Skocz do zawartości

[Amortyzator przedni] Który wybrać?


Siaja

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko

Planuję kupić nowy amortyzator, ale nie znam się na tym zbyt dobrze, więc liczę na waszą pomoc w jego doborze🙂.

Znalazłem sobie 3 amortyzatory w podobnej cenie:

Rockshox revelation RC

Rockshox 35 gold

Rockshox Yari RC

Który z tych podanych waszym zdaniem jest najlepszy/najbardziej opłacalny?

Pozdrawiam serdecznie 🙂

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

To ja widziałem widocznie jakoś starszy model, który nie miał.

Teraz patrząc na nowe wersje to i 35 ma Debon Air.

W sumie wielkich różnic na dzisiaj pomiędzy tymi widelców nie widać. Na pewno różnią się wagą. Yari ma najwięcej możliwości dostosowania skoku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Golda 35 zdecydowanie sobie odpuść, bo taki Recon z grubszymi goleniami, którego w zasadzie nie da się ulepszyć. 

 

Revelation i Yari to znacznie lepsze widelce. 

Revelation to Pike, tylko z tłumikiem Motion Control (MC) . Można do niego wsadzieć znacznie lepszy tłumik Charger z Pike'a oraz najnoeszą wersję spężyny Debn Air, efektywnie zmieniając go wi aktualnego Pike'a. 

Yari to z kolei Lyrik z tłumikiem C. Tak jak w wypadku Revelationa, można do niego wsadzieć najnowsze wnętrzności z Lyrika - tłumik Charger i sprężynę Debon Air - dzięki czemu będziesz miał Lyrika.

Revelation/Pike jest lżejszy, a Yari/Lyrik szywniejszy i bardziej pancerny. Obydwa też mają lepsze tuleje ślizgowe niż 35 - szersze i lepiej osadzone.

 

Jeśli możesz kupić Revala lub Yariego, to nawet nie zawracaj dobie głowy Goldem 35.

 

Edytowane przez Galvatron
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A do czego to ma być amortyzator?

Odnośnie 35 to jest to nawet gorsze niż recon na goleniach 35, po taniości wszystko zrobione i to widać.

Yari i Revel różnią się wyłącznie zakresem skoku. Yari 120-180mm, Revel 120-160mm. Yari jest też odrobinę cięższy.