Skocz do zawartości
MatqXx

[Sprzedaż] Roweru Wilier Trestina Izoard Carbon

Rekomendowane odpowiedzi

MatqXx

Witam,
Mam do zaoferowania Państwu profesjonalny rower szosowy włoskiej firmy WILIER TRIESTINA model IZARD

IZARD to rower wyścigowy zorientowany na szybkość i wytrzymałość, oraz duży komfortu jazdy. Monolityczna rama wykonana z carbonu dla zapewnienia lekkości i wydajności, całość wyposażona w precyzyjny osprzęt Campagnolo z przełożeniami 3x10. Piękna szata graficzna nadaje mu bardzo atrakcyjny wygląd.

Idealny dla osób o wzroście 165-175 cm. Wykonany z materiałów najwyższej jakości co istotnie wpływa na jego wieloletni i bezawaryjny okres użytkowania.

SPECYFIKACJA PRODUKTU:
Produkt przeznaczony dla: Mężczyzn / Kobiet
ROZMIAR KÓŁ: 28
RAMA: CARBON
WIDELEC: CARBON
ROZMIAR RAMY: 21 cali
DŁUGOŚĆ RURY POD SIODŁOWEJ: 53 cm
PRZERZUTKA TYŁ: 10 biegów Campagnolo
PRZERZUTKA PRZÓD: 3 biegi Campagnolo
SIEDZENIE: uran
WAGA: 8 kg

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości proszę o kontakt telefoniczny 531 072 441

