bez nich rower nawet bardziej jest zdatny do jazdy.

ostrokolowcy nie montują też hampli - więc jak na mój rozum też mogą być zbędne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, PAX... FORUMA? Jak to będzie po łacińsku-niepolsku? :)

 

To że w ważeniu części i potem całego roweru mogą być spore różnice to potwierdzam, mnie największa wyszła.. 300g!!! A działania RST, zwłaszcza po przejechaniu powiedzmy następnego 1000km, jestem ciekaw nadal bardzo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...