Skocz do zawartości

[Uchwyt] Mocowanie telefonu na ramie roweru, czym?


Rekomendowane odpowiedzi

Chyba dobry dział. :3

 

Jaki uchwyt do telefonu na rower? Nie znam się, a chciałbym, żeby mój telefon przeżywał w miarę każdą jazdę. Coś sprawdzonego co nie sprawi, że przy większym podjeździe, nierówności zrzuci mi telefon na ziemię.

Telefon: huawei p20 lite

Coś za 50-80zł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@keltu

Fajne, fajne.

A łatwo się wyciąga telefon? Jakby ktoś miał potrzebę wyciągania i wsadzania telefonu do uchwytu np co 20 minut.

Będzie to pasować do troszkę grubszej kierownicy? 9.5cm obwodu

Chociaż widziałem, że montują ten uchwyt nawet do kierownicy motocykla więc chyba tak.

Edytowane przez Anonimek1231
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo jest tych GUB-ów. Mam ten UCHWYT ROWEROWY DO TELEFONU GUB PLUS 11 | Piotrówka | Kup teraz na Allegro Lokalnie Ten moj czasem eni tzryma super przy dokręcaniu pokrętlem. Zauważ, ze one są alumionowe, wyrabia sie gniazda od śrubek.

Generalnie im cięższy smartfon tym nie widze sensu montowania w uchwycie, chyba ze jazda miejska bez wyjmowania go co chwilę.

Wtedy wolałbym coś na ramę, ja do kieszeni podsiodlowej wkladam czasem telefon, jedną ręką wyciągam i jest spoko, zwolnię zatrzymam się, muzykę sucham

Zauważ że w lato elektronika tez się poci i nagrzewa, w zimę pada. 

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja korzystałem swego czasu z poniższych rozwiązań:

https://www.spigen.pl/en/menu/accessories/phone-mounts/bike-mount-40048

oraz

https://www.quadlockcase.eu/collections/shop-cycle

Obecnie nie wożę już telefonu na kierownicy bo wjechała nawigacja, a mocowania odziedziczyła żona i córka. Na wycieczce łatwiej im mieć telefon pod ręką do robienia fotek.