kris1012 Napisano 5 Października 2020 Udostępnij Napisano 5 Października 2020 Witam Szukam roweru trekkingowego do wycieczek po okolicy: droga szutrowa, asfalt, las itp. Planuje dystanse po około 20/40/60 km Mam 183 cm wzrostu, czyli myślę o ramie 21 cali i koła minimum 28 cali. Lubię hamulce: vbrake, dużą ilość przerzutek najlepiej 3x9. Oświetlenie nie jest konieczne, posiadam swoją latarkę i uchwyt. Wcześniejszy post nie chciałem odkopywać z czerwca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sk27 Napisano 5 Października 2020 Udostępnij Napisano 5 Października 2020 Cześć, czy potrzebujesz wszystkich elementów z trekkinga? Chodzi mi o błotniki, bagażnik, amortyzowaną sztycę czy prądnicę, która przy Twoim oświetleniu nie będzie potrzebna. Możesz zastanowić się nad rowerem crossowym, który będzie lżejszy o jakieś 3 kg oraz tańszy. Pozostałe elementy można dokupić osobno i zazwyczaj wyjdzie taniej. Za 1649 zł jest Vellberg Explorer 4.2, który spełnia wszystkie Twoje wymagania, a resztę rzeczy będzie można dokupić osobno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1012 Napisano 5 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2020 Godzinę temu, Sk27 napisał: Cześć, czy potrzebujesz wszystkich elementów z trekkinga? Chodzi mi o błotniki, bagażnik, amortyzowaną sztycę czy prądnicę, która przy Twoim oświetleniu nie będzie potrzebna. Możesz zastanowić się nad rowerem crossowym, który będzie lżejszy o jakieś 3 kg oraz tańszy. Pozostałe elementy można dokupić osobno i zazwyczaj wyjdzie taniej. Za 1649 zł jest Vellberg Explorer 4.2, który spełnia wszystkie Twoje wymagania, a resztę rzeczy będzie można dokupić osobno. polecisz resztę elementów? Zależy mi na błotnikach, bagażniku i amortyzowanej sztycy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sk27 Napisano 5 Października 2020 Udostępnij Napisano 5 Października 2020 Amortyzowanej sztycy nigdy nie miałem, więc nie chcę polecać czegoś, czego nie znam, aczkolwiek wiele osób odradza takie sztyce. Za 250 zł jest chociażby sztyca SR Suntour NCX, która w większości zbiera dobre opinie. Z błotników sam korzystam z SKS Velo Trekking 47, które w relacji cena/jakość oceniam naprawdę dobrze. Są też inne modele np. SKS Bluemels Trekking. Co do bagażników to od lat z żadnego nie korzystałem: Tutaj jest jeden z nowszych wpisów na ich temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoloTM Napisano 5 Października 2020 Udostępnij Napisano 5 Października 2020 https://www.olx.pl/oferta/rower-trekkingowy-diamant-elan-super-legere-kola-28-rama-21-deoreslx-CID767-IDGfq9H.html#b3d096b91b Ten fajny ( używany ) tylko kolor taki sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1012 Napisano 9 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2020 Ktoś jakąś alternatywę poleci, ten używany niby spoko, ale myślę, że w tej cenie jak kolega wyżej powiedział można kyupić nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoloTM Napisano 9 Października 2020 Udostępnij Napisano 9 Października 2020 No bo to taki wybór - nowa Dacia Duster w najbiedniejszej wersji czy Passat b7 na wypasie w bdb stanie, ale powiedzmy, 6 letni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1012 Napisano 15 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2020 W dniu 9.10.2020 o 19:00, SoloTM napisał: No bo to taki wybór - nowa Dacia Duster w najbiedniejszej wersji czy Passat b7 na wypasie w bdb stanie, ale powiedzmy, 6 letni. Jak to się ma do zużycia części, lepiej wziąć używkę czy lepiej celować w nówkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoloTM Napisano 15 Października 2020 Udostępnij Napisano 15 Października 2020 Wiadomo zawsze najlepsze jest co nowe, ale... Jeśli ktoś potrafi ocenić stan zużycia poszczególnych rzeczy ( nawet po zdjęciach + po rozmowie lub sprzedający wiadomo, że uczciwy ) albo trafi się okazja po prostu ( a trafiają się ) to warto kupić używany. Zużycie to naturalna sprawa ( głównie napędu, którego komponenty wystarczają na kilka, kilkanaście tysięcy km i się wymienia w trakcie ). Gorzej jak rama pęknięta, amor umierający czy koła walnięte obręcze ( zajechane piasty ) hamulce cieknące itp. Trzeba umieć określić stan używanego ( podobnie jak z samochodami ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.