Enadxx Napisano 20 Kwietnia Udostępnij Napisano 20 Kwietnia (edytowane) Rockrider Feel 700 lt Następca AM100s? https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-all-mountain-rockrider-feel-700-lt-aluminium-29/_/R-p-334481 Waga S: 16,35 kg, M: 16,45 kg, L: 16,6 kg. XL: 16,8 kg. Waga netto bez pedałów. Rama Składaluminium. Skok: 150 mm. Tylna oś: Boost 148x12. Typ osi: przykręcana 148x12. Suport: SRAM Pressfit DUB. Przekrój sztycy: 31,6. Mocowanie koszyka na bidon: Tak. Napęd SRAM NX, jednorzędowy: 30 zębów, Mechanizm korbowy Descendant 6K. Korby: 170 mm (S/M) lub 175 mm (L/XL). Tylna przerzutka: SRAM NX 12-rzędowa . Kaseta: 11-50. Łańcuch SRAM NX: 12 przełożeń. Amortyzacja WidelecRock Shox YARI RC. Skok: 160 mm. Golenie: 35 mm. Typ osi: Boost przykręcana. Rozmiar: 110 x 15 mm Standard. Typ blokady: Motion control, regulacja tłumienia powrotu i kompresji. Damper: Rock Shox SUPER DELUXE Select. Skok: 150 mm. Wymiary: TRUNION 185 x 52,5 mm. Koła SUN RINGLE Duroc 35 z przodu, 30 z tyłu. Wewnętrzna szerokość: 31 mm z przodu / 26 mm z tyłu. Liczba szprych: 32. Mocowanie tarczy: 6 śrub. Bębenek wolnobiegu: HG. Typy osi: BOOST, 15x110 mm z przodu i 148x12 mm z tyłu. Tubeless Ready: tak. Wyposażone w taśmy na obręcze: Tak. Hamulce Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM DB8, Liczba tłoków: 4. Przednia tarcza: 200 mm. Tylna tarcza: 200 mm. Mocowanie na 6 śrub. Pozycja na rowerze Kierownica ROCKRIDER SPORT Materiał: aluminium, Przekrój: 31,8 mm; szerokość: 780 mm. Rise: 25 mm. Upsweep: 6°. Backsweep: 9°. Mostek Rockrider Materiał: aluminium, kąt: 0°, rozmiar: 35 mm (S/M) lub 45 mm (L/XL). Gripy: ROCKRIDER ERGO LOCK ON. Stery: stożkowe, pół-zintegrowane 44/55.99. Siodło / sztyca podsiodłowa Siodło: DECATHLON short nose. Teleskopowa sztyca: ROCKRIDER DROPPER. Przekrój: 31,6 mm. Skok: 120 mm (S/M) / 150 mm (L) / 170 mm (L/XL); Waga: od 650 g. Obręcz podsiodłowa: aluminium, przekrój 35 mm. Opony ROCKRIDER GRIP 500 29" x 2,4"; TUBELESS READY. Stopki: miękkie; Osnowa: 60 TPI, 1 warstwa; Boki: Skinwall z bocznymi taśmami anty-przebiciowymi. Bieżnik: Dwuskładnikowa. Edytowane 20 Kwietnia przez Enadxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 20 Kwietnia Udostępnij Napisano 20 Kwietnia Czemu one zawsze muszą być tak szpetne? Robią to specjalnie, czy ktoś naprawdę to zobaczył i powiedział "jest bomba!"? Właściwie to trochę wygląda jak bomba...by wybuchła obok. 😅 Albo jakby ktoś wjeżdżając do garażu zapomniał, że ma na dachu rower. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enadxx Napisano 20 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia (edytowane) @TheJW 1) gięcie rur? 2) mowa o kolorach? 3)spawy ? Czy 1+2+3 ? Edytowane 20 Kwietnia przez Enadxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 20 Kwietnia Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 1,3 + ten shaker pod kierownicą 😵💫 Projektant był chyba jeszcze myślami na wczorajszej imprezie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enadxx Napisano 20 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia (edytowane) Rockrider Race 940 s https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-xc-rockrider-race-940s-karbonowa-rama/_/R-p-350265 Malowanie jak cannondale scalpel Waga Rozmiar S: 11,4 kg; rozmiar M: 11,5 kg; rozmiar L: 11,6 kg; rozmiar XL: 11,8 kg. Waga szacunkowa netto bez pedałów, z dętkami. Rama SkładRama w 100% karbonowa typu monocoque. Skok: 120 mm przód/tył. Tylna oś: 12 x 148 mm. Typ osi: UDH. Suport: PF92. Przekrój rury podsiodłowej: 31,6 mm. Mocowanie