Skocz do zawartości

[Amortyzator tylny] Jaki damper do tego roweru?


Rekomendowane odpowiedzi

Nie znam się zupełnie na damperach. Proszę o pomoc co wpisywać w google szukając nowego dampera do tego roweru https://www.specialized.com/pl/pl/mski-camber-comp-29/p/129000?color=239839-129000

Do tej pory był: FOX FLOAT Performance, Rx Trail Tune, AUTOSAG, 205x53mm w swoim czasie wart 1799,00 zł

Chciałbym coś w podobnej klasie. Ważę 92 kg, jeżdżę w terenie, po płaskim, dużo bezdroży, zdarzy się raz na rok zjechać jakimś singlem dla emerytów, ale generalnie nie robię skoków tym rowerem. Czy te wymiary "205x53mm" mnie jakoś ograniczają w doborze nowego dampera. Może jakieś propozycje? (wolałbym wydać 1200 niż 2000 zł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W googlach należy wpisać to co masz teraz. Problem z damperem w tym rowerze polega na mocowaniu tylko pod Speca , w związku z tym nic innego nie podejdzie. Szukasz 205x53 Specialized yoke. 

Opcja nr 2 to adapter CB01 od BikeYoke , i wtedy szukasz normalnego dampera 190x51 . 

A temu obecnemu co dolega ? Może serwis wystarczy ? 

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki. Był w serwisie już 2 razy i problem powatrza się co jakiś czas: schodzi powietrze. Serwis pomaga na jakiś czas. Z tego co pamiętam mówili że jest jakaś ryska w środku (ale głowy nie dam). No to bieda bo za cholerę w necie nic nie znajduje wpisując nazwę tego dampera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z reguły dedykowane rozwiązania specialized i trek są wspierane przez 2-3 lata i dalej radź sobie sam.

Kupujesz wspomniany adapter (https://www.bikeyoke.de/en/camber-2016-2018.html),a następnie szukasz np. Rock Shox monarch 190x51, którego zaworowanie dobierasz wg tej tabeli: https://images.app.goo.gl/34q7QwCS5WjRTznD8

 

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak kupię to: