Skocz do zawartości

radko10

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    313
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

708 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika radko10

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Dedicated Rzadka

Ostatnio zdobyte

16

Reputacja

  1. Życzę mężowi szybkiego powrotu do zdrowia. Proszę też nie zapomnieć o odszkodowaniu i dobrym prawniku. Niestety połamane ręce już nigdy nie będą takie jak przed wypadkiem a skutki mąż będzie odczuwał do końca życia. Wiem to, ponieważ teściowa miała wypadek na pasach i połamane dłonie a narzeka do dziś a było to 10 lat temu!
  2. @ChuChu Napisz do Schwalbe żeby zmienili nazwę produktu, bo jest to na pewno według niektórych klientów kłamstwo marketingowe i następnym razem kupią dętkę u konkurencji.
  3. @ChuChu 100g to już jest lekka dętka, czasami nie wprost próbujemy pomóc koledze w myślowym zapętleniu. Jak widać niektórym nie da się pomóc.
  4. @Chociemir Masa ludzi chodzi do toalety i od razu waga kolarza z rowerem spada nawet o kilogram a nie tam marne 200g. A poważnie, możesz się odchudzić w miesiąc a możesz w rok i w tym sensie jest to działanie - to pierwsze które raczej nie służy zdrowiu. Bo przecież szukanie lżejszej dętki niż te które warzą 200g to po założeniu rower rakieta.
  5. @ksikorski Już dawno wiadomo że koło, dętka i opona potrafią się przesunąć podczas jazdy lub hamowania jeśli dla Ciebie to nieistotne no cóż. Czasami nieoczekiwanym zjawiskiem przy hamowaniu jest ścięcie wentyla przez obręcz. W kolarstwie zawodowym wiele lat używano przyklejanych opon, dopóki nie pojawił się system bezdętkowy. Warto poczytać poradnik Schwalbe, oni sami napisali że przez wiele lat byli sceptyczni co do opon bezdętkowych ale po przemyśleniu tematu zmienili zdanie. @Chociemir Jak kolarz pójdzie do toalety to rower pojedzie dalej sam Nikt przy zdrowym podejściu nie rozważa wagi samego roweru, patrzy się na całość i rozważa co ma ekonomiczny i zdrowotny sens. Kolarz z dużą nadwagą na 6 kg rowerze pewno jeszcze z karbonu i bagażnikiem na dachu samochodu, żeby przejechać 5o km po szosie w zalesionym terenie, fajne. @ChuChu Masz rację jako pojęcie tyczące się materiału opony odporność na przebicie nie wrasta, jeśli rozpatrujesz oponę z mlekiem i bez mleka to przyznasz że ta z mlekiem przebita się załata i może nawet tego nie zauważysz. @Kettler Kto od Ciebie tych ciśnień wymaga :)? Po wielu latach jazdy na 8 barach, stwierdzam podobnie jak wielu kolarzy że dużo lepiej jeździ się na szosie przy niższych ciśnieniach i przekonanie że więcej znaczy lepiej można sobie darować. Oczywiście opona i obręcz musi być szersza.
  6. Walczyć o 200g, to lepiej iść do toalety. Lepiej pomyśleć o kołach bezdętkowych, trakcja, hamowanie to będzie prawdziwy zysk. No i oczywiście odporność na przebicie.
  7. @Brombosz Siłownia tak ale bez przesady, no i nie wypominaj koledze że nie wie o co chodzi ponieważ stoliczek się obrócił i zrobiło się zabawnie.
  8. Sprawdza się wyśmienicie z licznikami garmina masz multum możliwości.
  9. Pierwszy link nie działa, a chciałem zobaczyć.
  10. @chuchu Wszyscy oprócz Ciebie zrozumieli o co chodzi ze Stravą?
  11. Ile płacicie za Strave, zależy mi na segmentach i tak się zastanawiam czy może iść w segmenty Garmina? Roczna subskrypcja to około 300 PLN. Po dwóch latch mam Edge 130 plus.
  12. Zauważyłem taki problem w systemie Procore Schwalbe. Manometr przy pompce nożnej nie wskazuje ciśnienia w trakcie pompowania tzn. wskazówka dochodzi do wartości np. 6 bar i opada. Problemem jest prawdopodobnie mleko. Może pomóc wyczyszczenie wentyla i np. poczekanie chwilę z wentylem u góry aż mleko spłynie i oczywiście użycie miernika np. Schwalbe. Jak tak robię i da się zmierzyć ciśnienie, jest sygnał dźwiękowy o końcu pomiaru.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...