Skocz do zawartości

[1000-1500] rower crossowy, może MTB?


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Po 10 latach bez jakiegokolwiek roweru naszła ponownie ochota do jazdy. Jestem zielony w temacie i nie wiem co wybrać, crossówkę czy MTB. 70% asfalt/30% szuter, może jakieś leśne drogi. Znalazłem sobie trzy rowery, 2 nowe i 1 używany, które jakoś mnie zainteresowały. Dodam, że mam 185cm wzrostu.

 

1 lazaro aero v1 2021 nowy za 1270zl z sklepu lazaro, ostatnia sztuka zaklepana do soboty, rozmiar 21

https://lazaro-bike.pl/sklep/lazaro-aero-v1-męski-przednia-tarcza-2021_pid=396

2. Riverside 500 za 1399 (zaklepana ostatnia sztuka  w decathlon do soboty , rozmiar L)

3. Btwin 540 czerwony rozmiar L, używka za 1000zl

 

Nic innego w tej kasie nie znalazłem i nie wiem co zrobić. Dodam, że w lazaro muszę zrobić serwis startowy, aby gwarancja obowiązywała, koszt około 80-100zl mówili.

 

Proszę o pomoc w wyborze, oraz jakieś inne propozycje, dziękuję.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepszy osprzętowo? Jedynie napęd Shimano Altus 3x8 można uznać za bardziej uniwersalny niż ten 1x9 w Riverside. Na Twoje potrzeby lepszy, chociaż z drugiej strony mam Tribana z napędem 1x7, którego używam jako commutera i po pracy też nim często jeżdżę na kilkudziesięciokilometrowe wycieczki i też daje radę.

Ale np. hamulce: tarczowe mechaniczne w Riverside vs. ten wynalazek z przodu mechaniczna tarcza z tyły v-brake w Lazaro? No ale to są "markowe i skuteczne hamulce SACCON". No i nie zapominajmy o "markowe ogumienie IMPAC". Opis ten Lazaro ma czadowy 😁.

Ale tak na poważnie to co jest przewagą Riverside to obsługa gwarancyjna i zaplecze serwisowe w Decathlonie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi i sugestię.

Zapomniałem wspomnieć, że będę chcieć dojeżdżać czasami lub ciągle w sezonie ciepłym do pracy, około 8km w jedną stronę.