koszyka na bidon: dwa. Napęd SRAM XX SL AXS T TYPE Pojedyncza koronka: 34 zębów. Korby: 170 mm (S/M) lub 175 mm (L/XL). Tylna przerzutka: 12-rzędowa. Kaseta: 10-52. Łańcuch: SRAM GX T TYPE 12-biegowy. Amortyzacja WidelecRockShox Sid Base. Skok: 120 mm. Golenie: 35 mm. Typ osi: sztywna. Wymiary: 110 x 15 mm Standard. Typ blokady: zdalna, 3-pozycyjna. Damper: RockShox Sid Luxe Select +. Skok: 120 mm. Wymiary: 190 x 45 mm. Koła Reynolds TR309/289 XC 29, 1665 g, obręcze z włókna węglowego, z gładkimi brzegami, Tubeless Ready, szerokość: wewnątrz 30/28 mm, piasty: Reynolds TR MTN, Szprychy (przód/tył): 24/28 - Sapim Sprint, mocowanie tarcz Centerlock. Dożywotnia gwarancja (konieczna rejestracja na stronie Reynolds). Hamulce Hydrauliczne. TRP SLATE X2. Liczba tłoków: 2. Przednia tarcza: 180 mm. Tylna tarcza: 160 mm. Pozycja na rowerze Mostek Rockrider z aluminium, kąt -20°, 60 mm w rozm. S, 70 mm w rozm. M, 80 mm w rozm. L, 90 mm w rozm. XL. Kierownica płaska z aluminium Rockrider, szerokość 720 mm, kąt 6,5°, 256 g. Gripy: Rockrider 900 Lock On. Siodło / sztyca podsiodłowa Siodło: FIZIK VENTO ARGO R5. Pręty: okrągłe z S-Alloy. Waga: 225 g. Sztyca podsiodłowa: Tranz X Dropper Seat Post 31,6 mm light. Skok: 100 mm w rozmiarze S i 125 mm w rozmiarze M,L,XL. Opony Przód: Hutchinson Kraken Racing Lab 29 x 2,30, Tubeless Ready, guma Race Ripost XC, osnowa 127 TPI, waga: 700 g. Tył: Hutchinson Kraken Racing Lab Hardskin 29 x 2,30, wzmocnienie Hardskin, Tubeless Ready, guma Race Ripost XC, osnowa 66 TPI. waga 800 gramów. Edytowane 20 Kwietnia przez Enadxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kipcior Napisano 20 Kwietnia Udostępnij Napisano 20 Kwietnia Godzinę temu, Enadxx napisał: S: 16,35 kg, M: 16,45 kg, L: 16,6 kg. XL: 16,8 kg. AM100s ważył 2kg mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enadxx Napisano 20 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia (edytowane) @kipciorSame opony to 500 gramów na niekorzyśc nowego. Te laczki co obecnie zamontowali to prawie 2,5 kg komplet. AM100s był o ile pamietam na hutchisonach - komplet 2 kg. Przednia obrecz w nowym jest szersza. Doszło trochę skoku. W parametrach nowego, nie chwalą się ile wazy rama. Ale faktycznie z pedałami w L, będzie 17 kg. Straszny kloc. Edytowane 20 Kwietnia przez Enadxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tyfon79 Napisano 21 Kwietnia Udostępnij Napisano 21 Kwietnia Wygląd sprawa indywidualna i ja tu wielkiej szpetoty nie widzę. Swego czasu niektóre Mondrakery wyglądały "ciekawiej" ale ta waga jest dramatycza. Toż to blisko do lekkich wersji fakt plastikowych ale jednak elektryków. No i kijowy amor wsadzili jak dla jakiś przypadkowych klientów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rumcajs. Napisano 21 Kwietnia Udostępnij Napisano 21 Kwietnia (edytowane) Wygląd sprawa indywidualna - dla mnie porażka. Problem jest z rozmiarami bo tabela rozmiarów sugerowanych jest oderwana od ziemi i wiele ludzi kupi o dużo za duży rower. To decathlon więc biorę pod uwagę, ze klient będzie raczej mało ogarnięty w temacie i polegnie na sugestii sprzedawcy, który tylko będzie podpierał się zapewne tabelka ze strony. Edytowane 21 Kwietnia przez Rumcajs. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NerfMe Napisano 21 Kwietnia Udostępnij Napisano 21 Kwietnia Nie wiem czemu, ale zawsze jak widzę tak wygiętą górną rurę w rowerach, jak w Feel 700, to nasuwa mi się wyobrażenie jak na stromym podjeździe zeskakuje na nią klejnotami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.