Janusz123 Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu Witam wszystkich zamierzam sobie kupić Spectral 125 CF 9 ale mam rozkmine tyle powychodziło tych amortyzatorów że już sam nie wiem co i jak. Chodzi mi mianowicie o blokadę skoku, w moim Fox 32 factory jest tłumik Fit 4 i tam mam elegancko blokadę na manetce a tutaj to nie wiem, pisałem do producenta to mi odpisywał że nie ma nawet na goleni dziwne. Nie wiem jak będzie na podjazdach bez tego tłumienia, damper też nie wiem nigdy nie miałem Fula czy te blokady coś dają na moim sztywniaku średnio to odczuwam ale mam i tu też chce pomóżcie bo rower spoko sie wydaje i już bym go chciał kupić albo coś innego jak macie pomysły max do 20000zł na dole link do roweru https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-gorskie/rowery-trailowe/spectral/spectral125-cf/spectral-125-cf-9/4340.html?dwvar_4340_pv_rahmenfarbe=M144_P04&dwvar_4340_pv_rahmengroesse=M Cytuj
KSikorski Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu W widelcach do grawitacji nie ma blokady, jest regulacja kompresji. Blokady bywają w lepszych wersjach damperów do grawitacji - tak zwany "climb switch". Jedyna sytuacja w której blokada widelca na sens to ugniatanie na stojąco podczas sprintu. Spectral nie jest projektowany do takiej jazdy. Do wspinaczki równym szutrem można zablokować damper i przywołany spectral ma taką możliwość. Przełącznik "firm" widoczny na poniższym zdjęciu: Cytuj
Wojcio Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu Mam CF8 - z tyłu jest pstryczek do blokowania, praktycznie tylko na asfaltowych podjazdach używam. Z przodu masz oddzielnie regulację wolnego i szybkiego tłumienia - dobrze to działa. Jak ci buja, to sobie podkręcisz o dwa ząbki wolną kompresję i będzie git. To nie jest rower do ścigania - nie ma do niego zawodów. Ma jednak coś w sobie - i w górę i w dół - powodzenia. Cytuj
Galvatron Napisano 43 minuty temu Napisano 43 minuty temu Blokada skoku przydaje się głownie podczas maratonów XC, gdzie zawodnicy walczą o ułamki sekund. Podczas rekreacyjnej jazdy blokowanie amortyzatorów ma jakikolwiek sens tylko na twardych, równych nawierzchniach - w terenie zdecydowanie chcesz je mieć odblokowane, także na podjazdach. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.