108033591_992100817894480_5257262398776394281_n.jpg

108187790_274016307357561_7286345156859739314_n.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • MateosRoweros
      Przez MateosRoweros
      Czołem!
      Na co dzień śmigam na szosie 
      GHOST Race 5500.
      http://www.bikekatalog.pl/2008/?ppg=show&baza=rowery&pid=1393
      Szosa przyznam, służy już drugi sezon i sprawuje się na miarę aktualnych potrzeb. 
      Jednak (zawsze jest to jednak:) ), korci mnie na wymianę ramy. Coś lżejszego. 
      Napęd Shimano 105, przerzutka ultegra tył zostaje. Reszta do zmiany. 
      Po głowie chodzi mi kilka pytań:
      1) Jaka nowa rama? 
      - chiński karbon,
      - Accent Draft (1400 zł set 2kg waga)
      - https://www.centrumrowerowe.pl/rama-szosowa-carbon-pd21484/?v_Id=136962&gclid=EAIaIQobChMI5ZuLwtby6wIVmNwYCh2Z-wbAEAQYBCABEgJzPPD_BwE
      - coś innego?
      2) Przejeździć do końca aktualny sezon na obecnej ramie, naszykować fundusze na coś nowego? (Salva?) 
      _____________
      Jeżdżę do 100km max weekendami, na co dzień ~ 30km. Wymagania amatorskie 
      Pozdrawiam.
    • AdamKru
      Przez AdamKru
      Witam. Mam możliwość kupna roweru Focus izalco race 6.9 2020 w cenie 4500zł (https://katalog.bikeworld.pl/2020/web/produkt/rowery_szosowe/race_klasyczne/focus/67040/izalco_race_6_9). Czy jest to dobra cena za ten rower, jeśli ktoś miał z nim kontakt to proszę również o ogólną opinie. 
      Jeśli macie jakieś ciekawe alternatywy, z chęcią rzucę okiem.
      Z góry dzięki za jakąkolwiek aktywność. 
      Pozdrawiam.
    • jaszmyr
      Przez jaszmyr
      Witam, chciałbym kupić szosę 
      rozmiar ramy L, XL na wzrost około 184cm (58cm, 21 cali - około)
      osprzęt claris/sora w górę,
      Szukam czegoś nowszego, ważniejsze jest dla mnie żeby rower był na gorszym osprzęcie ale w lepszym stanie.
      I bardzo proszę doradźcie czy czekać może do grudnia jak ceny spadną i kupić nówkę?
    • merfior
      Przez merfior
      Cześć,
      Na razie marzę i się rozglądam, ale chciałbym się już jakoś ukierunkować.
      Obecnie jeżdżę na Tribanie 520. Jestem lekki, mieszkam na Mazowszu, więc mam płasko. Lubię sobie kilka razy w sezonie wystartować w triathlonie i wtedy interesuje mnie, żeby tu nie było specjalnie kompromisów, bo bardzo lubię się wtedy pościgać. Lubię również przy okazji wypadu wakacyjnego zabrać rower i podjechać pod jakiegoś hardcora. Albo założyć 32mm i poszaleć po lasach (zdarzy mi się trafić na jakieś błoto). I w tych dwóch przypadkach nie jest dla mnie kluczowe, żeby było idealnie, ale żeby się dało.
      Myślałem początkowo o rowerze czasowym, ale jednak skłaniam się do:
      - szosy aero typu canyon Aeroad czy Bianchi Aria
      - szosy uniwersalnej ale bardziej opływowej typu canyon ultimate, giant tcr advanced czy Trek emonda
      do których bym mógł założyć lemondkę i przesunąć siodło w przód zmieniając geometrię. Chciałbym też w miarę możliwości rower z kołami karbonowymi na wyższym stożku (oczywiście bez przesady). Tarcze niby nie są mi potrzebne, ale ze względu na koła karbonowe i wypady w góry i las myślę, że jednak wezmę tarcze. Budżetu nie mam określonego, ale 10 - max 15 tys. zł. Nie zależy mi aż tak bardzo na maksymalizacji jakości do ceny. Chcę, żeby wszystko pasowało i było ładnie.
      Nurtuje mnie kwestia możliwości znacznego przesunięcia siodła w przód. Mam okrągłą sztycę fast forward profile design, która razem z lemondką daje wg mnie fajną pozycję. W Bianchi Aria jest fajna możliwość przesunięcia siodła poprzez zmianę ustawienia jarzma sztycy.
      Canyon ultimate ma z tego co widzę sztycę okrągłą, więc mógłbym wykorzystać moją sztycę FF.
      Ciekawi mnie natomiast czy coś da się zrobić w rowerach, które mają sztyce spłaszczone, jak Giant TCR czy Canyon Aeroad albo mają to inaczej rozwiązane (emonda).
      Czy w tego typu rowerach można coś zrobić? Czy producenci oferują jakieś akcesoryjne sztyce albo co?
      A może olać to przesuwanie siodła? Tylko że w takim Tribanie to idealnie się sprawdza.
      Może macie jakieś sugestie co do konkretnych rowerów?
      Canyon Aeroad i Bianchi nie wiem czy nie przesada do moich zastosowań (a model sprzedaży Canyona jednak chyba trochę odstrasza).
      Giant ma dużo miejsca na oponę. W wersji pro team ma karbonowe koła (chociaż to już 16 tys. się robi). Ale ma sztycę opływową i trochę rażą te kable (w porównaniu do innych ładnie schowanych). Emonda podoba mi się ale mogłaby być lżejsza. Co robić?
       
    • MD11
      Przez MD11
      W karbonowych ramach od dawna stosowane są metalowe wstawki przy korbie, od dołu rurki łańcuchowej (załączam zdjęcie Treka Checkpoint, który to ma). Zakładam, że ma to chronić ramę w przypadku zaciągnięcia łańcucha od dołu przez korbę, bo raz mi się tak zdarzyło przy zmianie przełożenia (nie jestem pewien dlaczego, ale raczej za szybko chciałem zmienić i być może doszły do tego zużyte zębatki korby, chociaż nie wiem czy ma to znaczenie).

      Widzę jednak, że Giant tego nie stosuje, nawet w rowerach MTB (w załączniku Anthem Advanced Pro). Jest na to jakieś wytłumaczenie? Ograniczanie kosztów, czy te wstawki są jednak zbędne?
      Czym można je zastąpić? Do głowy przychodzi mi kawałek dętki owinięty taśmą izolacyjną. Wiem, że dętka zamocowana na trytytki to popularne rozwiązanie, ale chyba na dalszym odcinku rurek - żeby łańcuch nie walił o rurkę, a przy korbie jest mało miejsca i potrzeba czegoś mocnego.


×