Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

forscher

Witajcie!

na przełom maja i czerwca 2021 planuję wycieczkę na dwóch kółkach do Chorwacji.

Po ostatnich wyprawach do Wiednia https://tiny.pl/74zgj

czy też rowerowych wojażach po Słowacji i Czechach, a także po wyprawie na drugi pod względem wysokości szczyt Chorwacji - Sv Jure

https://tiny.pl/74zg9

zrodził się pomysł by dojechać do Chorwacji na dwóch kółkach.

Wyprawę taką planowałem na rok 2020, jednak Corona mnie zatrzymała w kraju.

Pozwoliło to jednak jeszcze dokładniej przyjrzeć się planowanej trasie i przemyśleć miejsca, które chciałbym zobaczyć/zwiedzić po drodze. Efektem tego jet plan trasy wskazanej w załączniku.

Do czasu wyjazdu jest możliwym, że trasa ulegnie delikatnym zmianom.

Spanie głownie w kwaterach. Nie mam doświadczenia w spaniu w namiocie - choć temat ten bardzo kusi, więc biorę to pod uwagę.

Powrót planuję - póki co - pociągiem z Triestu, jako opcja jest powrót z Udine lub Słowenii.

Jeżeli ktoś ma ochotę na taką wyprawę przez piękne tereny Słowacji, Węgry, alpejską Austrię, Słowenię z finałem w pięknej Chorwacji to....

zapraszam :)

1.jpg

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• david275
      Przez david275