Skocz do zawartości

[rower dla kobiety] co wybrać


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

od dłuższego czasu myślę o zakupie roweru elektrycznego. Jeżdżę na rowerze tradycyjnym, ale do pracy mam daleko 12 km w jedną stronę stąd pomysł na wspomaganie.

Zastanawiałam się nad przeróbką mojego Kross Trans, ale w serwisie powiedzieli mi za zestaw +dostosowanie hamulców itp. ok 5 tyś. Więc chyba się nie opłaca inwestować w prawie 12 letni rower.

Mam dwa typu Unibike Optima https://www.unibike.pl/optima.html lub Ecokbike x-cross https://electofun.pl/e-rowery-trekkingowe/1352-7563-ecobike-x-cross-white.html?utm_source=google&utm_medium=pricewars2&utm_campaign=ecobike-x-cross-white&gclid=Cj0KCQjw5-WRBhCKARIsAAId9FkxlVd75zOKm1x4YQHAatl0Hqk9MvTOrcELYO4v2Rz5SLRy8EAKVxgaAgkAEALw_wcB

Kompletnie nie znam się na rowerach i nie wiem na co zwrócić uwagę, zależy mi aby był wygodny bo mam już trochę lat, nieawaryjny i miał baterię w ramie, bo czasem wożę zakupy w koszyku na bagażniku.

A może macie jakieś inne propozycje?

Dziękuję za  pomoc

Paulina

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Który z nich jest z silnikiem w suporcie? - na moje oko, oba mają silnik w tylnej piaście. Poza tym zgadzam się z Radko - silnik centralny dobrej marki da "naturalne" odczucia. Najgorszy będzie motor tylko z czujnikiem obrotu korb. Nie jeździłem rowerem z silnikiem w piaście, ale z czujnikiem nacisku na pedały i tylko mi się wydaje, że to akceptowalny kompromis. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach