Zeos Napisano Czwartek o 17:05 Napisano Czwartek o 17:05 (edytowane) Cześć, Planuję zmienić korbę noname na coś pewniejszego i nie jestem pewien, co wybrać. Najlepiej 36/22 lub 36/26. Suport BB-MT800 Myślałem nad CUES, ze względu na teoretycznie lepszą żywotność i mocowanie korby, które wydaje się być bardziej idiotoodporne bez klucza dynamometrycznego Co z poniższych będzie lepszym wyborem jeśli chodzi o trwałość? i czy warto dopłacać 100zł do deore zamiast cues Najchętniej zamknąłbym się w granicach 300zł razem z nowym suportem https://allegro.pl/.../korba-shimano-cues-fc-u6000-2-36... https://allegro.pl/.../korba-mechanizm-korbowy-shimano... https://allegro.pl/.../smechanizm-korbowy-shimano-cues-fc... https://allegro.pl/.../likwidacja-korba-sram-gx-1000-36... (nie wiem jak by było z montażem ze względu na potrzebę dołożenia adaptera, a dedykowane suporty są droższe i chyba mniej trwałe od mt800) Edytowane Czwartek o 17:07 przez Zeos zmiana linku Cytuj
Mod Team sznib Napisano Czwartek o 17:42 Mod Team Napisano Czwartek o 17:42 Właśnie Cuesy maja kiepskie mocowanie, to w Deorce jest dużo lepsze. Tu masz jeszcze tańszą Deorkę: https://allegro.pl/oferta/mechanizm-korbowy-korba-2x10s-shimano-deore-fc-m4100-36x26-175mm-17897339935?reco_id=bbd2e4fc-9fb6-11f0-8ea0-c6aecb12fad0&sid=1147bbb04b955b96a226cab2e664258d9124ef0862320b2d7366fdd6604cf017 Cytuj
Zeos Napisano wczoraj o 01:36 Autor Napisano wczoraj o 01:36 Mógłbyś rozwinąć kwestię mocowania? Jest bardzo podobne do sram gxp, z którym nie miałem problemów i jestem trochę zdziwiony, bo z tego, co zauważyłem, to właśnie np w deore wiele osób ma problem z albo luzującą się korbą albo przekręceniem gwintów Cytuj
Mod Team sznib Napisano 23 godziny temu Mod Team Napisano 23 godziny temu Pierwsze słyszę o tych luzujących się korbach i przekręcanych gwintach. Używam tego systemu od lat, mam już trzecią korbę w tym systemie i żadnych problemów. Korbę bardzo łatwo się montuje i demontuje, nie trzeba się męczyć ze ściągaczem do korb i przykręcać z tak dużą siłą jak w konkurencyjnym systemie. 1 Cytuj
clavdivs Napisano 12 godzin temu Napisano 12 godzin temu (edytowane) 13 godzin temu, Zeos napisał: Mógłbyś rozwinąć kwestię mocowania? Jest bardzo podobne do sram gxp, z którym nie miałem problemów i jestem trochę zdziwiony, bo z tego, co zauważyłem, to właśnie np w deore wiele osób ma problem z albo luzującą się korbą albo przekręceniem gwintów Problemów nie ma z korbą Cues. Przy cues musisz mieć ściągacz do octalinka, sam system jest bezproblemowy, na plus jest możliwość kasowania luzu bez potrzeby posiadania narzędzi. Edytowane 12 godzin temu przez clavdivs 2 Cytuj
Greg1 Napisano 11 godzin temu Napisano 11 godzin temu A jak jest z kompatybilnością korby Cues przewidzianej na łańcuch Linklide z pozostałą częścią napędu (łańcuch, kaseta) w systemie Hyperlide? Cytuj
keltu Napisano 10 godzin temu Napisano 10 godzin temu Tu masz nową M5100 za 200 zł. https://www.olx.pl/d/oferta/nowa-korba-shimano-deore-fc-m5100-b2-175-mm-36-26t-CID767-ID13XHmN.html Cytuj
leejoonidas Napisano 10 godzin temu Napisano 10 godzin temu Ale ta korba jest Boost pod rozstaw 141/148mm. Cytuj
clavdivs Napisano 8 godzin temu Napisano 8 godzin temu 3 godziny temu, Greg1 napisał: A jak jest z kompatybilnością korby Cues przewidzianej na łańcuch Linklide z pozostałą częścią napędu (łańcuch, kaseta) w systemie Hyperlide? Z 11 działa, nie wiem jak z resztą. Cytuj
Zeos Napisano 2 godziny temu Autor Napisano 2 godziny temu 10 godzin temu, clavdivs napisał: Problemów nie ma z korbą Cues. Przy cues musisz mieć ściągacz do octalinka, sam system jest bezproblemowy, na plus jest możliwość kasowania luzu bez potrzeby posiadania narzędzi. Właśnie zależy mi na tym, żeby nie kupować specjalnie klucza dynamometrycznego, bo tanie są do niczego, a dobre trochę kosztują. Bez niego byłoby ciężko poprawnie zamontować korbę deorki, a to nie sztuka zerwać gwint w aluminium Ściągacz do korb mam, także to nie problem, a przecież i tak nie będę tego rozbierał co 2 tygodnie lub w środku lasu Zastanawia mnie jeszcze mechanizm kasowania luzu w cues, bo wygląda na zwykłą plastikową nakrętkę, bez śruby do jej zaciśnięcia jak w sramie, ale z drugiej strony przy prawym gwincie nie ma prawa się poluzować podczas jazdy Chyba się na niego zdecyduję, nawet z samej ciekawości Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.